Tari wat zijn jou jongste mannen schatjes zeg! Lekker zelfstandig gespeeld en koppies om op te eten! Wou ik toch nog ff zeggen
hihi geen doen hoor, mag gewoon gezegt worden! Adriaan is trouwens ook leuk met de kids, vond het geweldig om te zien hoe hij ze onder de tafel door schoof hihihi ohw klinkt wel heel raar als je dit zo leest
Goedemorgen, Net pas mijn bedje uit. Ibrahim heeft me heerlijk laten uitslapen. Gister zijn mijn ouders hier geweest. Ik weet niet wat deniz had hoor maar hij heeft oma helemaal zitten op eten. Ik zal straks weleens proberen een filmpje te plaatsen. Verder Deniz gister na het eten van ons een fruithapje gegeven en hij vond het heerlijk. Zodra die lepel in de buurt kwam ging zijn mondje wagenwijd open. Dus ik ga hem zo nog wat geven. O, ik hoor het al dat zo wordt na zijn slaapje want hij begint moe te worden. Hier verder geen pasen helaas. Ibo moet dadelijk gaan werken.
Jeetje Petra wat zal jij geschrokken zijn! En Martijn erbij! pfff.. volgens mij staat je hart even stil op zo'n moment! beterschap met je enkel! Wij gaan straks naar mijn oma, die geeft een etentje. Eens per jaar rond de trouwadatum van mijn opa en oma wil ze graag altijd even de hele familie bij elkaar hebben. We blijven dan slapen bij mijn ouders (die staan nu op de camping brrrrr) en dan morgen door naar ons nichtje die is jarig. We gaan daar ieder jaar eieren verstoppen in de tuin, zo leuk altijd! De kids staan ons altijd op te wachten Is het bij jullie ook zo heerlijk weer? Ik ga zo denk ik even aan de wandel!
Jeetje Peetje dat was idd schrikken. Gelukkig dat Martijn niets heeft en dat het bij jou ook wel meevalt.
Jemig Peetje, dat zal schrikken zijn geweest, ik ben daar zelf ook zo bang voor, dat dat een keer gebeurt Sterkte met je enkel! En oooohhhhh... wat suf, hahaha, dat je je een dag hebt vergist vwb de doop... Moest je veel mensen afbellen?
Leuk Deb, dat je feestje zo gezellig was met alle dames en alle beebs. Anders fotoshop je toch even een collage van alle mini's en mama's bij elkaar? Gezellig! Dinsdag zijn wij aan de beurt!
Nou, de Nutrix heeft wonderen verricht! Om half 11 H met een buikje vol in bed gelegd... en om half 4 kwam ze al weer Zo gezellig! Hoefden we haar tenminste niet zo lang als normaal (meestal rond 5 uur) te missen. En vervolgens kwam ze na een (Nutrix-)fles om 4 uur al weer om 7 uur Echt zo gezellig! Hoefden we haar al weer niet zo lang te missen. Kortom het was een supergezellige nacht, zo willen we er wel meer , lang leve de lekker vullende Nutrix, een doorslaand succes!
Gek is dat zeg Muriel. Ik heb het wel eens vaker gehoord dat nutrix absoluut niet werkt. De wk op het CB zei het ook tegen me. Bij haar kinderen werkte het averechts.
Hier werkt de Nutrix ook niet voor langer slapen bij Quinn. Wij gebruiken het eigelijk alleen tegen zijn spugen, meer doet het ook niet Balen dat het bij jou dus ook niet werkt Muriel
Wij gaan eieren zoeken in de tuin van opa en oma (Opa Haas is nu aan het verstoppen, hihi). FIJNE PAAS ALLEMAAL!