Deniz heeft gister van opa en oma een speelgoed(paas)haas gekregen en een potje fruit (ipv een chocolade ei) Zo ga lekker even douchen en er een heerlijk rustig dagje van maken.
och meis.. weet hoe je je voelt! hier precies dezelfde taferelen.. maarr.. vanochtend protesteerde hij om 5 uur, verloort de strijd en heeft de eerste fles om half 9 gehad!
Goedemorgen, Zo, he he, het huis is weer schoon, mijn ouders weer naar huis (mijn moeder met een fikse blaasontsteking!) en wij hebben weer "rust" . Het was echt supergezellig, maar wat een puinhoop vanochtend! Het leek wel alsof er een bom was gebarsten . En inderdaad, wat een knappe novembermbaby's! Mijn vader heeft aardig wat foto's gemaakt gisteren, zal zo eens even een paar plaatsen. Vond het echt zooo leuk dat iedereen is gekomen (ook de mensen van veraf!). Echt super! En heeel erg bedankt voor de cadeaus iedereen! En mijn moeder en schoonmoeder vonden het helemaal geweldig al die kleine babies. Vooral mijn moeder . Ryan is haar eerste kleinkind en er kunnen voor haar niet genoeg volgen, haha. Ze vond het helemaal super en vooral ook heel lief dat ze alle baby's mocht vasthouden! Ja, die was helemaal gelukkig! En mijn vader baalde vooral dat hij geen foto's van alle baby's heeft kunnen maken . Maar die vond het ook heel erg leuk om van al die kleintjes een foto te maken. En mijn moeder zei nog dat wordt volgend jaar of over 2 jaar wat...dan lopen ze allemaal . En de novemberbaby's zijn niet alleen superknap, maar ook nog eens superlief! Ze hebben zich echt uitstekend gedragen allemaal, allemaal lekker geslapen (op een gegeven moment was iedere kamer in ons huis gevuld met een slapend kindje ). ROelie: gefeliciteerd met Niels!! En veel plezier met het spionagefeestje! Maria: heel veel plezier met de doop van Eva! Peetje: oh jeetje, dat is zeker schrikken zeg! Gelukkig viel het allemaal mee, en net wat Dees al zegt: onbewust houd je je kindje toch goed vast! En veel last van je enkel en je heup? En heel veel plezier morgen bij de doop! Dees: goed om te lezen dat jullie ook weer heerlijk thuis zijn! En brrr...een uur staan wachten in de kou op een taxi, bah! En ik had al verwacht dat de cake in de trein al op zou gaan, hahaha. Melanie: oh gezellig vandaag lekker naar je ouders! Heel veel plezier! Stasia: oh wat heerlijk dat Ibo je lekker heeft laten uitslapen! Je wordt maar weer verwend . Muriel: hahaha die Nutrix, moest zooo lachen om hoe je het zo mooi had beschreven . Maar inderdaad fijn dat jullie Hester niet zo lang hebben hoeven missen vannacht. En een goed idee van die collage, Arnoud gaat vanmiddag even goed z'n best doen . Indigo: wat heerlijk zeg dat het zo goed gaat Yindi! Eindelijk is het dan weer heerlijk genieten van jullie kleine meisje! En wat lief dat je gekolfd hebt, zodat je schoonmoeder de fles kon geven! Echt heel erg lief van je!! Hmmm..Ryan rolt dus ECHT nog niet, en heeft ook nog geen tandjes. Het enige wat hij doet is vrouwen versieren (alhoewel Estrella Quinn gisteren ook wel erg interessant vond = en zitten en staan .
Lieffff . Maar zonder gekheid, echt al die novemberbaby's zijn zooo knap! En het is zo leuk om ze bij elkaar te zien. Quinn en Ryan probeerden elkaars handen steeds vast te grijpen, Estrella (is verloofd met Ryan) had bijna alleen maar oog voor Quinn. En Nynke is zo'n schatje (net als haar ouders overigens!). Ik heb nu al zin in 31 mei! Ben zooo benieuwd al die baby's bij elkaar! Alhoewel baby's...tegen die tijd zitten alle kleintjes in de buggy denk ik?!