November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    :whistle: 8000 :whistle:

:oops:

2. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Jeetje 8000 :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: berichtjes. Hoezo forumverslaaft :) :) :) :)

Nou Deniz heeft net voor zijn fles nog wat fruit gekregen en hij vond het wederom heerlijk. Het kon niet snel genoeg gaan. Als zijn mondje leeg was stond hij al weer open voor de volgende hap. Vanmiddag en morgen nog het fruit opmaken en ik denk dat ik daarna eens langzaamaan ga beginnen met de groente. Ben benieuwd wat hij daat van gaat vinden.

Debby: Leuke foto's zijn voorbij gekomen. Jammer dat ik er niet bij was maar het was iets te veel van het goede aangezien wij pas vrijdag ochtend om half 3 thuis waren.

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    neuh hoor niet forum verslaafd (ontkenningsfase noemen ze dit he?)

:( net Quinn zijn kast maar weer eens uitgeruimd en maatje 68 naar voren gehaald, had net even een doos leeg gehaald en kwam toen maatje 50 weer tegen, zo klein! Het gaat zo te snel! :(

4. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ja erg is dat he. Ik heb hier op de kast een foto staan waar hij in de box ligt te slapen met een pakje maat 56 aan waar het truitje bijna tot zijn knietjes kwam. Dan denk ik zo van slik het gaat allemaal veel te hard.

5. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ach wat een lieve foto Ilse. Ben benieuwd naar de voor en na foto's.

6. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wat een leuke foto's zijn er weer voorbij gekomen!

Gezellig dat Melanie ook komt dinsdag, kunnen we weer een foto maken van de drie kleintjes samen, leuk ter vergelijking met vorige keer!

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hoop trouwens dat het gaat lukken om je huis te bereiken dinsdag, want heb ver-schrik-ke-lij-ke rugpijn sind vanmorgen. Kan bijna niet bewegen af en toe en H optillen lukt al helemaal niet.

Ik ben zo dom geweest om gisteren een vrouw in het winkelcentrum een printer te helpen sjouwen, loeizwaar ding. Ik zag haar zwoegen en bood aan te helpen, maar ze bleek echt helemaal aan het andere eind van het WC te staan geparkeerd :confused:
    Maarja, toen hielp ik al en vond t ook nog wel gaan... Maar daar dacht ik vanmorgen heeeeeeel anders over :cry:

Hoop maar dat het weer gaat afzakken, anders heb ik di. op mijn vrije dag een groot probleem, als ik nog steeds niet kan tillen :(

8. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Trouwens.... Dees, ik vier een feestje met je mee!

...

...

...

...

...

...

...

5.000!
    \:D/ :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: \:D/

9. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hier gaat het weer, we hebben gewandeld.

Linda; hoe was je optreden gegaan?

Melanie: en veel paaseieren gevonden? Hoe deden de jongens het?

stasia: werken met pasen bah!

Gwen:
    oooeh koud op de camping nu ja!

Muriel: zo'n 35 mensen moeten bellen, dom he. Hier is de nutrix ook niks, zonder nutrix slaapt hij beter dan met!

Indigo: uit persoonlijke titel, is doe het voor een dochter van onze vrienden. Ze heeft moeite met geschiedenis en ik heb toch nog niks te doen. Leuk dat jullie lekker gewandeld hebben, ging het een beetje met je pijn?

Debby: wat een leuke foto's! Jammer dat je zo ver weg woont, ik was er graag bij geweest.

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Roelie: GEFELICITEERD met Niels! Hoera, lekker feesten!

@Maria: Hoe was de doop van Eva?!

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Weten jullie trouwens hoe ineens die getalletjes naast de tekst op de B-a-B-banners komen? Bij mij staat er ineens 11 achter H's leeftijd....

Op de site staat het ook achter de voorbeeld-tickers...

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Overigens heeft Hessie het eerst paasei gevonden vandaag, zoooooooooooooooooooooooooo knap! :)

13. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    volgens mij staat er bij iedereen 11 achter. hmm vreemd.

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahahaha, Arnoud is Ryan even bruine bonen aan het geven en werkelijk waar ALLES zit eronder. Ryan z'n trui, z'n handen, z'n gezicht :). Heerlijk mannetje is het toch!

Ja...de tijd gaat veel te hard! Maar ik vind iedere fase ook wel weer leuk en geniet er ook zoveel mogelijk van!

Ilse: wat een ontzettend lieve foto van Angelina! En ik ben zeer benieuwd naar de foto's.

Muriel: doe je rustig aan met je rug?! En als het niet gaat, verzetten we onze minimeet gewoon! Want autorijden met pijn in je rug is echt NIET fijn! En hebben jullie eitjes gevonden? Go Hester, go Hester :whistle:. Wat is het toch een supermeis(je), het eerste paasei! En mocht ze hem ook opeten ;) :D.

Ja Maria, hoe was de doop?

En Roelie: hoe was het spionnenfeest?

15. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Dames die al een triptrap kinderstoel hebben. Waar hebben jullie hem gekocht en hoeveel waren jullie kwijt? Ik wil er waarschijnlijk ook eentje kopen en dan de walnoten variant.

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Volgens mij zijn ze in Duitsland het goedkoopste, wij hebben hem gekregen, dus geen idee wat ervoor betaald is :D.

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Taaaaaaatataatataatadaaaaaaaaaaaaa, daar is 'ie dan, de collage :)

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey, bij mij staat er 10 achter :(

19. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ja zit al op een duitse site te kijken en daar kom ik op 180 euro excl verzenden ( 10 euro)

20. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Zou het misschien dan de maand zijn?

Deel Deze Pagina