November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oeh das niet leuk van je kat (zacht uitgedrukt). Ik vind één van onze katten ook echt niet leuk meer. Sinds een paar weken issie zo dominant en irritant, gaat steeds in de box zitten als ik mijn handen niet vrij heb om hem eruit te gooien, en gaat steeds in de voorraadkast zitten als hij maar even openstaat, haalt dan meteen de kattenbrokjeszak open (hij heeft een plasticfettisj) en idem met wipstoeltje. Ik kan hem soms echt wel wurgen. Grr... En hij weet precies wat niet mag, want hij kjkt je dan echt aan zo van...
     
  2. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    mijn kat leo likt ook graag aan plastic tassen, foto's en papier. plantenspuit doet wonderen en bij nekvel pakken.

    pfff martijn heeft nog geen 2 uur geslapen in totaal op de hele dag. hij poept minder maar laat meer scheetjes en daar heeft het net zo veel krampjes van
     
  3. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hebben jullie hetzelfde probleem? martijn is te lang voor maat 50 maar te smal voor 56, die broekjes zakken gewoon af! zelfs die met elastiek!
     
  4. Ja ben ook fan van het nekvel... maar hier blijft het helaas niet bij likken, hij kauwt er altijd gaten in... dus alles gaat ook stuk helaas. Alles wat plastic is dat is geperforeert hier zeg maar. Helaas werkt op dit moment niet zoveel.. toch ook eens een plantenspuit kopen misschien..
     
  5. hmm... idd de broekjes van 56 zijn te kort, maar de meeste 62 broekjes zijn te wijd en zakken idd af.. en zijn vaak ook te lang, snap jij het?
     
  6. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    oeh balen! leo maakt alleen plastic boodschappentassen echt stuk, de rest blijft bij likken. wel sleept hij vuile was uit de wasmand naar beneden als prooi. zo komt hij wel eens met mijn strings aanzetten als er net visite is! alle wasmanden op slot hier dus.

    joris versnippert graag dozen
     
  7. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    vaak zijn de maten onderling ook zo verschillend, de 56 van prenatal is niet even groot als de 56 van mexx bijv.
     
  8. idd.. prenatal is veel kleiner dan mexx en veel andere merken
     
  9. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik vloei niet meer zou ik in bad mogen? mijn vk zei over 2 weken bij de laatste controle
     
  10. hier werd gezegd na 6 weken.. of iig tot het vloeien gestopt is.. maar ik zou even een paar daagjes afwachten of het echt gestopt is.. want bij mij kwam het weer terug :(
     
  11. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    dat meen je niet? kan het weer terugkomen? en ik zat me al te verheugen op weer eens een 'gezellige' avond met z'n 2en
     
  12. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ik ben alweer bijna een week aan het vloeien, nadat het een week is weggeweest
    Maar ik denk wel dat de hechtingen inmiddels opgelost zijn. Ik laat Rob vanavond kijken.
    Rob staat volgens mij echt op springen, hij vraagt elke avond wanneer weer weer een keer kunnen sexen.
     
  13. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hier heeft jons gekeken, en de hechtingen zijn weg en het is mooi genezen.

    ik sta zelf intussen ook op springen en jons ook, dus ik ga vanavond toch een poging wagen denk ik
     
  14. stasia

    stasia Fanatiek lid

    19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Sammie: Das lekker dat de kat zijn bedje onder heeft gezeken. Maar mag bij jullie de kat in de babykamer dan? Bij mij mogen ze daar absoluut niet in en ook niet in de box want dan worden ze met zeer hardhandige hand er uit gegooid.
     
  15. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ik durf niet zo goed, ben bang dat de 'wond' weer opengaat. Zelfde geld voor scheren. Ik wacht liever nog een weekje of 2~3.
     
  16. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Eva is al de hele dag klaarwakker :(
     
  17. Niet meer actief

    Zo, we zijn weer terug van het cb. In tegenstelling tot vele horrorverhalen was dit wel een positieve ervaring hoor.

    Ze weegt nu 4285gr en is 56cm lang, dus zo'n 210gr per week aangekomen. Mwah, hoef me geloof ik niet af te vragen of ze wel genoeg binnenkrijgt dus :)

    Verder is ze helemaal goedgekeurd, alles was prima in orde, hij deed wat oefeningetjes enzo. Op een gegeven moment legde hij haar op dr buik, ze zette dr ellebogen neer en tilde dr hoofd (hoog) op en hield dat zo. Arts zegt heel droog:"Oke, dit is wat ze moet kunnen met 3 maanden!" Euh...hallo? Met 3 maanden? Ze is pas 3.5week! Wahaha we hebben een wonderkind dus :D Hij was erg tevreden over d'r, ze zag er goed uit en reageerde overal goed op. En ze heeft zich ook goed gedragen, zelfs zonder luier, we hadden al visioenen dat ze de arts onder zou spuiten ofzo, maar nee, ze was voorbeeldig. En wij zijn nu dus supertrots op onze geweldige meid!
     
  18. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Bij de babydump zeiden ze dat ik het maar moest verhalen op de verzekering.
    Dat is door onze eigen schuld was en niet te wijten is aan een constructiefout oid.
     
  19. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    scheren heb ik meteen weer gedaan, ik veeg ook alweer een tijdje gewoon af en heb al gevoeld aan de plek waar de hechtingen zaten. ik ga het proberen, doet het zeer dan stop ik meteen. maar de wond is al lang genezen anders hadden ze nooit je hechting losgeknipt.

    wie heeft er al weer gesexed en na hoe lang was dat?
     
  20. stasia

    stasia Fanatiek lid

    19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Nou, ik kan jullie gerust stellen. De wond gaat echt niet open en het doet dus geen pijn. Mijn litteken deed toendertijd aan de buitenknt nog pijn dus was bang dat dat aan de binnenlant ook zo zou zijn maar echt dat is dus niet zo. Wat betreft scheren, ik doe het nog steeds wel voorzichtig hoor.
     

Deel Deze Pagina