November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Debby, ik wilde je nog vragen hoe de proefweek met jullie trouwringen is verlopen. Ben ik gisteren vergeten om te vragen, dus dan vraag ik het nu maar. Hebben jullie de ringen goedgekeurd? Zaten ze lekker? Of had je dat al op het forum geschreven en heb ik daar overheen gelezen? :oops: En ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd of je al een droomjurk in gedachten hebt. Wordt het een 'echte' trouwjurk of iets anders?

Nynke rolt ook nog niet, en heeft ook nog geen tandjes. Dat komt allemaal nog wel!

2. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    gelukkig... :oops:

3. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Hee Ilse, je bent er weer. :) Fijn dat jouw ouders onder de indruk waren, een compliment is altijd leuk na het harde werken. Gelukkig maar dat jullie het huis toch nog goed hebben kunnen opwarmen. En Angelina lag er sowieso wel warmpjes bij! Wat een schattige foto. Hoe was de verjaardag van jouw moeder? Wat vond ze van het cadeau? (Ik denk dat ik het antwoord al wel weet. ;) )

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hihihi Serafijntje lekker aan de klets!

Ja jammer genoeg hebben we elkaar weinig gesproken gister, kwam er eigelijk niet van, sorry!

Deb tuurlijk wil ik de foto's in me mail, moeten natuurlijk wel in Quinn zijn album komen!

Ilse wat een schattige foto, en fijn dat je ouders zo onder de indruk waren, Ja hoe vond je moeder de foto?

5. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Daphne, wat leuk dat Fenna al zo goed in haar stoel kan zitten. Dat lijkt me een prachtig moment, voor het eerst met z'n drietjes aan tafel. :D

6. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Hier wil ook een meneertje alleen maar staan. Hij heeft ook niets nodig daarvoor hoor. Als hij op je schoot zit gaat hij vanzelf staan.

7. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Zo, ik geloof dat ik weer helemaal 'bij' ben. :D
    Ondertussen zijn de daken hier wit geworden. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een witte pasen heb meegemaakt.
    Ik ga uitloggen, want we gaan zo eten. Mijn man staat zijn best te doen in de keuken... ;)

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    We hebben nog geen "proefweek" gehad. En ik doe alleen een proefweek, de ring van Arnoud zit goed. En ik wil weerst graag een heleboel kilo's afvallen voordat ik een proefweek ga doen, dus dat zal nog wel even duren ;). En ik neem geen trouwjruk, want we houden het heel simpel, en dan vind ik een trouwjurk een beetje veel van het goede. Dus ik ben rustig aan het kijken naar iets anders. heb al een mooie andere jurk gezien (soort avondjurk), maar ja...weer die kilo's teveel he ;). Dus ik ga eerst goed afvallen en dan verder kijken....maar ik hoop dat ik een mooie jurk aankan en slank genoeg ben :oops:

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat heerlijk dat jouw man lekker aan het koken is Serafijntje! Geniet ervan!

10. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Je hebt dus een goede stok achter de deur, Debby. Goed voor de motivatie! Ik ga me zo weer te buiten aan een heerlijke maaltijd. :oops:
    En nu ben ik er echt vandoor...

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Jazeker, en ik heb mezelf op foto teruggezien, en toen dacht ik echt "dit kan niet meer...". Dus ga echt heel goed mijn best doen!

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh heerlijk Ilse! Dus weer even lekker bijgeslapen! Leuk dat Angelina zo in de smaak viel. En wel fijn dat ze dus toch ook lekker haar ritme heeft aangehouden en lekker heeft geslapen!

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Staat erg leuk Ilse zo de foto!

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wow, supermooie plaats voor Angelina!

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wel jammer inderdaad dat jullie niet meekunnen met de wandeling! Maar kan me voorstellen dat jullie ook even met het gezinnetje willen genieten Ilse!

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohw wat een heerlijke foto!

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Heejeuh.... Debby.... wat lees ik daar :confused:
    Vanaf DINSDAG gaan SB-en?

En ik dan? Moet ik in mijn eentje gaan snoepen van alle taart die nog over is van het weekend? :)

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh wat een lieve foto!

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Helaas...de taart is op :D. Maar ik heb nog wel een hele bus chocoladeeitjes voor je :). En als je een echte vriendin bent, SB je met me mee dinsdag ;) :D

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Joeeeeeeeeeeeeehooooeeeeeeeeee :whistle:, we gaan morgen even naar Kidsfactory in A'dam, kijken of we nog leuke kinderkleding voor Ryan kunnen scoren.

Deel Deze Pagina