Wip even heeeeel snel binnen. Ga nu lekker douchen en dan lekker filmpje kijken met mannetje na een heel geslaagde dag samen. Even reageren, ben ik tenminste weer bij en dan ben ik er weer vandoor. Geweldige foto's Debby (en andere mama's ) van al de beebs! Mooi die collage. Ik heb ook ontzettend veel zin in 31 mei, heerlijk al die beebjes en mama's (met of zonder partner) weer te gaan zien. Moet vooral een traditie worden, dat we als ze 18 zijn nog met elkaar beppen over wat nu toch weer te doen met de drugsgebruikende, alcoholdrinkende, promiscue pubers Stasia, wat fijn dat jouw kleine man zo van de hapjes fruit geniet. Benieuwd wat hij van de groenten gaat vinden. Dees, het gaat inderdaad razendsnel het groeien van die kleintjes. Weet je dat ik daar soms echt bijna om kan janken? Ilse, wat fijn dat het zo goed gaat met opknappen (en dat de temp ondertussen mooi stijgt daar ). Snoezige foto van Angelina in de box! Mooi, de foto heeft gelijk een plekje aan de muur gekregen bij je mams zie ik. En terecht hoor Muriel, meid wat shit weer die rugpijn. Doe het rustig aan hoor! Sjongejonge, lief dat je iemand wilt helpen, maar moet natuurlijk niet jezelf de vernieling inhelpen daardoor Peetje, lief dat je informeert of het wandelen ging met de pijn. We hebben heerlijk van het zonnetje genoten, maar het niet te lang gemaakt de wandeling. Dus dat ging nog net. Op het moment heb ik meer last van mijn handen dan van mijn bekken/rug en voeten. Dus dat scheelt toch weer een slok op een borrel met lopen 8) Enorm schattig trouwens, Yindi heeft heel de wandeling allemaal klanken liggen oefenen. De voorbijgangers schoten iedere keer in de lach Alvast een hele fijne dag morgen meid! Serafijntje hoe was de date met je vriendin uit parijs? Wow, een witte Pasen? Goh, hier heel de dag erg zacht en zonnig. Misschien dat de sneeuw hier ook nog komt. Ben benieuwd! Je bent lekker op dreef met schrijven he? Gezellig! Oh, en kom de volgende keer maar gewoon een keertje naar Maastricht gereden dan, is vast geen 3 uur rijden Maria, hoe was de doop?
Debby, veel plezier morgen bij Kidsfactory en met het eten van lots of chocolate Ben er vandoor. Meiden, allemaal nog een fijne avond!
Da's ook weer waar... ik zal eens kijken of ik dat droge tarwebiscuitje naar binnen kan werken (weet eigenlijk niks van SB af, bedenk ik me). Overigens ben ik 1 van die weinige vrouwen die niet echt dol is op chocolade, na 1 of 2 eitjes heb ik meer dan genoeg gehad, dus ik vrees dat ik je niet heel hard kan helpen met die eitjes.... die zullen je dan nog weken aan blijven loeren en lonken, hahahaha!
Ik vraag me uberhaupt af of ik nog iets lekkers inhuis heb, of dat ik dinsdagochtend nog heel hard naar de supermarkt moet racen .
Oh ja, ik heb wel overheerlijke (met veel te veel calorieen) koeken (lijkt op ijswafels) en die zijn zoooo lekker, dus die dinsdag voor jullie bij de thee . En ik neem...NIETS
Indigo: ben je eigenlijk nog geslaagd voor een cadeau voor je neefje voor de doop? Zo ja, was is het geworden?
Mijn mannetje ligt nu schoon en met een volle buik van de pap heerlijk in zijn bedje te slapen. Dus.....................mamatijd nu
Ja, volgens mij nog moeier dan veel doen. Althans ik heb nu meer energie nu ik weer werk dan dat ik thuis zat.
En ik geniet ook meer van Ryan, moet ook zeggen dat het ook steeds leuker wordt. Hij reageert meer, lacht meer, begint te kletsen.
Ja leuk is dat he dat kletsen. Ook zo leuk is dat hij je helemaal volgt als je wegloopt. Ibo is nu op de turkse zender voetbal aan het kijken en ik hang naast hem op de bank.
Inderdaad, op het kdv zeiden ze ook al dat Ryan ALLES in de gaten houdt. Ja ja, het is net een oud wijf . Maar ik ga even lekker bij Arnoud op de bank hangen en lekker vroeg op bed! Truste en fijne avond!