November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Maar als de voetbal is afgelopen gaat de pc uit. Zoveel avondjes hebben we nu ook weer niet samen.

2. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
  3. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ben ook benieuwd Ilse. Ik ga ook even lekker gezellig doen hier. Tot morgen.

4. stiekel

stiekel Bekend lid

SEFARIJNTJE
    Arend zijn verjaardag is eigenlijk een beetje in het water gevallen zeg maar.
    hij lag om 18.00uur al op bed met een enorme koorts.
    dus heeft hij zijn kadootjes vanmorgen maar uitgepakt want hij lag gister de helft van de tijd te slapen op de bank.
    hij is wel weer lekker verwend.

ROELIE
    sorry een beetje te laat maar nog van harte gefeliciteerd met Niels.
    ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad

5. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ah Sandra, wat sneu voor Arend. Gelukkig heeft hij zijn verjaardag vanmorgen dus nog eens dunnetjes (?) mogen overdoen. Is hij inmiddels weer helemaal opgeknapt?

6. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Mijn vriendin komt pas morgen, maar het gaat vast en zeker heel gezellig worden. ;)
    Ja, hier is het vanaf vanmiddag echt wit. Een dun laagje hoor, maar er ligt sneeuw. Helaas lag Nynke net op bed toen het begon te sneeuwen. En toen ze eruit kwam, was het al donker Ik heb dus nog geen foto kunnen maken van Nynke in de sneeuw. Hopelijk ligt er morgenochtend nog wat. Waarschijnlijk wel, ik verwacht niet dat het vannacht verdwijnt want het is momenteel goed koud. Morgen krijgt ze dus haar skipakje aan en dan gaan we even naar buiten voordat de visite komt.
    Ik zou heel graag een keer bij jullie langskomen, maar ik vrees dat de reistijd nog langer zal zijn dan 3 uur. :cry: We hebben geen auto, dus ik ben afhankelijk van het openbaar vervoer. Maar als je hier eens in de buurt bent: jullie zijn van harte welkom! :) Ik zou het erg leuk vinden om je weer eens te ontmoeten. Op de meeting bij Ilse hebben we elkaar helaas niet veel gesproken en ik zou je graag beter leren kennen. Zou je mij trouwens ook een pb willen sturen over jouw werk? Ik ben wel nieuwsgierig wat je precies doet. ;)

7. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Hee, hebben jullie het gezien: die cijfers bij de banners zijn weg! Vreemd hoor, geen idee wat dat nou was vanmiddag...

8. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goedemorgen na wederom een heeeeerlijk doorbroken nacht.
    Om half 4 en om half 7 dit keer. De tweede keer was overigens wel verantwoord, want juffie lag in een volle poepluier. Maar voor half 4 had madammeke geen enkel excuus.

Kleine heks.

Maar goed, niks aan te doen, gewoon over ons heen laten komen en hopen dat ze nog ergens voor haar 18e verjaardag weer eens een keertje gaat doorslapen :), zodat niet alleen haar toekomstige partner er voordeel van heeft :)

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wauw dames, jullie moeten snel opstaan, NU is het nog WIT!

De zon breekt door en ik zie de sneeuw al van de bomen afsmelten, zo jammer.
    Maar wel echt een schitterend gezicht.
    Da's ook nog een klein voordeeltje van het feit dat H me zo vroeg heeft wakker gemaakt.

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    :whistle: Wauw, Hessie is vandaag al weer 18 weken! :whistle:

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen
    Vandaag komen er 2 vrienden langs met hun kleine meid, gaan we gezellig hapjes eten (he wat naar)
    Verder lekker niks op de planning, ja Quinn weer zo in bed leggen, die loopt alweer te mopperen!

Muriel balen dat H het vertikt om eens lekker door te slapen, narcose hamertje misschien?

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Gelukkig gaat het met mijn rug vandaag al weer wat beter, dus dat belooft veel goeds voor de minimeet van morgen. Ik kon H al wel weer voorzichtig uit haar bed tillen zonder te vergaan van de pijn. Gelukkig!

We zouden vandaag naar de beste vriend van Wim in Eindhoven gaan op kraamvisite. Hun dochter Anne is 2 weken geleden geboren. Wa zo benieuwd geweest naar het grootte-verschil tussen die 2 meiden.

Maar helaas hebben ze afgezegd, want het gaat met de nieuwe mama niet goed. Ze komt haar bed niet uit en ziet het allemaal niet meer zitten. Erg sneu.
    Ze is IRL ook een behoooorlijke controlfreak (zachtjes uitgedrukt) en tja, met een baby valt er helaas niet meer zo veel te controllen.... :(
    Ik hoop maar dat het niet doorzet en ze er weer gauw bovenop komt...

Wim gaat nu eventjes alleen, om zijn vriend te steunen.

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Wat fijn dat het met je rug beter gaat! WEl nog rustig aan doen he.

Ohw dat lijkt me ook zielig zeg voor de nieuwe mama, en ook zwaar voor haar man. Die heeft een flinke dip dus.
    Nou hopelijk komen ze er snel uit.

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    :( Quinn heeft een speeltje die zingt en praat, een stuur, hij vind hem helemaal geweldig! Ik zit echt vol afschuw er naar te luisteren, en dat ding word met de dag valser qua geluid! :( afschaffen die dingen hihihi

Ohww Quinn word nu heel boos, hij wil draaien maar lukt niet :)

15. stiekel

stiekel Bekend lid

wohhhhhhhhhhhhhh het is hier ook echt wit :confused: :confused:

SEFARIJNTJE
    Arend begint sinds gister een beetje op te knappen
    het is nog niet helemaal over want hij heeft nog wat last van zijn keel.
    veel plezier met je vriendin
    en die cijfers achter de banner waren de maanden waarin ze geboren waren want bij Tim stond 11 en bij Arend stond 3

MURMEL
    dat is wat met dat heksje van jullie dat ze niet door wil slapen :cry:
    maar net als wat je zelf al zegt voor haar 18e zal ze dat vast al wel gedaan hebben ;) ;)
    gefeli met haar 18 weken
    en doe rustig aan met je rug :)

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hihi,
    was even nieuwsgierig en ben dus even gaan turven...

Ik wilde weten op welke dagen de Novbabies eigenlijk allemaal zijn geboren.
    Ze hadden een duidelijke voorkeur voor 2 dagen: vrijdag en ook donderdag!
    Estrella is de enige met een 'eigen' dag: dinsdag.

Maandag (3)----------Sanne, Hester, Martijn
    Dinsdag (1) -----------Estrella
    Woensdag (2) --------Ryan, Fayenne
    Donderdag (6)--------Deniz, Quinn, Thije, Vincent, Angelina, Yindi
    Vrijdag (7)-------------Isa, Mika, Fenna, Rayan, Tim, Eva, Jens
    Zaterdag (3)-----------Esmay, Reese, Timo
    Zondagskindjes (2)---Nynke, Cailan

Ook nog geinig: vrijdag was de dag van de namen op a's ;)

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Erg grappig!

18. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik weet nog wel dat eerste babies allemaal op een vrijdag werden geboren, dat beloofde toen al een volle dag te worden ;)

19. stiekel

stiekel Bekend lid

MURMEL
    wel leuk om te zien ja
    maar hier zijn ze beide jongens geboren op vrijdag.
    omdat ik beide keren ben ingeleid :) :)

20. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Mogge,

Hier was het om half 8 ook helemaal wit. Mooi is dat he? Nu is het al van de bomen gesmolten. Maar ik zie alweer een donker luchtje aankomen dus misschien weer sneeuw! Hihi geen witte kerst maar een witte pasen :D

Balen Muriel dat H niet echt lekker door wil slapen maar voor d'r 18e moet het toch wel gaan lukken ;)

Deel Deze Pagina