hallo meiden sjee lekker aan de klets zeg Heb alleen bijna geen klap onthouden Las over sex, hebben jullie man/vriend/partner er geen "trauma"aan over gehouden van de bevalling? Piet heeft het echt een plek moeten geven en noemde het ook een kuttrauma. Heeft bij hem zoveel indruk gemaakt dat hij even niet aan sex wilde denken. Hij wil wel maar durft ook nog niet zo goed. Ach we hebben nog wel even de tijd. Straks vliegen de vonken er extra vanaf hihihi Al mag het van mij ook wel opschieten. Ohw sammie wat balen van je kat zeg! Heb je het wel uit het matrasje gekregen? Hier mogen de katten niet op Quinn zijn kamertje komen, ook niet in onze slaapkamer trouwens. Shit de rest ben ik al weer vergeten, wil een ander stel hersens
Na hoeveel weken heb jij het geprobeerd stasia? sorry als ik onbeleefd ben en je hoeft niet te antwoorden hoor
mmmmm Jons heeft geen 'kuttrauma' eerder een 'na 9 maanden afzien wil ik er wel weer eens tegen aan' trauma hahahahaha
ik voel niks van de hechtingen en vloei niet meer dus ik denk dat het wel mag toch? of meot je perse 4 weken wachten?
Hier van de week weer geschoren, en dat was wel nodig ook hihihi. Ja piet wilde de laatste 7 maanden ookniet, dus we staan al lang droog, oeps ben weer heerlijk open hartig hihi. Kunnen die paar weken er ook wel bij
hier tijdens de zwangerschap wel wat gedaan, niet superveel ofzo, en laatste 8 weken niks. scheren; ja ik schoor ook van te voren al rigoreus en daarna ook weer
ik heb tijdens mijn weeën nog staan scheren maar na 5 weken zit er toch weer aardig wat voor mij teminste wel
hahaha Dees dat vind ik wel stijl! Toen jons de VK belde zei ik nog: "vraag of ik nog onder de douche mag" ik wilde ook nog even de zaak kaal scheren, maar mijn weeën kwamen al te snel ik dacht er niet meer aan. Gelukkig was ik nog redelijk bijgehouden.
hihihi ja waar je al niet aan denkt tijdens de weeën, heb nog mn make up eraf gehaald was bang om tijdens de bevalling er met verlopen make up bij te liggen, mn haren nog gewasssen, dus was helemaal schoon en fris aan de bevalling begonnen, maar voelde me weer smerig toen mn vliezen braken hihi, maar toen ook weer onder de douche gestaan maar toen kon echt niks meer, ze kwamen te snel
Bij mij hebben ze ook wat weg moeten halen. Ik kon zelf niet overal meer bij en tijdens de bevalling hebben ze helemaal achteraan (dichtbij de billen) nog wat haartjes weggeschoren.
Ow is dat zo? Hier had ik toevallig de ochtend voordat het ging beginnen de boel nog gekortwiekt. En volgens mij 2 weken na de bevalling weer voorzichtig geschoren.
Ik woon vlakbij de grens en heb veel belgische collega's vandaar dat ik het weer. Daar gaan ze in het ziekenhuis er even overheen met de tondeuze. Ik kon het zelf niet meer zien maar heb op de tast geschoren en jons af en toe even laten helpen. Dees waar jij allemaal niet aan dacht! Ik had wel make up ingepakt voor na de bevalling, zodat ik fatsoenlijk op de 1e foto's zou staan.
Ooh ik heb trouwens een echte aanrader: kruidvat luierzakjes die zijn supergoedkoop en geparfumeerd, kun je rustig je luier in de prullenbak gooien als dat ooit nodig is. Ik neem ze mee in de luiertas. En gooi soms wel eens beneden een luier in de gewone afvalbak, ruik je dus niks van!