he getver MURMEL weer balen voor je. heb jij dan een zwake rug of zoiets, want je hebt het toch best vaak of niet?
Helaas is dit een mooie souvenir aan de bevalling Had nooit last van mn rug... tot mn bevalling, die mooi gevuld was met venijnige rugweeen en dergelijke Toen heeft mn rug een opdonder gekregen. Ik heb net mn laatste fysio-bezoek gehad afgelopen week. En ik voelde me zo fit, dat ik dacht dat ik wel kon sjouwen, maar NEE dus....
Hoi meiden Even snel een berichtje dat ik nog besta hoor! Heb het zo druk de laatste tijd. De nachten zijn nog steeds gebroken. Momenteel zijn de dagen nogal lang op het werk (ivm met alle aangiftes die voor 1 april binnen moeten zijn *zucht*) Dus ben helemaal kapot als ik thuiskom. De laatste tijd ligt de hele familie al om 20.00 in bed (Er ligt er hier overigen al een uur een op de bank te slapen& snurken)
o sjips MURMEL dit is niet iets waar je op zit te wachten naar de bevalling. en nu dan weer opnieuw fysio? kunnen ze je geen brace geven voor extra steun in de rug
Nou heb even het dm topic zitten lezen. Mag ik zeggen dat ik me zowieso mateloos irriteer aan Dirksmamma? Had een vraag gesteld bij baby& dreumes over ritmes krijg meteen een hele preek, dat ik naar mijn kind moet kijken en niet naar de CB moet luisteren. pffff opsluiten dat mens.... En bijvoeden... tja ik ben er niet voor om met 3 maanden al bij te voeden, maar ieder zijn keus toch? Wij willen pas beginnen met 5,5 maanden, maar al binnen een maand met water en een inieminie beetje diksap erin. Voor als we er nog niet zijn om te voeden (BV, ja we doen het nog steeds) bij mijn schoonouders. Moet wel zeggen sta al te popelen hoor, t lijkt me zo leuk.... verder tja zou me lekker niks aantrekken van een ander... en hier spreekt er een met ervaring, lesbisch, vegetarisch, bv na 3 maanden. Soms kijken ze je aan alsof je gek bent. wacht maar tot ik ze vertel dat ik Cailan ook geen koemelk ga geven verheug me er nou al op.
maar ze praat zichzelf ook heel erg tegen binnabinna schreef: hey meiden ik werk al 7 jaar in de kinderopvang en daar maken wij de comf gewoon met water wat eerst gekookt is en dan afgekoeld is en dan poeder er bij.en als je goed schud is er geen klontje te bekenen. Dan kun je het kindje net zo goed standaardmelk geven. Comfort bevat vezels die pas gaan werken als ze in water van ongeveer 70 graden opgelost worden. Jammer dat er in de kinderopvang blijkbaar geen gebruiksaanwijzingen gelezen worden. Je kunt overigens ook even met Friso zelf bellen, die zijn misschien wat geloofwaardiger als een moeder op een forum: 0800 022 74 34_________________ Ik dans met de gans en ik trouw met de pauw zal ze daar ook achter de telefoon zitten
zozo morrighan en dan ook nog dat gedoe met het vaak willen drinken. Gaat het daarmee al wat beter? 20:00 uur is wel vroeg zeg!
Mja we zijn dan ook aardig kapot haha. Zal wel weer over gaan toch? Mja qua drinken t gaat nog niet echt beter. meneer wil nog steeds elke wakkere periode drinken. dus verbetering zit er nog niet in. Zeker vandaag niet want hij is hangerig (miss. van de prik van donderdag?) Dus elke keer krijsen in bed en dan maar drinken om te troosten want hij is helemaal overstuur. Hij slaapt al vanaf vijf uur, maar dat is niet zo gek hij is heeeel veel wakker geweest vandaag. Ben blij dat hij even slaapt.... Denk wel dat er verbetering in komt.... (hoop ik)
Lastig hoor, zal inderdaad wel weer overgaan, maar in de tussentijd kan het best lastig zijn! Kan het niet een sprongetje zijn?
Nah ik heb mijn punt wel duidelijk gemaakt geloof ik Muriel dat is knap balen zeg van je rug! Ik weet helaas uit ervaring dat een bevalling de genadeklap kan zijn voor je rug...misschien toch nog even doorgaan met fyio en anders misschien eens cesar proberen?
Nou gelukkig dan maar Nee ff serieus zit er soms echt he-le-maal dorheen met dat vele voeden.... Hij zit gewoon op 7-9 x per dag! ik dacht dat ook BV baby's op een gegeven moment minder gingen drinken. Ga het maar niet vragen in het voedingsforum want dan ben ik weer een ontaarde moeder dat ik het uberhaupt vervelend begin te vinden..
Meiden, ik ga even proberen bij te lezen. Ben een beetje verdrietig, Arnoud gaat morgen voor 3 dagen naar Frankfurt voor z'n werk en dat is weer een jaar geleden EN voor het eerst sinds de geboorte van Ryan. Heb het er even moeilijk mee ....oops
debby dikke knuffel voor jou Het lijkt me ook niet leuk als je voor het eerst in lange tijd er alleen voor staat.
daar hoef je je niet voor te schamen hoor Debby, gelukkig is het forum er nog! En logisch dat je je dan niet zo happy voelt. Morrighan, tuurlijk vind je het onderhand vervelend. Ik vind het al vervelend als Fenna 5 keer komt op een dag, laat staan 9 keer! Jeetje, dan heb je nog 2 nachtvoedingen? Of drie? Pff... Sterkte meid!
Knuffie voor Debbie (y)! Morrighan, Vincent krijgt ook nog BV en drinkt ongeveer 4 tot 6 keer per dag. Er is dus hoop voor jullie. Ik begrijp je gevoel heel goed hoor.