November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondie3

    Blondie3 Fanatiek lid

    15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    pfff dit is wel een balen 2e paasdag hier.
    Remco is vanmorgen al vertrokken naar het huis, ik ben vanmiddag even geweest maar Reese was moe dus ben ik maar weer naar huis gegaan.
    Nu is ie nog niet thuis :(
    (hij wil alles af hebben wat hij me beloofd heeft om klaar te hebben vandaag, heel erg lief... maar ik vind dit ook wel zielig voor hem en ik kan zo niks doen)
     
  2. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Zo alles staat klaar wat er klaar kan staan voor morgen
    Kom ik net alleen achter dat er geen brood in huis is :( Maar eens bedenken wat ik dan ga eten, kan ook wel in de kantine halen, maar ja....
     
  3. Blondie3

    Blondie3 Fanatiek lid

    15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Heb wel al iets gevoeld toen ik gisterenavond in bed lag maar dat was zo zachtjes dat ik het niet helemaal zeker weet, maar we wachten geduldig af 8)
    Wel is het zo dat ik weer voel dat er "iets" in mijn buik zit, dwz. mijn baarmoeder is al omhoog aan het komen :D
     
  4. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ahw kan me voorstellen Linda,maar wel onwijs lief van hem, een bikkel dat hij het alemaal op tijd af wil hebben!
    Bijna genieten van jullie mooie paleisje!
     
  5. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Lieve Jen!
    Goed om te horen dat het weer beter gaat met Esmay! Maakt me wel zorgen hoor!
    Doe lekker rustig aan meis, we zien je wel weer hier verschijnen.

    dikke knuf
     
  6. Blondie3

    Blondie3 Fanatiek lid

    15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ik kan niet wachten 8) 8)
     
  7. Roelie

    Roelie Fanatiek lid

    20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Linda hier ook een baal 2de paasdag, René is vanmorgen half 5 vertrokken en komt pas om 23.30 thuis...zit de hele dag alleen met Jens en een zieke Lars :cry:
     
  8. Blondie3

    Blondie3 Fanatiek lid

    15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    aaahhh Roelie das ook niet lekker zeg, ook voor jou een knuffel dan :D

    Remco moet morgen van 6.30 tot 20.00 werken dus word ook weer een uur of negen eer hij weer thuis is :(
     
  9. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hoi hoi

    de doop ging goed, martijn heeft de hele dienst niet gehuild en daarna goed geslapen. wij zijn wel gesloopt nu, eerst vooer 35 man zorgen en de hele nacht op geweest dus wij gaan zo naar bedje. we hebben leuke dingen gekregen; 2x baby bestek (1 van winnie the pooh) nijntje spullen, een krokodillen rugzakje, heeeeel veel boeken echt belachelijk veel spullen!

    shit! ik wil hier de lap tekst uit kladblok kopieëren en druk ipv control c op control V. en nu stond stasia emailadres in mijn kladblok en was mijn tekst weg!

    DM's slogan is trouwens: "ijzersterk op moedermelk" en ze is juf van beroep
     
  10. Blondie3

    Blondie3 Fanatiek lid

    15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Roelie: wist trouwens niet dat Rene ook meerdaagse ritten reed? Dat doet hij toch niet altijd ?
     
  11. stasia

    stasia Fanatiek lid

    19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ja als je het zo bekijkt..... Maar nee voor mij persoonlijk niet. Maar het is wel goed dat het er is. Zoals jouw vriendin. Als je als moeder perse moedermelk wilt geven maar je kan het zelf niet is het wel een goede oplossing. Maar dat verschilt per persoon denk ik.
     
  12. Blondie3

    Blondie3 Fanatiek lid

    15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Peetje, volgens mij kun je dan nog op bewerken ongedaan maken klikken en heb je alsnog je lap tekst (als je hem niet al afgesloten hebt ;) )
     
  13. Blondie3

    Blondie3 Fanatiek lid

    15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Fijn dat Martijn zich zo goed gedragen heeft en dat ie weer een boel kadoos heeft gekregen :D
     
  14. stasia

    stasia Fanatiek lid

    19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    o nu heb ik het gedaan :) :) :) :) :) ;) ;) ;)
     
  15. Roelie

    Roelie Fanatiek lid

    20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Haha Ilse we hoeven het niet met elkaar eens te zijn hoor ;)
    Volgens mij kun je eigenlijk zo lang als je wilt borstvoeden...ik weet dat het hier dichtbj, op Urk (of all places :)) doodnormaal is dat in grote gezinnen baby de borst krijgt en het broertje of zusje van zo'n 2 jaar wat er boven komt daarna ook nog even mag...
    Nou zal niet iedereen graag nog een peuter aan de borst hebben maar er is volgens mij gewoon geen limiet...als je gevoelsmatig Angelina te groot vindt om bij je aan te leggen kun je gewoon doorgaan met kolven volgens mij en haar dat geven in de fles of als pap in een bordje...
    En voor de duidelijkheid nog even: ik ben heel erg pro bv, ik ben er van overtuigd dat het de allerbeste voeding is voor je kindje en jullie weten wel hoe graag ik bv zou willen geven ;)
    Maar ik vind dat DM zich opstelt als een voedingsgoeroe terwijl er niks bekend is van haar qua opleiding (en die vragen beantwoord ze ook niet) en ze dus alleen advies geeft op basis van googlen op internet en eigen ervaring...en dan heb ik zoiets van breng het dan als collega-mama ipv als deskundige snap...ah kan het ook niet uitleggen 't zit 'm gewoon in de manier waarop...
    Maarre...wij agree-en gewoon dat we disagree-en :)
     
  16. Roelie

    Roelie Fanatiek lid

    20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hangt er een beetje vanaf waar hij eindigt zeg maar, als hij dicht bij huis is komt hij meestal wel thuis maar door een onderling spelletje tussen de hoge heren raken ze het werk hier in de buurt kwijt aan Baks en mag René weer meer in het zuiden rijden...en komt dus minder thuis :(
     
  17. Blondie3

    Blondie3 Fanatiek lid

    15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    ach dan kan hij hier op de koffie komen ;)
     
  18. Roelie

    Roelie Fanatiek lid

    20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    peetje, als ongelovige ff een domme vraag maar wat houdt een doop nou precies in?
     
  19. Roelie

    Roelie Fanatiek lid

    20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Haha zal 'm je adres wel geven :)
    Collega's van hem lossen hier in Creil ook bij een varkensboer (uitstekende planning trouwens, wij wonen hier notabene, René werkt al 3 jaar bij dit bedrijf maar heeft hier nog nooit gelost? :confused:) en grappen dan dat ze bij mij op de koffie komen maar ze durven niet ;)
     
  20. Roelie

    Roelie Fanatiek lid

    20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Owww over 20 april...ik sla die ronde even over ;)
    René moet die zondag werken en om dan met 3 kids die kant op te rijden is me net te ver...
     

Deel Deze Pagina