November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

    Murmel VIP lid

    7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Uiteraaaaaaaard werd H weer klaarwakker vannacht, inclusief megavolle poepluier, jakkes.
    Om half 4 zat ik weer een flesje te geven, hoor, heb weinig hoop dat dat zeer binnenkort gaat veranderen, ze ziet er redelijk vastbesloten uit. :(
    Waarschijnlijk zitten die 2 gewoon te msn-en 's nachts. Heeft martijn een webcam eigenlijk? Hessie wil er een namelijk ;) Kunnen ze nog meer nachtbraken, haha.
     
  2. Murmel

    Murmel VIP lid

    7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nou, hier zit er een met nog steeds fikse rugpijn :(
    Moest er helaas mn minidate mt Debby voor afzeggen...
    Maarja, de wegen waren toch nogal glad, dus dat was mss sowieso niet zo'n heel goed plan geweest.

    maarja... rustig aan dus :( Kan H nauwelijks uit haar bedje tillen ...

    Wat mij doet denken.... Indigo: hoe gaat het nu met je handen? Nog steed erg pijnlijk? Krijg je er eigenlijk medicatie voor/tegen?
     
  3. Murmel

    Murmel VIP lid

    7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nou, Maria moet zich nu wel weer eens gaan melden hoor! :(

    Mariaaaaaaaaaaaaaaa............. waar ben je? :cry:
     
  4. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ja tuuuuuuurlijk heeft martijn een webcam. Maar ik weet niet of dat een goed idee is, Hessie is toch al uitgehuwelijkt? Martijn is nog single en nogal een player dus ja.....

    Hee vervelend van je rug, wat zegt de fysio er eigenijk over? komt het oit weer helemaal goed?
     
  5. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik leef nog! Heb afgelopen dagen familiebezoek uit Spanje gehad dus was daar druk mee.De dagen daarvoor stucadoor over de vloer etc.

    Ben nu bezig met bijlezen.

    Alles is oke en de doop was erg leuk.
     
  6. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ja ga voor de 207 :) :) straks me contract ondertekenen, maar ik wil pas vrijdag ofzo hier opzeggen, omdat ik op dag 35 zit en toch nog een test er tegen aan wil gooien voor de zekerheid, niet dat ik er 1 mei achterkom en dan over 6 maanden werkloos ben.... :confused:
     
  7. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    En ik ben weer flink ziek aan het worden en ik ben bang dat Eva dit ker met me mee doet. Ze moet veel hoesten steeeds.
     
  8. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    he bah maria :( ziek zijn is zooo niet leuk
     
  9. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik was voor "eva" nooit ziek.
     
  10. Barbabintje

    Barbabintje Fanatiek lid

    28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjj HOPE weer terug :D :D :D :D Wat leuk! Om eerlijk te zijn had ik je niet meer verwacht. Dus een aangename verrassing :D Fijn te horen dat je zo enorm van Djaro geniet en hij goed groeit.

    Pfoeh he volgens mij maken de meeste novemberbeebs er qua slapen een potje van in deze periode, niet? Ook Vincent meldt zich erg vastberaden al een paar nachten om 1.00 uur en om 6.00 uur. Het laatste is wel de normale tijd, maar niet nadat hij om 1.00 uur wakker is geweest :confused: En drinken...alsof hij in geen tijden meer heeft gehad.

    8 april >> Het lijkt erop dat ik wel kan dan, maar ik houd nog even een slag om de arm.

    20 april >> Kan ik er helaas niet bij zijn. Linda, hartstikke bedankt voor je uitnodiging!

    Stasia, wanneer was jouw feessie ook alweer? Dan check ik mn agenda nog even ;)

    Maria, fijn dat je er ook weer bent na een druk familieweekend. Hoop dat het ziek zijn mee gaat vallen. Wij zitten er midden in nu :( Hoe gaat het eigenlijk met de milkymommybusiness?
     
  11. Barbabintje

    Barbabintje Fanatiek lid

    28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Linda, mooi dat het UWV zo relaxed reageerde. En spannend dat het bijna zover is! Bibberse de komende daagjes ;)
     
  12. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo, eindelijk even tijd om bij te lezen en te reageren (nou ja tijd ;)).

    Ryan aangekleed, de fles gegeven en meneertje ligt alweer lekker te slapen. En mezelf even gedoucht en aangekleed. Nu even reageren, dan nog strijken, eigenlijk boodschappen doen, maar gezien het weer misschien doe ik dat vanavond wel even als Ryan bij opa en oma is, en de tas inpakken voor Ryan omdat hij gaat logeren bij opa en oma. Dus nog genoeg te doen :D. Maar eerst even tijd voor het forum met een heerlijk bakkie thee.

    Ik ga maar niet eens meer beginnen over DM ***zucht***. Zelfs Arnoud riep direct dat hij die naam zag "OMG :)". Dat zegt al wel genoeg ;)

    Dafje: Ryan gaat niet echt klagen over 4 dagen dezelfde smaak. Vooral de bruine bonen gaan er echt heel goed in :). En ik heb hetzelfde probleem met de slabbertjes, ik denk dat ik maar zo'n soort plastic slabbertje ga kopen, die kan je zo nat afnemen en schoon. En verder houd ik het even in de gaten of er nog iemand tips heeft om de vlekken eruit te krijgen :D.

    Roelie: dat is grappig, lees net dat Jens alles lekker vindt behalve de bruine bonen. Ryan vindt de sperziebonen juist helemaal niks en vindt de bruine bonen heerlijk! Kan je nagaan hoe smaken zo jong al verschillen ;). En over het bijvoeden, wij geven Ryan 4 dagen dezelfde smaak (tot nu toe alleen nog groenten en heeeel af en toe een fruithapje) en dan 3 dagen niets en dan beginnen we weer opnieuw. En hoe gaat het met Lars? Zakt de koorts al iets?

    Melanie: drinkt Estrella nog steeds niet uit een flesje? En wanneer moet je weer aan het werk? Ik zal je straks de foto's nog even toesturen!

    Morrighan: he meis wat vervelend dat ook jouw nachten nog steeds gebroken zijn! En da ook nog de drukte op het werk! Hele dikke knuffel voor jou!

    Stasia: hoe ging je functioneringsgesprek? Geweldig dat filmpje van Deniz met oma, we mogen dus wel oppassen zondag ;) :D.

    Ilse: heerlijk he datiedereen complimenten geeft over die kleine meid! En ik heb ook nog steeds wel last van m'n hormonen...rotdingen zijn het! Ik hoop toch echt dat ze op een gegeven moment weer gaan liggen hoor ;).

    Hope: echt fijn dat je er weer bent! Kan me voorstellen dat je geen 1200 pagina's gaat lezen :D.

    Linda: leuk om te horen dat de optredens geslaagd waren! Zo te horen ben jij ook een behoorlijke bezig bij!

    Melina: oh jee, wat vervelend dat Vangelis weer zo vaak kwam vannacht! Daar zit je natuurlijk niet op te wachten! Bah...enig idee waar het aan kan liggen? Oh en toch nog een test...spannend hoor! Houd je ons wel op de hoogte?

    Maria: oh fijn dat je er weer bent! En gadver...ziek aan het worden. En Eva is wel zo lief om mee te doen, maar niet echt handig...beterschap meis!

    Esther: hoe gaat het met jou? Jij bent ook minder online of vergis ik me nu :oops:? Alles goed in Brielle? Het zou gezellig zijn als je 8 april ook komt, we horen het wel! En jullie ook allemaal ziek? Volgens mij gaat er weer iets rond, arme Ryan is ook weer snipverkouden...

    Weet iemand hoe het met Ruby gaat? Want die zie ik ook niet meer?

    En wat was er laatst met Lenthe, dat ze zei dat ze het niet meer kon bijhouden of zo?

    Zo, ik ben weer bij, joehoeee :whistle:.
     
  13. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    En toen was ik weer alleen...nou ja, dan ga ik maar strijken :D.
     
  14. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ja verwacht het op zich niet hoor, kan ook bijna niet, maar moet het voor me gevoel wel doen voor ik me vastigheid op zeg toch?!
     
  15. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, gelijk heb je hoor! Zekerheid gaat dan even voor...
     
  16. tari

    tari Fanatiek lid

    23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    hey Maria is er ook weer, maar wel een beetje ziekjes. beterschap meid.

    Esther, ook al, en herkenbaar hoor die nachtvoedingen, denk toch weer een fase.

    8 april denk wel dat het gaat lukken! En leuk als Esther ook komt.

    Spannend Melina, nog 2,5 week. Heb je er wel zin in?
    Maar vervelend zeg dat Vangelis zo vaak 's nachts komt. Pfff dat is slopend hoor! Doe het overdag dus rustig aan of wanneer je het kan! Denk wel om jezelf hoor.
     
  17. tari

    tari Fanatiek lid

    23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Jen hoe is het bij de osteopaat gegaan en bij de Kinderarts.
    Hoe gaat het nu met Esmay?
     
  18. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    zo ik heb ff ingeslagen, martijn ligt weer in bed. Ik ga nu even relaxen want dadelijk martijn naar mijn schoonouders brengen. Ik heb een vergadering op mijn werk
     
  19. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    wat hebje allemaal ingeslagen Peetje?
     
  20. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    nutrilon, nieuwe speentjes voor op de fles, boter, kattenvoer, kadootje voor een collega. ik ben weer arm hihihihi
     

Deel Deze Pagina