Maria: beterschap met je zelf en Eva. Melina en Muriel: Volgens mij zitten die 2 van jullie echt met elkaar te smssen Nog steeds die mobieltjes niet gevonden of hebben ze telkens weer een nieuwe te pakken?
Pff teveel gemist om overal op te reageren. Even de achterstallige felicitaties. GEFELICITEERD MET ALLES!! Peetje, 35 man op de doop . Wij hadden maar iets van 10 gasten. Ik heb het bewust erg klein gehouden. Had geen zin in trammelant. Nu heeft Rob per ongeluk/voor de grap gezegd dat het leuk zou zijn als mijn schoonbroer/zus en kinderen mee op vakantie gaan... Nu gaan ze dus mee, tot spijt van Rob. Hij had niet gedacht dat ze ja zouden zeggen. Op zich niet erg, ware het niet dat die kinderen echt 2 wervelwinden zijn. Beetje vermoeiend.
Zo hier heeft Deniz voor de 2e keer worteltjes op. Het ging weer hardstikke goed. Die mond ging nog wijder dan gisteren. Hij ligt nu na wat tegensputteren lekker te slapen. Vanavond nog samen onder de douche ( doen we altijd dinsdags want dan is Ibo thuis).
Stasia, ik overleg het even met JP, maar voor zover ik kan zien is de agenda nog leeg op zondag. Mooi dat ze tevreden zijn over je op t werk. Zat er ook gelijk een beoordeling aan vast met positieve financiele gevolgen? Of is dat pas in december / januari? Ik moet trouwens altijd aan je denken als ik naar CSI zit te kijken. Volgens mij niet echt realistisch qua functie-inhoud van de verschillende rollen, denk ik zo?
Achja, weet ik gelijk wat ons te wachten staat als ons opdondertje wat groter is Ik vind het allemaal prima, als ze maar niet denken dat ze (omdat wijvanwege Eva toch niet op stap gaan) elke avond de kinderen bij ons kunnen dumpen.
Pff hier weer een strijd met de hapjes.. nieuw smaakje en weer brullen, dat was het dus ook niet, dat ze een andere smaak wilde.. heb het idee om de fles eerst te geven en dan de hapjes erachteraan. Zodat ze niet kan brullen dat ze honger heeft en dan weten we iig dat dat het niet is. Dus eerst helft of driekwart van de fles en dan de hapjes. Ik heb namelijk ook het idee dat ze nu gaat denken, als ik ga huilen krijg ik vanzelf die fles wel, dat werkt tot nu toe elke keer. Logisch, want het is ook etenstijd, maar dat moet niet de logica worden, anders blijft het een strijd. Dus nu eerst de fles, en dan de hap.. kijken of dit werkt morgen. Gelukkig heb ik morgen ook wat meer tijd. Nu was het, hup kind halen, hup naar huis, hup flesje maken, hapje warmen en eten maar. Niet echt super dus. Morgen ben ik 's middags vrij dus dat scheelt in de stress en meer rust dus. Daarbij was ze al vanaf half 4 wakker van een poepbroek. Oja en de vlekken zijn eruit, met bleek, alleen nu stinken mijn handen zooooo vies! Bah! De hele dag ruik ik die dingen. (of had ik dit al gezegd?) Heb gisteren met nat zout mijn handen gewassen, dat helpt ook tegen uienlucht aan je handen, dit werkte wel aardig, maar niet helemaal helaas. Dus het is wel minder, maar nog steeds stinkt het. Roelie, gefeliciteerd zeg! Lekker hoor, ff iets buitenshuis! Wat een nachtbrakers weer, muriel, melina, peetje. Lastig hoor. Hoop echt voor jullie dat dit snel overgaat! Maria, fijn dat de doop leuk was! Oeps... dat wordt een niet rustige vakantie dus.. Peetje wat een hoop cadeautjes heeft Martijn gekregen met zijn doop zeg! Jen, goed nieuws van de osteopaat en verder ook vrij positief als ik het zo lees. Lekker hoor, gaat de goede kant nu op dus! Zo ga ff eten maken...
Esther: Ik zou het gezellig vinden als je langskomt zondag. Debby komt ook. Dafje: Misschien idd een idee om eerst de fles te geven. Deniz krijgt om 16 uur de fles en om 17 uur pas zijn groentehapje. Dat gaat goed, misschien een ideetje voor jou?
Klinkt wel handig, maar is ons geval wordt het dan een hele heisa om d'r wakker te houden. Ik ga denk ik gewoon eerst de fles maar geven normaal 180+6 en nu dan 120+4 (ze laat van die 200cc namelijk sowieso na d'r hapje al 40cc staan) en dan daarna het hapje. Moet wel goed gaan denk ik zo. Mocht ze daarna nog honger hebben dan moet ze het maar met het hapje doen Anders maar niet.. misschien krijgt ze het zo door dat het de bedoeling is dat ze dat gaat eten
Stasia, klinkt gezellig, maar denk niet dat het wat wordt, moet even de vrije weekenden bewaken hier, want hou er echt weinig meer over. Tis echt ongelovelijk hoeveel weekenden hier al volgepland zijn.
Hallo meiden! HIer weer een werk dag erop zitten! Quinn heeft weer een heerlijke dag gehad op het kdv en ik heb zijn eerste werkje mee gekregen! Hoe trots kan je zijn als moeder hihi Sinds dat we gestopt zijn met de Nutrix word Quinn zijn ontlasting weer wat dikker, ipv waterachtig is het nu vla achtig! Dus ik stop daar maar even mee. Moeilijk hoor die afwegingen want het spugen werd er wel duidelijk minder van. Maar bijna een bel afspraak met de KA dus zal wel even overleggen. Ook wil zijn exceem maar niet minder worden, het kdv vind het ook zo vervelend voor Quinn, die smeren zicht rot om het voor hem meer dragelijk te maken. Hope! Leuk je weer hier te zien, en fijn om te lezen dat het goed met je gaat! Er is veel gebeurd,met de mama's, papa's, en de kinderen, teveel om het zo op te noemen. Melanie: Wat super dat Zefanja zindelijk is ! Grote knul word het zeg. Wel een goede nacht gehad dus. Stiekel: Fijn dat het weer beter gaat met Arend! Blondie: En lekker geshopt? Linda: Super dat het uwv zo meegaant is, zal een stuk rust bij je geven denk ik zo! Toppie meis ben echt trots op je hoe je het allemaal doet! Muriel: Balen dat H nog steeds de nacht komt! Hopelijk beseft ze snel dat lekker door slapen veeel fijner is als een fles Wel balen dat je nog steeds last heb van je rug! Heb je al fysio ofzo ervoor? Ik heb goede ervaringen met een chiropractor. Maria: Fijn dat de doop zo goed is verlopen! Balen dat je ziek aan het worden bent, hopelijk gaat het snel weer voor bij! Oeps slecht grapje van Rob zeg, hopelijk word het dan wel een leuke vakantie! Roelie: Al een beetje bijgekomen van dat je de baan hebt? Vind het echt super voor je, van je hobby je werk! Deb: AL het strijk en andere huishoudelijk klussen bijgewerkt? Ilse: kan me voorstellen dat je een dag rust heb ingelast! Voor de kleintjes kan het al snel te veel zijn Volgende week weer nieuwe kansen Jen: super dat je niet meer terug hoeft naar de Osteopaat! Weer een vooruit gang! Ben benieuwd hoe verder met de voeding, hoop niet dat het kma is natuurlijk, maar ja als zij er goed op reageerd he Zooooooooo Deesje heeft dr best weer gedaan! Iedereen trouwens de sneeuw overleeft, wat een drama allemaal weer over de sneeuw. Hips niks dat ik zo uitgebreid reageer maar vergeet helemaal mn koffie!
Ik ben verdrietig, alleen en eenzaam en ga jullie vanavond niet lastig vallen . En nee Dees, niets van het huishoudelijk werk klaar...
Lieve Debby, ik wil je effe een vette knuff geven, maar ben er dan weer vandoor. Ben zelf niet zo'n prettig gezelschap nu denk ik. Maar er zijn vast genoeg meiden hier die lekker met je willen kletsen. Blondie, het is nog niet zeker, maar ik ben er waarschijnlijk wel bij op je housewarming Liefs, Indigo - ik ben er voorlopig een tijdje niet, mits ik mezelf tenminste kan bedwingen het forum op te gaan. Maar wie weet voelt het morgen ook wel weer anders. Anyway...allemaal een fijne avond -
Dank je wel Indigo, lief hoor! Ik kruip gewoon op tijd op bed met een lekker boek, komt helemaal goed! Waarom ben jeniet zulk gezellig gezelschap? Toch niets ernstigs?
Waarom ga je ons niet lastigvallen Debby? Als je je alleen voelt is het toch lekker om te forummen? Jen: Tof man dat je niet terug hoeft naar de osteopaat.
Ach ja...ik heb gewoon zin om me lekker eenzaam te voelen vanavond. En vooral als ik bed ga, dan hoor ik altijd allerlei geluiden die er niet zijn...wil eigenlijk het liefste gewoon een potje janken, maar dat lukt niet...
AHw Deb meis toch! Ja mag ons best lastig vallen hoor als je je eenzaam voelt, lijkt me ook heel moeilijk! Dikke knuf