November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    de poep van eva stinkt niet, het is alleen vies :)

2. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ja ik heb ook luierzakjes maar dan van de DA. Heerlijk zijn die he? ik heb ze ook altijd in mijn luiertas zitten.

3. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik besefte gisteren dat ik al een maand borstvoeding geef.
    Echt knap van mezelf. Schouderklopje voor mezelf.
    Nu even die nachten weer regelen en dan is het weer tiptop. Vanavond ga ik haar gewoon om 23.00 wakker maken. Zodat wij de nahct door kunnen slapen.

4. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Deniz kan goed stinken hoor! Maar die krijgt de fles. Ik denk dat er wel verschil zit in bv of fv.

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ja daar zit het verschil in ja.

6. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

@Gwen, Dit deed de KH en wij zijn dat eigenlijk blijven doen. Zal vrijdag eens ff vragen bij het CB.

Scheren dat heeft mijn man gedaan toen ik het niet meer zag.

Sexen wij hebben nog gesext een dag voor de bevalling en die nacht is het begonnen. was wanhopig aan het worden toen haha.
    Maar nu nog niks gedaan terwijl we allebei willen alleen vinden allebei een condoom 10x niks misschien toch ff doorbijten haha.

7. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Maria: Knap hoor al een maand bv. En ik denk dat het een goed idee is om haar om 23.00 nog te voeden als ze daarmee de hele nacht doorslaapt.

8. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Rachel: Hier ook een hekel aan condooms maar ja je moet wat. Ik wil niet gelijk weer zwanger worden hoor. Eerst even van dit wondertje genieten. Maar om nu tot je eerste ongi te wachten........ dat kan heel lang duren.

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Wij waren gisteren al de 2de aan het plannen. Ik had het over 1 jr en 3 maanden. Maar Rob is bang dat het dit keer niet de 1e keer lukt. Dus hij wil daarvoor al beginnen. Zodat er straks niet meer dan 2 jaar tussen zit. Haha

10. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Martijn stinkt al zonder dat hij poept!

mijn kind spoort niet, krijgt 800cc op een dag en komt nog steeds na 2,5 uur al! hij haalt de 3 uur niet eens!

11. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    idd ik ga ook maar noodgedwongen aan rubber

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik wil eigenlijk ook wel sexen. Hmm misschien met mijn verjaardag. Is vandaag over 1 week. Dan doe ik Rob een cadeautje ipv andersom.

13. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Stasia: Ja daarom. Daarom zei ik ook toch maar ff doorbijten. haha. Wil ook niet meteen weer zwanger worden. Dit kleine meisje was eigenlijk een ongelukje. Maar wel gewenst. Ben echt ook super blij met haar.
    Maar een 2e zit erbij ons verlopig niet in. kan pas financieel gezien over 3 jaar.

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    poehh ik moet echt nog niet aan een 2de denken hoor. piet ook niet trouwens. De bevalling houd mee echt nog tegen, en we willen voorlopig van Quinn genieten en als we een 2de willen moeten we gaan verhuizen. We zijn net alles nog ana het opknappen.

Hier ook enehekel aan condooms, dus we wachten maar af

Quinn komt trouwens weer om de 3 uur sinds hij een schepje minder johannes meel krijgt

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
  16. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik moet nog nie aan een 2e denken, heb mijn handen vol aan martijjn

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ow ikke, de bevalling houdt mij ook tegen. Maar het is voor mij geen reden om het te laten. Ik denk dat ik dit keer ipv naar de VK me in het ziekenhuis laat 'behandelen'. Ik wil een duidelijk plan opstellen. Want ik schijt wel 20 kleuren stront hoor.

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ah, de dagbladschooiers staan weer voor de deur.
    Nu krijg ik elke dag een puber die me fijne dagen komt wensen en natuurlijk een centje wil.
    Nou ben ik de beroerdste niet hoor... maar ik had net geen kleingeld en heb al wat uit Eva's spaarpot moeten halen :) hahhaha

19. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
  20. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0