November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Dikke knuff voor Debby en Indigo

btw Indigo, gezellig als je komt :D

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh meiden, jullie zijn allemaal zoooo lief!

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Zal ik jullie eens iets leuks vertellen? Het nichtje van Arnoud is ongeveer 6 weken zwanger en dus in november 2008 uitgerekend :).

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ohw spannend Deb!
    Weer een nov baby :D

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, vond het wel erg leuk :D.

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    De nov blijven immers de knapste baby's :)

7. hee, das grappig Debby! Gefeliciteerd met Arnouds nichtje :)

Indigo, wat is er dan eigenlijk?

Blondie, ik kan helaas niet, vind het lief dat je ons uitnodigd!

8. Tuurlijk Dees! :)

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden, ik ben weg! Truste en een fijne avond iedereen!

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Deb truste en sweet dreams!

11. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Roelie, van harte gefeliciteerd met jouw nieuwe baan! Super meis, dat je van je hobby je werk hebt kunnen maken. En wat is het snel gegaan...

12. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ah Debby, ik kan me voorstellen dat je je eenzaam voelt nu jouw mannen allebei uit huis zijn. [Stukje tekst veranderd n.a.v. de opmerking van Daphne hieronder. ;) ] Jammer dat je niet wat dichterbij woont, anders zou ik van de week wel weer even langswaaien om je op te vrolijken. Gefeliciteerd met jouw schoon (?) nichtje. Novemberbabies zijn super! Maar dat weet iedereen hier natuurlijk al lang. Sorry dat ik nog niet heb gereageerd op jouw e-mail, komt morgen wel. (Ik begin een week later :oops: maar dat leg ik nog wel uit. :rolleyes:)

13. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Stasia, wat lief dat je ons allemaal uitnodigt voor jouw verjaardag. Helaas kan ik zondag niet op jouw feestje komen, want wij hebben een sauna weekendje geboekt. (Ook leuk! :) )

14. Serafijntje, Ryan is uit logeren..

15. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Zo ladies, mocht me even door 30 pagina's heen worstelen. Weer gezellig als vanouds geweest hier haha..

Zag een paar leuke foto's voorbij komen van Debby's verjaardag! leuk hoor!!

Witte pasen, hier ook! ik werd gisterochtend wakker.. keek naar buiten en dacht.. huh?! haha.. Vandaag bleef het hier toch wel bijna de hele dag wit. Maar soms een paar van die echte "woei-buien" brrrrr

Happen vanaf een lepeltje gaat hier ook nog niet vlekkeloos.. de enige manier is door beetje "af te vegen aan de bovenkant", maar dat "mocht" dan weer niet van het CB. Hij moet leren happen zegt ze.. ja daaaaag.. uiteindelijk leert ie het toch wel hoor.. en voor nu helpt het.

MSN, volgens mij mis ik ook nog een aantal dames hier.. dus.. add me! zelfde als mijn mailadres

Ilse, zo te zien was Angelina ook helemaal tot rust gekomen in het huisje of niet? helemaal knock out haha..

Muriel, hoe gaat het nu met je rug? Grappig dat turven! Kan me idd goed herinneren dat de eerste baby's op vrijdag kwamen. En verjaardagen waren ook populair! Leuke foto's van de pap, hihi.. heeft ze nou kleine flapoortjes? Of zie ik het fout? Hadden jullie vandaag nou nog een minimeet of niet?

Debby, hoe bevalt het SB-en? Ik ga ook weer beginnen, op de een of andere vage manier vliegen de kilo's er weer aan hier.. tijdens de zwangerschap nergens last van en nu.. hmmpf.. ik heb nu zomerslank gehaald. Welk boek ga jij doen? Wat een lieve foto van je twee kerels samen trouwens! Arnoud mag ook wel een mutsje op of nie? brrrrr Voel je je al iets beter verder? Lijkt me ook niet fijn als Patrick paar dagen weg zou gaan. Ik ben een echte huismus.. dikke knuf!

Peetje, jij ook al van de gebroken nachten gister lees ik? Grrr.. balen he.. Hier ook rode wangetjes.. ik denk zelf dat het met de doorkomende tandjes te maken heeft.. maar doorzetten ho maar. Ah, de doop was leuk lees ik, leuke cadeautjes gehad!

Blondie, hoe gaat het met je verhuizing? Al een beetje gesettled? En hoe verloopt je zwangerschap verder? Nog last van kwaaltjes? Wat leuk dat jullie het hartje van franske hebben gehoord!! Ow als ik dat zo hoor.. allerlei mooie herinneringen komen naar boven!

Melina, wat een rotopmerking van je schoonvader! Hij wil zeker alleen de lusten van Vangelis en niet de lasten? Kan me voorstellen dat je pissed bent! Hoe gaat het nu eigenlijk met Vangelis zijn oogjes? En hoe gaat het met je schoonmoeder? En bijna je nieuwe job.. pfff fulltime.. pittig hoor! Maar wel een leuk autootje!! En gefeliciteerd met Vangelis zijn naamdag!

Esther, Crematies zijn altijd aangrijpend. Vooral als de persoon nog jong is.. en als het dichtbij is.. Kan me voorstellen dat het een zware dag was. Is Vincent nu ook aan het nachtbraken geslagen? Hoe gaat het nu met je keel?

Stasia, wat een leuke foto van Deniz op zijn zij! Houdt hij zich nu ook overal aan vast? Mika pakt continue de spijlen van de box en het ledikantje en trekt zich op zijn zij. Of hop de beentjes in de lucht.. beetje opzij en rollen maar haha En ow wat een leuk filmpje! haha.. volgens mij vindt ie oma wel lekker!!

Roelie, wat sneu dat Lars weinig van de verjaardag heeft meegekregen.. Mika gaat alleen vrijdag a.s. nog mee naar mijn werk. vanaf volgende week gaat hij naar het KDV. Spannend! en hey.. gefeliciteerd met je job!! wat goed zeg!!! Had je het nog niet druk genoeg? haha Super meid!! wanneer begin je?

Waar is Maria gebleven?? Hoe was de doop meid?? Ow zie net een teken van leven haha.. heb je nog foto's?

Wow Morrighan.. 9 voedingen.. kan me voorstellen dat je onderhand helemaal kapot bent. Hoeveel dagen werk je?

Dees, hoe gaat het nu met Quin?? Volgens mij klopt je banner trouwens niet helemaal.. "19 weeks, 5 days Since Quinn" haha.. since Quin wat??

Jen, wat fijn dat het beter gaat met Esmay en dat je niet meer terug hoeft te komen bij de osteopaat!!! Wel spannend met die switch van de voeding, Hopelijk pakt alles goed uit. Ze drinkt in ieder geval beter lees ik. Dat is al een stap in de goede richting!

Melanie, hoe gaat ie bij jou? Hoe gaat het nu met Angelus op school? Voelt ie zich al wat lekkerder? of ben je nog wel op zoek naar een andere school? Wanneer ga jij eigenlijk weer werken? Hoe gaat dat dan met Estrella's voeding als ze niet uit een flesje wilt drinken? Lijkt me lastig! Wat super dat Zefanja zindelijk is!!!

Hope, zo dát is lang geleden!! Ben benieuwd naar foto's van je kereltje!!

Linda, hoe gaat ie nu met jou? En met Patrick? Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent. Maar het is een stap in de goede richting. Alles komt zoals het komt en deze baan is niet voor niets op je pad gekomen denk ik! Fijn dat het UWV zo begripvol was! haha.. dat smurfenstukje.. zo flauw..

Wencke, hoe gaat ie met je nieuwe job? Binnenkort nog een keer een minimeet?

Serafijntje, zo jij hebt ook lekker op de praatstoel gezeten haha.. heb je ook nog een keer zin om te meeten?

Indigo, oeps wat balen dat je je kolfspullen was vergeten. kan me voorstellen dat je op knappen stond! Hoe gaat het verder tussen jou en je mannetje? En heb je nog huisjes gekeken?

Dafje, welk smaakje wou ze nu niet hebben? Begint ze dan echt te brullen dat ze het niet lekker vind? of omdat ze gewoon honger heeft en de hapjes niet vullen denk je? Wellicht dat dan de fles eerder geven idd een oplossing is..

Stiekel, wat fijn dat het beter gaat met Arend!

Hier drukke pasen gehad.. Zondag naar mijn oma en 's avonds uit eten. Mika mee. Lag heerlijk te snurken ondanks de drukte in het restaurant. Hij was overdag de hele dag "bezig" gehouden door de family. Iedereen wil hem natuurlijk even vasthouden. Ik had net mijn laatste hap op en meneer werd wakker. Schreeuwt het hele restaurant bij mekaar hihi.. dus ben ik maar vast gegaan. Het was gewoon te druk voor hem op dat moment. Hij was enorm overprikkeld ineens. We hebben lekker in mijn ouders bedje geslapen en de volgende dag lekker bij mijn ouders in bad gegaan. Hij was helemaal rozig en viel in mijn armen in slaap. Was helemaal aan het knikkebollen en hoppa.. *snurk* haha. Daarna naar verjaardag van ons nichtje. Die kids zijn ook zo trots op hun kleine neefje! Vooral mijn neefje. "Hallo Mika, ik ben het Ruben.. je grote neef" haha.. zo lief!! Ze hadden het speelkleed voor hem neergelegd en hij heeft zich kostelijk vermaakt daar! Samen met zijn nichten en neef! Na twee uur gaf ie de strijd op en is ie gaan tukken en moesten we hem gewoon wakker maken.. gewoon 3 uur achtereen geslapen. kan me niet herinneren dat ie overdag zo lang heeft geslapen! Hij had gewoon zo veel indrukken in twee dagen.. helemaal knock out! Vandaag was mijn mams voor het laatst als "oppasoma" op de dinsdag. Ze had het er erg moeilijk mee.. ze is zo gek op hem! Had dus die verrassingsmand voor haar gemaakt. Ach de schat.. ze liep helemaal leeg. Tis zo'n gevoelig lief mensje!! Die zit zo vol met liefde.. vond het gewoon zielig voor haar! *snif*
    Verder heeft de makelaar vandaag gebeld en hebben we een tegenbod gekregen van het huis waarop we hadden geboden. ben er echt helemaal hyper van pfff.. vind het zo spannend! Morgen gaan we weer een tegenbod uitbrengen!
    Zo, geloof dat ik nu verder weer bij ben.. uur later.. en bijna RSI.. haha

16. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Oh shit, wat een stomme opmerking dan van mij. :oops: Kan ik hem nog wijzigen? Ik moet eigenlijk ook eerst alles lezen en dan pas gaan schrijven. Maar ik loop zo achter met lezen, dat ik eerst snel de pagina's heb gescand en daarna besloot om 'achterstevoren' te gaan bijlezen. Geen slimme zet dus. :( Sorry Debby!

17. Wow Gwen! wat een reactie!

Enne dat happen, hier gaat het ook met aan de bovenkant afvegen en af en toe gewoon laten happen. Nu hadden we bloemkool en het eas gewoon bijna meteen huilen en toen brullen, volgens mij gewoon van de honger. Dus ga morgen eerst de fles proberen en dan de hap idd

18. ja kan je nog wijzigen hoor! :)

Ik weet niet of ze het had getypt, maar ze had het net op msn gezegd...

19. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    O spannend Gwen. Ik hoop dat jullie eruit komen met het huis.

Serafijntje: Een saunaweekend is toch veel leuker dan een verjaardag?

Dames, ik stop ermee voor vandaag. Ga lekker met mijn mannetje tv kijken op de bank. Tot morgen.

20. Ow spannend Gwen, dat bieden, lijkt me ook helemaal om de kriebels van te kirjgen :)

Deel Deze Pagina