Ja, heel graag! Wanneer kun je afspreken? En waar? Wat leuk dat de verrassingssmand zo in de smaak viel bij jouw moeder. En wat spannend dat jullie serieus aan het bieden zijn op een huis in Deventer. Het kan nu ineens heel snel gaan! Hoe zit het met de belangstelling voor jullie huis? Er waren toch al enkele kijkers geweest?
Zeg t maar! ik kan dus woensdags en maandags. Het liefst nog niet volgende week. Mika gaat dan voor het eerst naar het KDV en wil dan de overige dagen een beetje rust voor hem als je begrijpt wat ik bedoel.. Bij ons huis zijn nu 4 kijkers geweest.. maar nog geen structurele interesse zeg maar. Wel enthousiast sommige, maar nog geen biedingen of zo.
Oef, toevallig moet ik in week 15 t/m 17 op de maandagen en de woensdagen werken. Niet echt veel (2 uur kinderen rondleiden door het museum en 3 uur kooklessen geven), maar het breekt wel mijn dag en met de voorbereidingen erbij vind ik het niet fijn om op die dagen ook nog andere afspraken te hebben staan. De eerstvolgende datum dat ik zou kunnen, is dan maandag 28 april. (Volgende week kan ik trouwens ook op de maandag en de woensdag, maar ik begrijp heel goed dat je het rustig wilt houden voor Mika.) Ook in mei heb ik alle maandagen en woensdagen nog 'vrij'. Jammer dat jullie zelf nog geen biedingen hebben gehad, maar dat komt binnenkort vast nog wel. Er is in elk geval al redelijk wat belangstelling geweest in een relatief korte tijd. Spannend hoor, houd ons op de hoogte!
Oh, maar daar gaat het helemaal niet om hoor. Hij vermaakt zich wat dat betreft altijd wel prima. Hij heeft er geen enkele moeite mee om zich in een groep 'onbekenden' te mengen. Sterker nog, dat vindt hij alleen maar leuk. Dit in tegenstelling tot mij: ik 'moet' altijd eerst even de kat uit de boom kijken en vind het doodeng om naar een feestje te gaan waar ik bijna niemand ken. Ik was bijvoorbeeld ook best gespannen voor de verjaardag van Debby. Ik was erg blij dat Melanie naast me kwam zitten en een gesprek begon. Maargoed, ik wijk helemaal af van het onderwerp. In principe wil hij wel mee naar de dierentuin, maar hij zou het dan vooral voor mij doen. En dat hoeft voor mij nu ook weer niet. Hij heeft gewoon niets met het forum. Hij vindt het superleuk dat ik er zo enthousiast over ben en hij beseft dat het voor mij heel belangrijk is, maar het is mijn 'ding', hij heeft zo zijn eigen bezigheden. Maar misschien gaat hij wel gewoon mee hoor, we zien het tegen die tijd nog wel.
Hoezo? Ik maak me er niet druk om hoor, ik neem alleen niet klakkeloos aan wat DM zegt. Eerst dat boek zelf maar eens lezen en dan oordelen
Ik heb trouwens totaal geen zin om naar bed te gaan, dit word de eerste nacht sinds maanden dat ik alleen slaap Vind er geen zak aan eigenlijk ben ik net gewend aan een vent in mijn bed moet ik weer afkicken
Bedoelde het ook niet rot hoor meis. Ik vind persoonlijk da je het mooi verwoord naar dm, duidelijke taal en eigelijk geef ik je nog gelijk ook!
Goedemorgen trouwens! Hopelijk hebben alle nov beebs vancht gewoon lekker doorgeslapen, zoals afgesproken! De mama's zijn toe aan rust! Roelie kan me voorstellen dat het afkicken is bleh, hopelijk ben je snel in slaap gevallen Ilse Succes bij het cb en met de prikjes Hier zo weer werken en dan weer lekker 2 dagen vrij
Kan me voorstellen dat dat te veel wordt voor je! volgens mij kan ik 28 april wel. Zullen we die voorlopig dan vastzetten? Dan kijken we nog wel wie, wat, waar en zo.. kweenie of wencke ook nog wil komen? en ilse? Esther kon volgens mij niet maandags.. of andere dames?
JAAAAAAAAAA goedemorgen! 22.30 laatste fles en toen om 7.00 weer, eindelijk! Jen: ik ben echt blij te lezen dat het jullie nu eindelijk eens mee zit met Esmay! Melina: hier ook altijd zwarte auto's, wij hebbben een 307SW pack. Maria: balen! Ik zou ook niet graag mijn familie mee op vakantie willen hebben Daphne: ik geef de hapjes altijd een uur voor de fles. Dan heeft hij wel al wat hongr maar nog geen mega honger Deb: knuffel!! meid erg he dat alleen zitten, er is geen klap aan! Gwen: waarom was jullie mam voor het laatst oppasoma? en echt happen van de lepel gaat hier ook nog niet hoor!
ah peetje, dat is lekker! mijn moeder was voor het laatst omdat mika volgende cweek naar het kdv mag/gaat. Ze zal vast nog wel vaker oppassen hoor.. maar de afgelopen 11 weken heeft ze iedere dinsdag opgepast. Ze kwam dan de avond ervoor en ging ´s avonds weer met de trein naar huis. Een behoorlijke onderneming aangezien ze 2 uur onderweg was iedere week.
aaaah zo, ik begrijp het toch frappant dat ik al 3x gevraagd heb wat DM voor opleiding/ achtergrond heeft en ze gaat er maar niet op in. ze heeft totaal geen medische opleiding gedaan! naar wat ik kan googelen is ze juf van beroep. en dan gewoon mijn vraag negeren, ze is wel lekker selectief!
Hier al weer helemaal klaar voor de werkdag, Quinn was eerder wakker dan gepland, maar ja had ook een welbekende poepbroek. Hij ligt nu al weer lekker te pitten inde wagen. Peetje wat super dat het vanacht goed is gegaan! Over DM volgens mij is het een actieve google'laar ofzo hihi Gwen, trouwens super leuk van de mand, kan me voorstellen dat je moeder het er moeilijk mee had. Deb heb je nog een beetje kunnen slapen? Meiden ik ga me laatste spulletjes pakken en dan hop naar werk Tot vanavond! Toedels
Grmbl ik heb hartstikke slecht geslapen tis berekoud in bed zonder René tegen me aan...pffff ik hoop echt dat hij vanavond gewoon weer thuis komt...ik wist het wel, nieuwe vrachtwagen = kilometers maken Ik zag dat de beruchte topic is gesloten misschien maar beter ook, volgens haar is er echt een of ander complot van voedingsproducenten om NL anti-bv te maken ofzo...ik kan er niet bij dat iemand niet wil inzien dat ouders zélf de keuze maken of ze wel of niet gaan bijvoeden met 4 maanden en daar niet de toestemming van ongediplomeerd bvgoeroe DM nodig hebben Ik ga aan mijn dag beginnen kom straks ff bijlezen en meekletsen!
Dees ik kan je de hand schudden tis hier verdikkeme elke ochtend raak met die poepbroek...en elke ochtend weer zit écht alles eronder tot de slaapzak aan toe Waar ik me het meest over verbaas is dat meneer ook nog gewoon lekker ligt te slapen in die smurrie? Ik zal je maar niet letterlijk de hand geven dat had je vanmorgen niet kunnen waarderen ieuw ieuw ieuw!