Goedemorgen iedereen Ik wilde even het S woord gebruiken dat ik de laatste dagen niet zoveel reageer. Maar dat komt omdat ik even alles op een rijtje moet krijgen voor morgen. De zenuwen gieren door mijn lichaam. Maar het zal allemaal wel goed komen daar moet ik in vertrouwen. Vanochtend even aan de schoonmaak en vanmiddag lekker visite. Ilse succes bij het CB
Linda: geen sorry zeggen meis, we begrijpen dat toch allemaal! het is toch ook hartstikke spannend?! dat zou ik ook hebben met een nieuwe baan en voor jou is het nog eens extra eng. het gaat je vast en zeker lukken meid, dat weet ik zeker! Roelie: hier ook poepbroek toen ik hem uit bedje haalde, en inderdaad de slaapzak zit al in de was. wat betreft DM, ze ontwijkt elke vraag over haar achtergrond,en denkt inderdaad dat er een KV complot is, want zo'n boek kan nooit goed zijn als nutrricia er aan mee heeft gewerkt. Als het door een BV goeroe wordt geschreven is het wel waar. Nou een universiteit weet echt wel welk boek ze kiezen, maar ongediplomeerde DM weet natuurlijk veel meer dan alle KA's bij elkaar. Zou ze soms professor in de geneeskunde zijn? weet je wat; ik draag haar voor, voor de nobelprijs! Vond trouwens een leuk topic op een BV site waar DM ook zit en TS zei dat ze overal weggejouwd werd omdat ze BV teveel opdrong, en dat er dan altijd wel een zielige mama was die geen BV kon geven, en die was da gekwetst. Vervolgens stond iedereen aan de kant van die zielige FV mama, en was zij de kwaaie pier. en dat die mensen nou niet inzagen wat ze fou deden.....toen dacht ik als iedereen zegt dat je verkeerd bezig bent gaat er dan geen lampje bij je branden? maar blijkbaar niet
Linda: kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent, maar gaat helemaal goed komen Gwen: oooh, spannend tegenbieden ik ga voor jullie duimen
Flapoortjes? Flapoortjes? (ze zeilen hooguit een klein beetje ) Nee, de minimeet ging niet door, door mn rug en de files+sneeuw. Over 2 weekjes een herkansing! Spannend joh, met dat bod uitbrengen. Ik weet nog dat wij bij ons huis op een gegeven moment ook zeiden: 'Je koopt makkelijker een huis dan een dure broek!' Gek idee, zoals je dan met geld loopt te goochelen, haha. Heeeeeel veel succes!
Owww.... Linda... gezonde spanning is goed voor je! Het zijn positieve zenuwen, want je gaat iets leuks & nieuws doen! En zodra je er zit en je eerste kopje koffie achter de kiezen hebt, verdwijnen die zenuwen vast als sneeuw voor de zon! Succes alvast!
Hihi, geeft niks, het is alleen al een langdurend trauma van ons, haha. Ooit tijdens de 20-weken echo zei de-verder-niet-erg-spraakzame echoscopiste tijdens het scannen terloops 'O, kijk, een flapoortje' en ging toen stoicijns verder. We hebben dus daarna 20 weken zitten wachten op ons kleine lollifantje, hahaha. Maar het komt vast nog wel (een beetje) goed, haha, en anders lang lang lang haar laten groeien, hahaha.
Moea ... gaat wel iets beter, maar heb net een uur in de file gestaan, omdat er 2 van de 2 rijbanen waren afgesloten door een ongeval. En dat ga ik dan meteen wel weer voelen, dat onderuitgezakte in de auto is niet goed. Maar ff kijken hoe ik het volhoud hier op t werk. Op zich heb ik gelukkig een goeie rugsteun, waardoor ik netjes rechtop zit.
Bah Jons is vandaag ziek thuis en je weet hoe zieke mannen zijn.............zucht. Maar goed kan hij Martijn ook even bezig houden
Ik vond t eigenlijk ook wel vermakelijk. DM komt af en toe weer even bovenwaaien en ebt dan weer weg, hihi.
Ik hou me wel ff stil, ik was al behoorlijk forummoe maar heb het nu eigenlijk helemaal wel even gehad als de medeforummers al vermoeid raken van de gesprekonderwerpen...ben ik wel ff uitgepraat.
Roelie ik zou zeggen gewoon blijven. Ik vind het ook niet er als er over DM wordt gesproken. Ik vind dat we ervoor elkaar moeten zijn
Ik zou wel eens willen weten wat er volgens jou hypocriet is in dat topic dan? En voor wat hier betreft, Peetje geeft haar mening en stelt kritische vragen over DM, ik stoor me aan het feit dat jij dan moet reageren dat je er vermoeid van raakt...alsjeblieft zeg hoeveel frustraties heb jij hier al geuit en hoe zou je het gevonden hebben als een van ons had gezegd: kunnen we het niet meer over je frustraties hebben Ilse we raken er vermoeid van? Zoals ik al zei, ik ben ff zwaar forummoe. Als je bij voeding kritische vragen stelt word je topic gesloten en als je het hier vraagt/meldt is er alsnog commentaar.
Alsof we dat anders nooit doen? We zitten hier notabene zeer regelmatig onze eigen mannen te beroddelen? Ik vind het gewoon niet kunnen dat in ons eigen topic, waar heel wat afgeklaagd word (en wat goed dat zoiets hier kan!) gevraagd wordt of een onderwerp niet besproken kan worden omdat iemand dat zo vermoeiend vindt...
Goeiemiddag meiden, Linda logisch dat je het spannend vind. Is toch goed?! Meid het gaat je zeker lukken heb daar alle vertrouwen in! Hmm vind het moeilijk maar zeg er toch even wat van over de crisis nav DM. Roelie ik vind zeker dat je je hier mag uiten over haar. Inderdaad alles is bespreekbaar! Juist hier moet dat lekker even kunnen. En waar dat over gaat moet toch niet uitmaken, iedereen heeft andere frustratie Niet weggaan, maar gewoon je hart blijven luchten. Dat wilde ik toch even kwijt. Verder probeer ik ook al een tijdje een klein beetje afstand te nemen, ik loop gewoon mega achter in huis, nee niet door het forum, maar gewoon te druk druk druk druk. Wil het toch echt op orde krijgen, dus overdag schakel ik de pc zo veel mogelijk uit. Want ja heb het zelfde virus als Serafijntje en Esther,
ja, behoorlijk wat ruimte! we zijn erg laag gaan zitten.. mocht het doorgaan dan hebben we als datum 1 augustus doorgegeven.. hebben we nog wat ruimte met ons eigen huis..
Gwen wanneer krijg je het te horen, wel spannend zeg. Jemig Mika gewoon al weer 6 mnd en 5 dage, de tijd vliegt voorbij..........Is al een hele bink