November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Roelie niet weggaan meis! ales is hier bespreekbaar, ik deel je frustrtaties en meer mensen hebben die hier, dus gewoon even lekker spuien. Ik hou wel van een beetje actie af en toe!

2. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente

Mijn bumbo stoel is vandaag binnen gekomen, op MP gekocht vor 25,-

Melina gaf een tijdje geleden deze tip, ik vond hem super en hem er nu dus een gekocht, echt een leuk ding

3. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
  4. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Melanie, we hebben een tegenbod gehad en hebben vandaag weer een tegenbod uitgebracht. Zo moeten we proberen een beetje naar elkaar toe te komen.. afwachten dus!

Ilse, ik "erger" me ook aan die DM-hype hoor ;) Maar ik ga er niet op in en leg het naast me neer.. laat iedereen lekker hun gal supgen hier ;) Hoe ging het met de prikjes vandaag? Leuk dat je ook af wil spreken de 28e!

5. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ooh en martijn heeft net voor het eerst vruchtensap gedronken! goed he? hij vond het kei lekker!

het was van nutricia en vanaf 4 maanden. ik had tropical fruits.

OOOOOH HOERA voor ons, Martijn is vandaag precies 4 Maanden

6. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ilse, ik wil niet lullig doen maar ook jij hebt hier en in het bevallingstopic, pagina's volgeschreven met frustraties, ergernissen en geklaag.
    Er heeft nooit iemand gezegd of gevraagd of je daarmee wilde stoppen omdat diegene het vermoeiend vond...en het vermoeiend vinden zijn jouw letterlijke woorden.
    Ik denk dat jij ook raar zou hebben opgekeken als ik naar aanleiding van jouw geklaag over je niet kunnen slapen had gezegd: kunnen we daar nu over ophouden zo vermoeiend dit...
    Dat jij je stoort aan het feit dat we het hier over DM hebben is jammer, maar je hoeft iemand niet de mond te snoeren met zo'n opmerking, want dat doe je namelijk wel. Het is nu niet zo makkelijk meer om hier over DM te praten...je hebt door jouw opmerking het onderwerp beladen gemaakt en dat vind ik niet fair van je.
    Dat je het recht hebt je mening te uiten betekent nog niet dat je het ook moet doen.

Ik ben echt zwaar forummoe momenteel ik neem voorlopig afstand.

7. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    muahaha Peetje, wat een grappige foto! En dan die "kikker-voetjes" leuk hoor! Wat heeft hij toch een "volwassen" gezichtje he!

8. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    heeft verder al iemand de 'buggy-inzet' in gebruik? wij hebben het van het weekend gedaan maar de voetenzak van de buggy is echt nog enorm! maar het kan op zich wel. Toch vind ik de maxicosi erop handiger

9. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Peetje wat een geweldige foto van martijn. In vergelijking met de andere beebs is hij kleiner en smaller of zie ik dat verkeerd. als dat zo is alvast sorry

10. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    zo bedoelde ik het ook, iedereen moet ook lekker kunnen klagen over wat of wie dan ook.

11. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    leuke foto's peetje.

Hier ook nog geen buggy ingebruik, al hoewel Estrella nog amper in de wagenbak past. Ze is nu de 66,5 cm al gepasseerd. Maar ik wil het eingenlijk nog 1 maandje rekken ivm het weer. Ze vind het nog prima in de bak, dus we houden nog ff vol, hihihi

12. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Da's niet helemaal fair Roelie.. snap best dat DM hier nu "beladen" is.. maar een ieder heeft het recht op het geven van een mening.. er is zo vaak gezegd dat sommigen hier nogal bot uit de hoek kunnen komen/rap van ting zijn.. en van Ilse is dat niet het geval.. ze is altijd even "politiek"
    Dus ja, ik vind het niet eerlijk dat je zegt dat ze haar mening niet mag geven..
    Vind het wel zo dat een ieder best rekening kan houden met elkaar.. en daarin het antwoord dat je wilt geven best even af kan wegen voordat je er iets uit floept en er later spijt van hebt..

13. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    maar ga zo de pc weer uitgooien en weer aan de gaan, lang genoeg pauze gehad/

14. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    *bemoei me er niet mee*

Ik heb een vraagje, over het nieuwe werk heb ik een forum gevonden waar ze het erover hadden en nu heb ik het idee dat ik mezelf daar moet verdedigen, heb helemaal geen zin in de bowl avond vanavond (bij me nieuwe job...)

wie wil even kijken of ik het goed heb of niet? FF PBEN aub wil niet dat iedereen die link kan leggen :)

15. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    is goed Melanie! Nu weet ik alleen nog iet hoe het nu met Angelus op school gaat haha..

16. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    even alle pag. doorlezen hé haha

17. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    hahah sorry Gwen, tja was er nog ff, ff wat anders aan het doen.
    Tja hoe gaat het op school. Pff vind het moeilijk, wij hebben onze keuze al gemaakt, maar hij kwam vlak daarna met een vriendje en vriendinnetje aan.
    Tja daar sta je als ouder dan me je keuze.
    Maar toch blijf ik het idee houden dat hij het niet naar zijn zin heeft. Hij komt regelmatig chagerijnig uit school en is momenteel dwars, kan niets hebben etc.
    Meerder moeders inmiddels gesproken en zij adviseren toch ook een andere school (hun kind zit op de zelfde school als angelus, dat is natuurlijk niet echt positief.
    Wil nog ff met de andere school overleggen als we hem overdoen wanneer dat verstandig is. Nu, na de meivakantie, of zomervakantie , nieuw school jaar nieuwe kansen.
    MAar ik vind het echt super moeilik, bang dat ik de verkeerde keuze maak. O echt lastig hoor.

18. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    goed naar je hart luisteren en naar hem kijken, denk ik melanie

19. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    kan me voorstellen dat het lastig is Melanie. Je weet altijd pas achteraf of je de juiste keuze hebt gemaakt.. succes ermee!

20. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    nou net toch weer iets raars, is me al eerde rgebeurd,

word ik gebeld door 'verborgen nummer' ik neem niet op, springt mijn antwoordapparaat aan. Wordt er zo'n wachtmuziekje opgenomen op mijnantwoordapparaat. Ik krijg bhun wachtmuziek te horen (wie of wat het ook moge zijn) vorige keer stond er wel 20 min. muziek op

Deel Deze Pagina