zal wel zo'n verkoop kantoor zijn of zo.. heb ik ook wel eens.. Ik heb me laatst afgemeld voor die stomme telemarketing.. bevalt me prima!
dank jullie en Melina inderdaad, mijn (ons) hart zegt die andere school maar het verstand blijft hardnekkig. Maar dank je wel voor je antw. Was wel een eyeopener (denk ik, hihihih)
Hey Ilse, meis. Doe nou niet en huil maar ff lekker uit. Ook jou reactie begrijp ik hoor. Pff moeilijk om woorden te zeggen en te kiezen, wil niemand kwetsen, maar jullie hebben allebei heel erg gelijk. BLijf nou meis. Dikke knuffffffffffff.
straks blijft er niemand over hier.. allemaal óf korte lontjes.. óf drukke leventjes.. óf afkicken.. etc.. Het zijn vast allemaal de hormoontjes!
Pff zou gaan aflsluiten maar vind het erg jammer en verdrietig dat het hier niet zo lekker loopt de laatste tijd onderling. Dikke knuff voor iedereen die hem nodig heeft!.!.!.!.!
ik kan me wel vinden in wat roelie zegt in de zin van we klagen ergens over (in dit geval DM) en dat is toch hetzelfde als klagen over alle andere dingen (ouders, schoonouders, partner, kinderen). Daar zegt ook niemand van dat je er niet over mag klagen omdat je er niet op zit te wachten of omdat je het vermoeiend vind. Dan lees je er ook gewoon overheen. Dus in principe is het hetzelfde, er wordt hier vaak zat geklaagd door iedereen en dan wordt er ook niks van gezegd. Maar omdat het nu toevallig over iemand gaat waar sommigen goede contacten mee hebben mag het ineens niet
Peetje dat ben ik ook met je eens. Tja met allebei dus. Ik heb dat dus ook in mijn achterhoofd dat als ik weer een klaag over die klote nachten. Dit durf ik ook bijna niet te doen, bang dat jullie dat vermoeiend gaan vinden. Eh snappie het nog, ik zelf denk ik niet meer. O wat erg, ik en op papier verwoorden...........
hoeft ook nie meer het is al gedaan en heb 4x gehoord dat het aan mij lag dus duidelijk nog niet ongetseld geworden
Wat zou het handig zijn als je na het lezen van je pb, terug kon keren naar de pagina waar je vandaan kwam..
o verdorrie reageer ik toch, hahahaha Peetje ik ben het ook niet meer altijd met haar oneens, alleen de manier waarop ze dingen brengt mag anders. Voor bij de FV topics. Bij de BV is ze qua reactie toch anders. Maar ik vind niet dat ze altijd maar ongelijk heeft. Zo heeft iedereen wel dingen of zaken waar je wat in kan vinden en waar niet alleen hoe breng je het, that's de question? *schop* stofzuigen*