Je ogen dicht doen, een vraag stellen (ja of nee) Je ogen open doen. Staat de wekker op een even getal dan is het ja, en bij oneven is het nee. Of andersom,dat weet ik niet meer precies.
aangezien jons net midden in een computerspelletje zit zal ik onze huiilende zoon maar weer gaan halen.............zucht
Lieve meiden Na alles te hebben terug gelezen ben ik tot de conclusie gekomen dat ik dit forum ga verlaten. Ik vind het niet normaal dat je dus schijnbaar tegen iemand die stoom aan het afblazen is kan zeggen dat je het 'vermoeiend' vindt...zeker als die woorden afkomen van iemand waarvan het grootste gedeelte van het berichtenaantal bestaat uit geklaag, frustraties en stoom afblazen. Ik zou iemand die zijn ei kwijt moet zo niet benaderen er is ook een andere manier om te zeggen dat je iets geen leuk gespreksonderwerp vind. En om daarna te gaan lopen huilen omdat ik het ene geklaag met het andere vergelijk...zoals Peetje het al verwoordde, het gaat om het feit dat iemand klaagt niet om het onderwerp. Maar goed, laat ik er geen woorden meer aan vuil maken, ik heb het hier niet meer naar meer zin, mede door dit voorval. Ik wens iedereen alle goeds toe, voor wie het wil staat mijn hyves en msn wagenwijd open en bedankt voor al het moois wat we hier met elkaar gedeeld hebben! Voor wat betreft de dierentuinmeet, zoals ik er nu over denk ga ik niet mee en ik zou ook graag zien dat mijn gegevens uit de babykalender en afsprakenlijst gehaald worden. Dikke knuf voor alle mama's en hun prachtige babietjes! xxx Roelie
nou, vind sfeer zo lekker drukkend worden.. beetje radicaal Roelie.. blijf toch lekker kletsen! uiteindelijk komt toch iedereen weer terug, waarom moet het nu zo gaan? Meid, wees niet zo eigenwijs en blijf lekker kletsen.. [-o< Ilse heeft ook recht op een mening, net als jij..
Niet iedereen komt terug, ook ik kom alleen als Dees er niet is...moet ook zeggen dat voor mij de sfeer bepaalt is en ik nu echt duidelijk weet met wie ik wel en met wie ik niet klik, jammer maar doordat er weinig respect is voor elkaars meningen (dan heb ik het even over mijn "ruzie" met Dees en de manier waarop ze mij negeerde omdat ik af en toe bot uit de hoek kom) en dat irriteert gewoon. Nogmaals, ik snap Roelie en ik snap Ilse ook wel, ookal kwam de opmerking niet echt leuk over. Ook ik las hem als huh gezannik?
Wauw..... waar komt dit toch allemaal ineens vandaan? Waar is de gezelligheid? Door één wellicht misplaatste of onhandige opmerking, is de sfeer ineens grimmig geworden, BAH! Wel een drastisch besluit, hoor Roelie..., echt jammer... Of speelt er nog meer dan? Ik word hier wel beetje verdrietig van, dat als er op tenen wordt getrapt, er meteen wordt weggerend. Dat hoeft toch niet? Tjonge, als ik dat IRL zou doen, zou er niemand meer overblijven in mn leven Let's forgive and forget, zou ik dan zeggen. Want zo kan er echt niks meer worden gezegd en blijft iedereen op de teentjes lopen, in de angst op andere teentjes te trappen
Baal er echt van, wat een wijven-gedoe is dit, soms zou ik wel willen dat we gewoon een cluppie kerels waren dat het allemaal niet zo hoog opnam...
Ik denk (weet) dat er van Roelie wel meer in het spel was......dit is denk ik gewoon de druppel. Ik begrijp het wel hoor Muriel je reactie, maar t is een hele grote groep hé en niet iedereen kan met elkaar, vind het wel jammer dat je er dan niet overheen kan lezen over bepaalde opmerkingen en je er persee iets over moet zeggen. inderdaad leef en laten leven.
Ik zeg ook zeker niet dat iedereen elkaars beste dinnetje hoeft te zijn. Maar laat sommige dingen gewoon van je afglijden of doe het per PB ipv de sfeer zo aan te tasten terwijl er door anderen niet veel aan kan worden veranderd. Daar word ik giftig van onderhand. Heb er ook geen begrip meer voor, het is nu te vaak gebeurd.
Ik kan volgens mij de meeste weekenden nog wel, dus als je zin hebt om weer eens naar Amsterdam-noord te komen, wellicht in combinatie met ander familie/vrienden bezoek?