Ja dit is de eerste keer inderdaad het is wel intern, maar een andere bv dus ken alleen de intercedentes
ga zo een flesje maken en een hapje geven. Dit keer eerst de fles en dan het hapje. Ben zeeeeeer benieuwd. Peetje, hapje een uur voor de fles was ook het oorspronkelijke plan, maar omdat we de groente langzaamaan de fles willen laten vervangen doen we het tegelijkertijd. Tip van het cb. Als het niet werkt gaan we gewoon weer proberen uur ervoor, maar dan wordt het wel lastig, want dat is precies de tijd dat ik haar ophaal bij mijn moeder
Ik wil me er echt niet in mengen in de ruzie. Trouwens, Vangelis is dus een echte vers freak. Elke keer tijdens een potje vies kijken, gister verse aardappel + snijbonen gegeven en ja hoor meneer wist hoe een lepel werkte en kon heerlijk smakken. Wij geven voortaan dus vers, ookal is het een enkele aardappel of alleen een tomaat ofzo, gewoon met de pot mee maar dan de lichte variant.
ik hoop het is al enige tijd geleden. reminds me op de eerste date van chris en mij gingen we bowlen.....(dus de keer nadat we elkaar ontmoet hadden) hij was zooo romantisch, merk je nu niet veel meer van hij doet wel altijd kaarsjes aan enzo..
Peetje, gefeli met de 4 maandsverjaardag van Martijn De Bumbo is echt leuk he?! Wij hebben 'em in het blauw. Toevallig vandaag de buggy-inzet op de wagen gezet en het gaat al prima. De bak werd echt de klein en dan met name te smal. Ik gebruik de Bunker van Lodger als extra voetenzak; lekker warm en wat meer beschut. 3 mei ben ik trouwens jarig, degenen die kunnen en willen komen zijn van harte welkom! Stasia, JP voelt zich niet zo prettig bij het bezoeken van een verjaardag van iemand die hij nog nooit heeft gezien. De dierentuin meeting ligt anders omdat er dan meerdere partners zijn en het niet bij iemand thuis is. Jammergenoeg zijn gevoel In het weekend probeer ik zoveel mogelijk met zn 3-en te ondernemen want door de weeks ziet JP Vincent al zo weinig. Kortom, wij zijn er niet bij zondag en ik vind het heel jammer Wat een nare wending neemt het hier allemaal op het moment zeg Ik ga me er niet in mengen, maar wil wel laten weten dat ik allemaal wel erg hoog vind oplopen. Jammer en niet in het minst voor de betrokkenen zelf
ik zat er ook al aan te denken dat het wellicht aan de potjes zou kunnen liggen en dat vers misschien wel wil. We eten alleen vaak rijst met kip, dus dan wordt het alleen wat gemengde diepvriesgroente...
Oh ja, Peetje inderdaad die bumba is leuk zo zeg! Die eerste foto vind ik echt geweldig, meneer de directeur En feli met Martijns 4 maanden!
Op het rode gedeelte is mijn antwoord JA En ik zal het je nog sterker vertellen, mijn bijdrage aan dit forum is geen haar beter. Juist op dit forum kun je zo heerlijk je afreageren, je gal spuwen, je hart luchten, klagen en je frustraties uiten...we doen het allemaal stuk voor stuk. De lol is er voor mij af op het moment dat ik verzocht word te stoppen met mijn geklaag omdat iemand het 'vermoeiend' vindt... En dat is het allerlaatste wat ik erover zeg.
En voor de meiden die een baby hebben die verzuipt in de voetenzak van de buggy (zoals Jens ) , de voetenzak van de maxi cosi past ook prima in de buggy!
Als ik een baby was zou ik ook verse groenten verkiezen boven vieze groente uit een potje. Ik ga Eva gewoon bijvoeden met nutella
Hihi, dat zei Wim gisteren ook al, toen hij zelf de pap zo vies vond smaken (is een Nutella-verslaafde)
nou sorry dames.. ik kom toch weer even klagen.. en wie er last van heeft, heeft pech! ik ben hartstikke verdrietig! Eerst belt de makelaar dat de verkoper van het huis waar wij in geînteresseerd zijn een eindbod heeft uitgebracht dat te hoog is voor ons.. tis een principekwestie, dus daar gaan we niet op in.. dacht.. ik bel mijn ouders even om mijn hart te luchten.. krijg ik mijn vader aan de lijn (die dus nog niet thuis hoort te zijn) en verteld me dat mijn moeder vanochtend met de ambulance naar het zkh is gegaan Ze voelde zich met pasen al niet lekker.. hele tijd onregelmatige hartslag.. snelle hartkloppingen. Daarnaast heeft ze al maanden last van een hoge bloeddruk (bovendruk boven 200 en onderdruk boven 100!!!) dus ik drong al aan zondag.. ga naa de huisarts! eigenwijsje... gisteren hier nog opgepast.. en nu is ze vanochtend dus onwel geworden op haar werk.. CTG gehad en andere onderzoekjes.. niets gevonden wat wijst op hart.. wordt ze net dus gewoon weer naar huis gestuurd.. het zit me niets lekker.. vooral niet na mijn hele schoonmoeder verhaal van vorig jaar.. ben zo bang mijn mams kwijt te raken!! volgende week krijgt ze echo van haar hart en krijgt ze een week een kastje bij haar.. ben er zo verdrietig van!!!!
Jeetje Gwen, tuurlijk zit je dat niet lekker. Klopt van geen kant die waarden natuurlijk en dan gewoon naar huis worden gestuurd! Soms zal je die dokters toch he? Sterkte meis, en hoop echt dat het verder niets ernstigs is.
Gwen, jemig wat erg. Dat van dat huis is dan even niet erg. JE moeder gaat voor. Dat is veel belangrijker dan iets materieels. Ik hoop dat het niks ernstigs is. Hoge bloeddruk is niet goed inderdaad maar het is wel positief dat ze niks aan dr hart hebben gevonden. Ik begrijp wel dat je je ernstige zorgen maakt.
Oja. het is gelukt! Eerst de fles en dan het hapje. Ze heeft gewoon driekwart potje leeg Ze wilde graag steeds een hapje. En een lol dat ze had hihi. Maar goed, nu weten we dus de remedie.. eerst de grote honger eraf en dan happen