in de consternatie vergeten te vertellen, 10 jaar geleden is bij mijn moeder een goedaardig gezwel uit naar hals verwijderd. het kon niet helemaal worden weggehaald omdat het verkleefd zat aan de aderen. Nu is de bult weer gaan groeien ineens. Gisteren hebben ze een echo en een punctie gemaakt. Over 2 weken krijgt ze de uitslag
Gwen: Oew das schrikken zeg! Maar doen ze nu helemaal niets? Ik bedoen die bloeddruk is ook niet ect wat het hoort te zijn, das toch hartstikke gevaarlijk zo hoog? Pfff nou klaag maar raak hoor. leuke foto's Peetje. Esther: Jammer dat je niet komt maar ik kan JP ook wel begrijpen hoor. Melanie: Misschien toch nog even aankijken en hem anders na de zomer naar de andere school sturen? Lijkt me voor een kind ook wel heel moeilijk om ineens in een vreemde klas te staan zo halverwege het schooljaar. Maar in ieder geval volg je hart dat is in 99 van de 100 gevallen het beste. Jeetje kom ik thuis van mijn werk denk ik ga lekker ff forummen en wat lees ik nu allemaal Heb er geen woorden voor en ben er eigenlijk ook best wel verdretig om. Ons hechte cluppie begint uit elkaar te vallen
Dafje:van Fenna dat ze nu wel eet. Toch de goede oplossing geweest. Hier heeft Deniz ook weer zijn groenten op. Iedere dag eet hij meer. Morgen eens een andere smaak proberen. Ik denk sperzieboontjes of zo. Jeetje Peetje das ook niet niks. Laten we hopen dat het nog steeds goedaardig is [-o<
Ooh het zal bij mijn mama wel meevallen anders hadden ze bij de echo wel wat gezegd. ze zagen wel opgezette klieren zei ons mam dat kon van de verkoudheid zijn. ze verwachten niet dat het iets is. Maar toch lief van jullie. Dat van Gwen lijkt me echt schrikken, dat je moeder zo ineens naar het ziekenhuis moet!
triest dat er van de oude garde zo weinig overblijfd. ik ben net als roelie en melina een beetje forummoe. ook ik heb het gevoel stelselmatig genegeerd te worden of er word gewoon over mijn minimale bijdrage heen gelezen. over de ruzie kan ik alleen maar zeggen dat we allemaal klagen,was het niet over de zwangerschapskwaaltjes dan ging het wel over de mannen
Tjee Gwen dat is echt een naar verhaal! Wat zullen jullie zijn geschrokken, helemaal natuurlijk met het afschuwelijk verleden met je schoonmoeder. Is je moeder zelf ietwat gerustgesteld, of wou ze liever een nachtje blijven ter observatie? Lijkt me zo eng dat ze al een keertje onwel is geworden... Heel veel sterkte meid met al die stress en beterschap aan je moeder natuurlijk xx En wat balen van het huis Dat kwam er nog eens mooi bovenop zeg... Maar zeg nooit nooit, het is ook nog wel eens bluf he., wacht eerst maar eens of het nog langer op de markt blijft.
He bah, Peetje, voor jouw moeder is het ook al spannend Mama's mogen niet ziek zijn, die zijn toch onoverwinnelijk?
Melanie, hoe lang zit hij nu ook alweer op deze school? Ik zou hem als hij er echt last van heeft met de volgende vakantie naar de nieuwe school doen. Als het nog wel gaat, dan zou ik het per volgend schooljaar doen. Maar dat ik wat mijn verstand zegt hoor. En vooral, zoals al eerder gezegd: volg je hart.
pleurt van dr stoel, wat gebeurd hier allemaal Ik ga het straks allemaal even op mn gemak terug lezen. Doe even ego dus: Vandaag een enorm drukke dag achter de rug, heb barstende koppijn! Maar is wel weer goed gemaakt, Piet heeft vandaag de foto's gehaald van Quinn, en ze zijn zo enorm leuk geworden! We hebben nog korting gehad ook, super! Ik ga ze morgen denk ik even scannen. Ga even bij komen hoor
gwen jeetje dat is wel heel erg schrikken als er iets met je moeder gebeurd. hoop voor je dat het allemaal meevalt.
Wow alweer 5 maanden! Ruby wat gaat de tijd hard! Enne.. dat gevoel genegeerd te worden hebben we allemaal wel een periode gehad geloof ik. Ik geloof niet dat we bewust je negeren, ik althans niet... (probeer voor mezelf te spreken)
yupz gister spinazie met rundersnitsel en aardappelpuree op. LAAT DIRKSMAMA HET MAAR NIET HOREN GNIFFEL