November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ja als je de ring gebruikt wordt je er heel sexy van. :) (ismij allleen nog niet gelukt :( )

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik ben al sexy :p
    Ik zwelg in de sexyheid :(
    Maar niet heus.
    Gisteren maakte Rob een grapje over mijn buik (dat ik nog wel genoeg voorraad vet had voor 6 maanden) maar dat grapje viel helemaal verkeerd en ik moest bijna huilen :(

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Meiden ben er vandoor, Quinn eten geven, en een kennis komt langs met de papieren van de belasting en blijft eten, dus daar ga ik ook zo aan beginnen.

Fijne avond als ik hier niet meer kom

4. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ow Maria kan me voorstellen dat dat grapje verkeerd aankwam.

Fijna avond Dees

5. Niet meer actief

Wij denken ook al over een tweede, sterker nog, dat is een van de redenen dat ik geen pil of wat ook ga gebruiken straks, we blijven gewoon zonder anti-conceptie. Voorlopig sexen we toch nog niet en deze zwangerschap heeft keilang geduurd, dus verwacht niet dat de 2e wel snel zou zijn. Maar als het wel zo is, dan is t welkom. We willen toch meerdere kinderen en tja, ik ben al 32 he ;)

6. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    pfff ben ik dan de enige die wel dens gestoord wordt van zijn kind?

7. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    wil wel draagmoeder zijn voor iemand, ik vond bevallen 100% meevallen haha

8. Niet meer actief

Haha nee hoor, vast niet. Maar het ligt een beetje aan de balans he. Ik word ook zo nu en dan gestoord van mn meisje en zit soms ook wel te huilen als ik haar niet stil kan krijgen. Maar dat weegt niet op tegen het gevoel van geluk en liefde wat ik krijg als ik haar in mn armen heb of naar haar kijk. En die momenten van wanhoop zijn gelukkig niet constant en niet vaak, Angelina doet t harstikke goed, we hebben geen problemen met voeding of dokters of wat dan ook. Ik kan me goed voorstellen als je veel loopt te tobben met je kindje, dat het dan heel anders ligt.

9. Niet meer actief

Hoe was dat trouwens bij jullie bij de CB-controle? Werd het kindje toen ook op zijn/haar buik gelegd en gekeken hoe hij/zij reageerde? Angelina tilde dus gewoon dr hoofdje helemaal op en hield dat zo en keek wat om dr heen. De arts wekte de indruk dat dat heel bijzonder is dat ze dat nu al doet, maar vraag me af of dat echt zo is.

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    deed eva ook ilse

11. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    martijn gaat huilen als je hem op zijn buik legt

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    eten: 15.00 17.00 e nnu wil ze weer

13. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    @ Dafje, Nee maar bij mijn andere werk loopt mijn contract af. Ik kan daar wel blijven en krijg een nieuw contract als ik wil, maar ze hebben niet eens een kaartje gestuurd toen Reese geboren was en ik heb verder ook niks meer gehoord dus ik wil gewoon even kijken wat er nog meer aan werk te vinden is.

@ Murmel: ja 2 dagen is wat ik zoek maar dan wel 2 lange dagen. Totaal ongeveer 20 - 22 uur.
    Vind ik fijner als 20 uur verdeeld over 4 dagen of zo.

@ Hope: hoiiiiiiiiii

@ Maria: pff ik zal ook maar eens uit gaan kijken, heb ook een driewieler. Sta je helemaal niet bij stil dat zoiets kan gebeuren.

@ Peetje: nou da''s helemaal lekker dat Jons nu alweer naar het buitenland moet.

@ Missym: Dat koeiepakje is echt vet stoer

@ Ilse: Reese deed dat ook

Nou, ik ben helemaal door de eindkeuring gekomen bij de VK.
    Dacht zelf dat ik ijzertekort had omdat ik een beetje flauwtjes ben maar dat was het niet.
    Het zal wel slaapgebrek zijn ;)

14. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    nee na 1 week was ik er al aan toe hoor, maar ja moest w88 tot het vloeien stopte

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hester doet dat ook de hele tijd als ik haar op haar buik leg om haar af te drogen na haar badje enzo. En als ze moet boeren als ze op mn schouder ligt. Hupsakee... kop in de wind en rondloeren maar.

Wat ben jij trouwens al vroeg naar het CB geweest, bedenk ik me. Ik ga a.s. vrijdag pas voor het eerst op afspraak!

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Voeding vooraf maken: ik heb begrepen dat je de voeding beter niet vooraf kunt maken, en deze ook eigenlijk niet in de koelkast kunt bewaren.
    Wij bewaren warm, gekookt bronwater in een thermoskan, waaruit een paar voedingen kunnen worden gemaakt. Maar we maken ze dus wel steeds nieuw/vers.

Peetje: kun jij dan ipv 100cc ook 110 geven omdat je dan dit uitschenkt uit een grotere hoeveelheid ofzo?
    Want in principe kun je toch alleen 30-60-90-120 etc. maken?

Seksen: moet er eerlijk gezegd niet aan denken. Zie het nog steeds als een oorlogsgebied daarbeneden. Denk dat W en ik allebei een kuttrauma hebben, haha. Kan me ook niet echt meer heugen wanneer dat voor het laatst was, volgens mij rond de conceptie van Hester, hihi.
    Komt allemaal wel weer. Voelt nu even niet erg belangrijk. We koesteren onze slaap ook erg bijvoorbeeld.
    Misschien vrijdag in het hotel? ;)

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ben vanmiddag naar een vriendin geweest met de auto, samen met Hester en wat was ze voorbeeeeldig!
    Ze heeft de hele middag geslapen en heeft dus bijna 6 uur niet gegeten. Slurpte daarna wel bijna 200 cc naar binnen, haha!

18. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Muriel: als je bijv. 120cc water pakt met 4 scheppen voeding kom je op 135cc ongeveer. Maar je kan dan een klein beetje weggooien tot het gewenste volume. Zo hebben wij het geleerd van de kraamhulp. Wij moeten telkens met 10cc verhogen dus volgende week moet ik 180 water met 6 schepjes en dan weggooien totdat ik echt 180 overhoudt. En dan die week erna 190 overhouden. Snappie?

19. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Nou, ik ga er eentje wakker maken voor zijn fles.

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    WAarom moet je het iedere week met 10cc verhogen? wij volgen onderstaand schema:

gewicht baby aantal voedingen per 24 uur water (ml) + afgestreken maatschepjes = circa ml voeding
    < 3 kg 7 60 2 65
    3-4 kg 6 90 3 100
    4-5 kg 5 120 4 135
    5-6 kg 5 150 5 165
    > 6 kg 5 180 6 200

Deel Deze Pagina