Die kruidvat extra care meurt inderdaad, juk, zum kotsen als je erboven hangt met je neus! Pas maar op anders is de fles twee keer zo vol Maar flesvoeding smaakt inderdaad vies Ga een filmpje kijken en bankhangen! Groetsels!
***Debby gaat gewoon dreigen...zolang de beloofde mail van Serafijntje niet binnenkomt, gaat ze paaseitjes eten...en alle kilo's die er bij aankomen, komen door Serafijntje*** NEEEE, niet lief, FOEI Debby... Sorry Serafijntje!
Ik kan me voorstellen dat je 4x per nacht absoluut niet trekt. Hopelijk lukt het zo beter. Nynke krijgt fv van Friso (normaal) en die smaakt behoorlijk zoet. Maar eerlijk gezegd heb ik geen idee of dat bij alle kv voedingen zo is. Succes ermee.
ik heb hier een pak hypo allergeen staan van friso kom maar gratis halen. vind de flessen wel lekker,zeker pyamapakje biscuit
Ik ga morgen de krantenbezorger killen Ik ben geabboneerd op een lokale krant die op woensdag voor 18.00 in de bus hoort te liggen en ik krijg 'm al weken pas op donderdagochtend om 6.30 Ga er morgen extra vroeg uit en die vent opwachten grmbl....
Ik heb Nutrix (rijstebloem) geprobeerd gemengd met BV maar hij was na 3 uur weer vrolijk wakker! Dus dat werkte niet, ik geef liever geen KV maar ik moet het wel kunnen trekken en dat gaat momenteel niet. Tja miss toch maar dat pak soya open trekken. (we hadden soya gekocht omdat het veganistisch is, en we nog niet echt zeker weten of we heb koemelk gaan geven) Bovendien denk ik dat Nutrilon Soya net zo goed is als de andere voedingen anders zouden ze m toch niet verkopen? pfffff ik weet het allemaal ff niet meer hoor Aan de ene kant wil ik slapen en aan de andere kant voel ik me zó schuldig
Niet schuldig voelen meis! Je hebt als mama ook de verplichting naar je kind toe om goed voor jezelf te zorgen en als je dit niet meer volhoudt dan maak je de juiste keuze! En misschien lukt het wel met 1 flesje kv voor de nacht en kun je voor de rest gewoon bv blijven geven! Je probeert het gewoon, lukt het is het mooi kun je eindelijk bijtanken en uitrusten en daarna weer verder kijken! Stapje voor stapje meis, je moet eerst slapen dan zie je de dingen ook weer in een beter perspectief maar voel je niet schuldig! Je doet het toch omdat je het beste voor je kind wilt? Nou het beste voor je kind is een mama die het trekt en met welke soort voeding dat is maakt niet uit! (((knuffel)))
Ik wil mijn eigen knuffelhomo...zo'n heerlijk verwijfde vent om mee te kleppen over kleding, make-up en vrouwendingetjes enzo
Roelie: Zat ff op je hyves te kijken. Zijn het die jonge duifjes? Ja ik het woord kuikentje hoor denk ik gelijk aan kuikentjes van een kip. Maar andere vogels zijn ook kuikentjes natuurlijk.
grmbl.... hebben vanmiddag mac gegeten,dus de jongens hebben net brood op. belt hicham net van de sportschool met de vraag wat hij te eten krijgt. nou...niks! ik kook niet meer
Ehm in fotoalbum beestenboel die foto met als titel kuikentjes...die donkere is Ibo en die lichte ben jij
eeh roelie je zoon kan zich later als hij een rijke zakenman is wel heel stoer "JJ"(lees jeejee) noemen
***Debby vindt Debby ook wel een leuke naam voor een kuikentje :lol*** ***En Debby vindt dat ze dat ook wel verdiend nu Arnoud weg is ***