Rachel, succes met de prikjes van Fayenne. Sandra, hoe ging het gisteren met Tim en zijn uitgestelde prikken? En, Ilse, hoe ging het met Angelina? (Je komt toch wel weer, he, meis?)
@Gwen, wow wat vervelend. Sterkte. @Peetje, heftig van je moeder . Knuffel! @Ruby, ik weet wat je bedoelt. Jammer, maar ja soms klikt het en soms niet. **schaamt zich diep, wij zitten nog op 7 voedingen of meer *** @Maria, wij krijgen het ook niet langer dan 3 uur, hij eet gewoon niet meer dan dat aantal cc en na 3 uur heeft hij weer honger, geduld denk ik dan maar Homos, mijn beste vriend is homo maar geen drag queen haha maar winkelen is wel erg leuk met ze 2. @Linda, succes vandaag Nou bowlen was super, wat een toffe meiden zeg! Heb zoveel zin om te beginnen haha Vanavond uit eten met me huidige werk, dus ik zie Vangelis niet zo veel deze week, heb vrijdag maar vrij genomen om mama te spelen hahaha
Goedemorgen meiden, vandaag heerlijk vrij! Joepie! Deb: wow Ryan heeft lekker geslapen zeg! Super. Jammer dat jij dan slecht geslapen heb, vanavond kwam Arnoud weer terug toch? Linda: Succes vandaag met je eerste werkdag! Ben erg benieuwd hoe je het vind. Rachel: succes met de prikjes Roelie: Jemig half 5 thuis, dat moet een hele lange werkdag zijn geweest zeg, kan me voorstellen dat hij vandaag gesloopt is.
Goedemorgen! Succes Linda! Debby, vervelend dat je niet zo lekker geslapen hebt.. hoop dat je vannacht weer lekker slaapt (met Arnoud weer toch?) Vanmorgen een verbazing hier, mevrouw sliep tot half 10 ipv half 9!
Ik kijk geen PE en BL, maar de rest wel. En verder ook nog NCIS, CM, N4MB3RS, P en H. Hoe vind jij JT? Ik vind t zo langzaam gaan . Ik kende de serie niet echt en kijk t pas sinds dit siezoen. Ik kijk eigenlijk alleen omdat ik het zo grappig vind om mn buurman ('Pieter') steeds te zien spelen, hahahaha.
Ik kijk ook ps sinds dit seizoen. Serie klopt van geen kanten. aflevering 1. Pia draagt hele strakke jurken en ontdekt dat ze zwanger is aflevering 2. Pia heeft een buik alsof ze al 5 maanden is,én op de echo is het geslacht te zien.
Goeiemoggel, Hier weer heerlijk uit mogen slapen van mijn mannetje . Ow wat is hij toch lief. Deniz net op bed gelegd maar volgens mij is hij het er niet echt mee eens. Nou maar ff aankijken. Debby Klote zeg dat je niet lekker hebt geslapen. Misschien vanmiddag even de luikjes sluiten? O, ik las dat Roelie ook niet al te best heeft geslapen. Gelukkig dat je mannetje vrij is vandaag. Linda: Je bent inmiddels al aan het werk maar toch nog succes vandaag. Morrighan: Hoe is de nacht nu verlopen? Ben ik wel benieuwd naar. Zo ik ga even lekker douchen (is gister avond niets meer van gekomen ) maar eerst even bij Deniz kijken want die is het er nog steeds niet mee eens.
Daarentegen kijk ik wel erg bewust: ik neem de series op en kijk dus bijna geen seconde meer dan alleen deze programma's. Ik kom niet in de verleiding om door te zappen enzo.
Heej niet stiekem je berichtje editten Muriel Roelie, hopen dat jullie vannacht weer een goede nacht tegemoet gaan!
ik kijk niet eens iedere dag tv.........ben nu een soort aliën? hahahah ik volg de series niet op TV omdat ik altijd wel een aflevering mis. Ik koop de serie gewoon op DVD als hij uitkomt. Ik kijk graag: - Desp. Housewives - Grey's anatomy - hotel babylon
ik kijk alleen grey's anatomy. Voor de rest vind ik het 's middags wel leuk als het zo uitkomt om gilmore girls te kijken (komt inmiddels 's avonds om 18:30) maar als jeroen thuis is dan kook ik rond die tijd en dan kijk ik het dus niet of soms met een half oog, als jeroen laat thuiskomt. Oja en dit weekend de laatste keer dancing queen. Maar dat kijk ik vaak terug via internet en dus zonder reclame, dat scheelt wel een hoop ergernissen.