trouwens Marijn dronk vannacht om 6.00 60cc, toen om 7.00 40cc en net maar 130cc is wel weinig he? Heb liever dat ie de laatste fles laat vallen maarja. Misschien komt het doordat hij gisteren ook nog vruchtensap heeft gehad.
Het is idd stil hier. Zo er ligt er eentje zonder tegenstribbelen in bed. Hij had vanochtend bijna niet geslapen en viel net tijdens de fles in slaap dus na de fles gelijk in bed gelegd. Ik hoor hem nog wel een beetje pruttelen maar die zal zo wel in slaap vallen (hoop ik). Peetje Voor een keer kan het geen kwaad hoor dat Martijn wat minder drinkt. Zo ik ga zelf even eten. Heb trouwens voor Deniz vanavond of bruine bonen of sperzieboontjes op het menu staan. Ben benieuwd.
Wat betreft tv kijken. Ik vind Bones, House en CSI wel erg leuk. Verder kijk ik meestal met een half oog.
Zo huis aan kant en zitten maar hihi Ik kijk trouwens eigelijk zelden tv, als het me lukt kijk ik atwt, en verder eigelijk ook niks. Ben meer op me lappie te vinden.
Hoe kom jij op zo'n site terecht Missy? Het zou echt niet in mij opkomen om daar te kijken. Goed dat zoiets bestaat.
Ik heb gelukkig de grote versie en niet de meeneemvariant. Maar lekker dat je kleine vast kan komen te zitten
stond bij babyuitzet...dacht zet t ff hier omdat ik dacht dat er een aantal met zo'n ding waren. wij hebben de versie in het blauw en dan een andere serie, maar vind het stom want vangelis is te dik om vastgebonden te worden (het zit te strak) dus hij kan er al niet in....
Tenminste die van mij wel. Ik heb dan de grote variant van de rainforrest. En daar past Deniz nog met gemak in.
Zat net even het potje met sperzieboontjes te lezen en daar staat consumeer binnen24 uur en op de wortektjes staat 48 uur. Zou dat nu per groente verschillen?
Als het erop staat dan zal dat wel zo zijn denk ik. Ik weet het ook niet. Zal wel aan de conserveringsmiddelen liggen ofzo.
bloemkool 24 uur, banaan dan weer 48 uur. Typisch.. ah ik denk dat ik het al weet. Stasia heb jij nog het potje van baby's eerste hapje, die we toen gratis hadden gekregen bij een doos ofzo? van de worteltjes? Heb je toevallig ook nog een ander potje met worteltjes staan? Volgens mij zit daar het verschil in. Je hebt gewoon de potjes vanaf 4 maanden en we hebben gratis een potje worteltjes en een potje banaan gehad. En dat zijn eerste hapjes potjes, die zijn denk ik langer houdbaar gemaakt. Snapt iemand het nog
Zou kunnen. Heb nog een potje worteltjes staan en daar staat ook 48 uur op. Hmm 1e hapje banaan ook 48 en peer ook 48 uur. Heb ik ook nog een fruitcoctail (appel/banaan/perzik) en die is weer 24 uur. Idd toch met 1e hapje te maken denk ik.
Ik heb werkelijk geen idee, ik heb me nog niet verdiept in groente- en fruithapjes. ik denk wel dat wij er binnenkort mee gaan beginnen, maar dan direct met verse groenten en vers fruit. Of mag dat niet? Ik heb me er dus nog niet in verdiept, maar het valt me wel op dat velen van jullie potjes geven ipv vers. Is daar een reden voor? Niet kritsch bedoeld hoor, maar ik vraag het me gewoon af omdat vers me logischer lijkt. Of mag dat pas als een baby wat ouder is?
nee hoor je mag meteen vers gaan geven, als het maar zonder zout is. En ik doe nu eerst een potje, omdat ze dan even kan wennen aan een lepeltje met gewoon prutgroente zeg maar. En als ze straks, over ongeveer 2 weken een beetje gewend is daaraan gaan we lekker over op de verse groente en fruit. Tis mijn gevoel meer denk ik...
Dank je voor het antwoord. Maar dat betekent dus dat wij voortaan ook zoutloos moeten gaan eten, zodra Nynke met ons gaat mee-eten? Nuja, ik kan het zelf ook allemaal wel even nazoeken hoor, maar ik heb me er gewoon nog niet zo mee bezig gehouden. Alles stap voor stap... Ik denk dat we binnenkort wel gaan beginnen. Misschien volgende week al wel, of we wachten het eerstvolgende bezoek aan het cb nog even af (de week daarna). Het lijkt me wel superleuk dat ze op een dag gewoon bij ons aan tafel zit. Ik kan er nu al over wegdromen. Van de andere kant schrik ik soms ook wel hoe snel het allemaal gaat...