Ik schrok me trouwens vanmorgen helemaal te pletter! Ik was even naar boven om mijn tanden te poetsen en even Fenna's jasje te halen. Toen ik beneden kwam zag ik twee benen over de rand van de box heen, Fenna op haar buik, worstelend van hoe kom ik hier in verzeild! Maar haar benen lagen tot haar knieen over de bovenste rand van de box! Ik schrok me te pletter. Ze had zich dus omgedraaid, maar omdat ze zo met haar benen zwaait lag ze dus over de rand met haar benen. Effe wat verder en ze wipte zichzelf uit de box! Jeetje, ik schrok me echt het apezuur! Ik heb nu de box verlaagd. Scheelt dat ik de box zo laag kan doen als ik zelf wil, tot op de milimeter nauwkeurig, dus hij hoeft niet meteen helemaal naar beneden ofzo. Nu zit hij halverwege. Iets minder gezellig, want nu ligt ze wat lager en kunnen we haar vanaf de bank wat minder goed aankijken. Maar veiligheid boven al!
Wat ik vaak hoor van mensen met kinderen die nog geen zout mogen, dat ze dan de zoutpot op tafel hebben staan Maar inderdaad zonder zout of even apart een aardappeltje en een beetje groente in een pannetje koken. Maar dan heb je altijd extra vaat. Vlees moet je toch wel apart bakken, want dat is zonder zout en kruiden vind ik niet te eten. Dus dat zou ik gewoon even apart bakken. Daarbij hoeven ze nog niet zo heel veel te eten dus wat dat betreft.. vlees hoeft ook niet altijd. Op het cb zeggen ze 2-3 keer per week.
jemig. Ik dacht dat boxen trouwens 2 standen hadden. Ishet een oude box? Had je hem te hoog dan? Bij onze box is het namelijk onmogelijk dat ze haar benen over de rand slaat.
Ah ik zi het al op je blog. Als ik eerlijk ben vind ik dat veels te hoog. Je doet er goed aan om de box een stuk lager te zetten. Ik begrijp wel dat ze daar overheen kan ja. (Niet als kritiek bedoelt hoor)
Het is een oude box ja, hebben we tweedehands gekocht. Hij stond op 30 cm van de bovenkant, ze lag ook echt met haar buik in de lucht alleen haar armen en hoofd lagen nog op het kleed... Ik zou zeggen dat het ook onmogelijk was
nee, ik vat het ook niet als kritiek op hoor! Meedenken is altijd gewenst Het is trouwens zo: er zijn 4 setjes van 2 blokjes die op de spijlen geklemd zitten, die kan ik dus naar beneden schuiven zover als dat ik zelf wil, nu heb ik ze op de stand waar ook gaatjes in zitten. Hij was voorheen dus ook gewoon met een ander systeem, blijkbaar hebben de vorige eigenaars het veranderd naar dit systeem.
Op dat plaatje is het wel erg uit verhouding trouwens hoor.. ik zal eens een plaatje zoeken waarbij het meer duidelijk te zien is...
Deze zin gebruikte ik net ook al... ik denk dat we na het voorval van gisteren extra voorzichtig zijn geworden met het formuleren van opmerkingen die mogelijk als kritiek kunnen worden opgevat. Mooie opmerking van Daphne daar achteraan: meedenken is altijd gewenst!
als je naar beneden gaat dan zie je een blog met ik krijg 4 flessen, daar is het iets meer in verhouding. Maar dan nog, als ik het zo bekijk is het wel hoog ja... maar op het etiket stond dat hij op 30 cm mocht... dus dat deed ik ook braaf
ik vind dat ook vervelend Serafijntje. Ik zou toch willen dat we gewoon weer ongezouten onze mening zouden kunnen geven zonder bang te zijn voor commentaar...
Ohw, ik heb net even Fenna's website bekeken. Wat een leuke foto's allemaal! Die in het badje is ook zo gaaf. Je kunt echt zien dat ze blij is met haar nieuwe badje. Zo lief...
Maria, ben je er nog? Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met jouw armbanden productie gaat. Heb je ondertussen al veel opdrachten gekregen of valt het tegen? Ik vind het in elk geval een erg leuk initiatief en heb het ook al tegen wat vriendinnen verteld.
Dank je Serafijntje, ja ze vond het ook helemaal geweldig! En inderdaad toen rolde ze nog niet haha, zou wat zijn
Heb ook ff de foto van de box bekeken en idd wat Maria zei, hij is wel erg hoog. Goed dat je ehem naar beneden hebt gezet. Heb ook nog ff naar onze boz gekeken maar zo hog kan hij niet. De bodemplaat staat halverwege zeg maar. Hij kan ook maar op 2 standen.
we hadden al wel het idee dat we hem 'binnenkort' moesten laten zakken... Trouwens zelfs de fysio zei er niets van 2 weken terug Dan ga je er toch vanuit dat je niets verkeerd doet ofwel? Nou ja, ik ben ontzettend blij dat er niets gebeurd is!