November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fenna heeft het gillen weer ontdekt, ze klinkt als een blije sirene :)

2. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Gelukkig is het goed afgelopen.

3. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Je kunt de mobiel toch lager hangen. ;) (Of hebben jullie geen mobiel die je tussen de spijlen klemt?)

4. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    ier heeft Deniz een half potje sperzieboontjes op. En daarna nog een fles van 180+6 vreetzak.

5. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik kijk net op van de pc heeft mijn zoon zich zelf omgedraaid naar zijn buik voor de 1e keer! O, mama is trots.

6. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    hey meiden,

Eindelijk ff zitten (voor heel even hahaha)
    Angelus had een vriendje meet te spelen was dus wel ff druk zeg. Maar goed ze hebben het naar hun zin gehad.
    Maar ja was vanmorgen begonnen met de keuken te soppen en op te ruimen, ben die troep spuug zat. Is nu dus heerlijk opgeruimd en wat een ruimte weer!

Zefanja slaapt gelukkig sinds 2 nachten weer ff goed alleen Estrelle komt aldoor om 3.45 uur.
    Zit toch te denken om haar een groentje hapje te gaan geven, zodat ze wat meer voldaan is en de nachten weer doorslaapt. Ze kijkt al wel de lepel op eten uit je mond. Dus ach.

Ze heeft ook eindelijk weer gepoept vandaag, precies een week geleden, jemig en die zat vol! Maar kwam gelukkig niet door een verstopping.

Daphne jullie box oog wel hoog inderdaad, de bodem dan. Maar volgens mij is die van ons ook zo, ook een oude box van de jaren 70 en deze was niet verstelbaar. Maar hier ook 30 cm vnafde bovenkant.
    Ach Estrelle is wat traag qua rollen, doet ze nog niet. Dus nog steeds veilig. Alhoewel met de jongens ook nooit last gehad.
    Maar wel een goeie om op te letten!

Deeby, he meid balen van vannacht, heb je je ogen open kunnen houden?

Roelie ook al zo'n rot nacht. Leuk dat je zo enthousiast bent over je nieuwe baan, lijkt me ook erg leuk!

Linda, hoe was je eerste werkdag meid, je zal vanavond wel gesloopt zijn of juist nieuwe energie hebben gekregen.

Peetje trouwens heftig met je mama zeg. Hoe gaat het daar nu mee? Is er al wat meer bekend.

Volgens mij was het ook STasia haar mama die niet zulk goed nieuws had? O sorry meiden weet het even niet meer.

Melina, gelukkig dus toch mee gevallen gisteravond. Super.
    en gelijk heb je dat je vrijdag ff vrij hebt genomen voor je mooie jochie.

Pff laat het even hierbij, ga zo eten klaar maken en dan met de mannen alleen eten, Estrella slaapt, dus die doe ik later.
    Adriaan is weer laat thuis. Same old song.............

7. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ja, Nynke kan er ook wat van (gillen). Ze geeft soms hele concerten, vooral als ze denkt dat wij er niet zijn. Met verschillende toonhoogtes. Ik vind het (nu nog) heel schattig: het klinkt ook zo blij en vrolijk. Puur enthousiasme. Leuk is dat, he?

8. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Hiep hiep hoera voor Deniz!

:whistle: :whistle: :whistle:

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Serafijntje, het is geen stormloop ofzo maar zo nu en dan heb ik wel een bestellinkje, prima zo.

Gillen doet Eva ook, maar dan net op de verkeerde momenten.
    Als ik aan het telefoneren ben ofzo.

10. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/

Goed zo Deniz, echt super hoor!

Stasia zeker een trotste mama!

11. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Oh, maar dat is toch juist mooi zo. Als je de bestellingen niet aan zou kunnen, zou dat ook niet leuk zijn. Zo houd je nog voldoende tijd over voor andere leuke bezigheden, het forum bijvoorbeeld. ;)

:) :) :)

Volgens mij wil ze dan jouw aandacht en is ze het er niet mee eens dat jij die op dat moment aan iemand anders geeft. ;)

12. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Wij gaan zo bij mijn ouders eten, mijn zus en zwager komen daar ook eten. Martijn hoeft niet meer terug te komen van de osteopaat! goed nieuws dus.

box: staat hier op half, ik heb hem bewust niet te hoog gedaan.

Daphne: volgens mij is het zoiezo gevaarlijk als ze bij de mobiel kunnen. Bij mij staat er nadrukkelijk op dat hij nooit zo laag mag hangen zodat kinderen erbij kunnen.

Potjes/ vers: in potjes zit toch net zoveel voedingswaarde als in vers? Ik vind vers altijd veel werk. Ik eet zelf ook altijd groente uit pot.

zeggen wat je denkt: sorry maar ik doe dat nog wel gewoon hoor

Ilse: iemand Ilse alweer gezien of heeft die zich nog niet gemeld vandaag?

13. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    stasia: wow die Deniz! die eet goed zeg!

14. Klopt dat is ook zo, maar ze trekt er niet aan, ze slaat alleen, dus voor alsnog vond ik het prima

15. wow Deniz goed zo! :D Kan ie gezellig met Fenna samen rollen :)

16. Goed nieuws indeed peetje! Go martijn! :)

17. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik weet niet of het veel uitmaakt vers of een potje. Idd ik eet ook weleens groenten uit een pot. Hier zal Deniz gewoon de potjes krijgen hoor. Ik eet zelf nooit aardappels groenten vlees (altijd buitenlandse gerechten enz.) ik vind dat echt veel te veel werk om verse groenten te kopen koken pureren en in te vriezen. Maar dat is voor iedereen persoonlijk.

18. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Peetje: Lekker dat Martijn niet mee terug hoeft.

19. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Martijn heeft trouwens net weer 80cc vruchtensap gedronken

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689