November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
  2. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ilse is vandaag nog niet op het forum geweest en eerlijk gezegd begrijp ik dat ook wel. Er zijn gisteren best kwetsende woorden gevallen en ze heeft aangegeven dat ze (voorlopig?) niet meer zo'n zin heeft om hier te komen. Ik hoop dat het van tijdelijke aard is en dat ze snel weer in ons midden is!

3. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Had haar gister nog een berichtje gestuurd op msn en ze zei dat ze nog behoorlijk overstuur was. Ik denk dat het even tijd nodig heeft. Ik hoop wel dat ze weer terug komt hoor.

4. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik denk dat mensen vaak in opwelling dingen zeggen die ze eigenlijk niet menen. Ik hoop dat Ilse dat ook weet. Roelie en Ilse moeten gewoon de conversatie weer aan gaan met elkaar en het oplossen, ongezellig zo!

5. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik ga eens even de ovenschotel in elkaar flansen.

6. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Peetje, wat fijn dat Martijn niet meer naar de osteopaat hoeft. Dat gaat de goede kant op! En al lekker aan de vruchtensap, klinkt allemaal erg positief. Die foto in zijn nieuwe stoeltje is en blijft ERG leuk. Zit hij er graag in?

7. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ja hij voelt zich echt 'the man' omdat hij zonder hulp kan zitten. Hij kijkt dan helemaal trots om zich heen. wij noemen het 'zijn troon' hahahahaa, martijn is toch al de baas hier in huis hihihi.

Nee ik vind het een superding! hij kan er goed in zitten (wel opletten als ze moe worden, kunnen ze het hoofd niet meer zo goed recht houden dan moet je ze er wel uithalen) en ze kunnen er niet uit klimmen of vallen. Hij zit zo bij ons op tafel als we eten

8. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    lekerrrrrrrrr wat voor ovenschotel?

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Echt een geweldig zitje Peetje, hoe heete die ook al weer, ik ga eens even neuzen voor Quinn, aangezien hij alleen maar wil zitten eigelijk

10. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Bumbo, nieuw 47,95 geloof ik (www.bumbo.nl) en ik heb deze 2e hands voor 25 euri's van MP. kunnen ze zo opsturen, weegt niks

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    thnx ik ga even marktplaats afstruinen :D

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik heb ook zitten kijken peetje (en de rest natuurlijk ook). Maar ik twijfel nog.

Vind het overigens net op een potje lijken haha.

13. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Deesje jij hebt wel een klein babygatje in je hand nietwaar? 8)
    Ik probeer juist heel voorzichtig te zijn met aankopen.

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Nou genoeg in de aanbieding op MP, heb er nu op 3 geboden dus ben benieuwd!

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    nou valt eigelijk wel mee, en als ik wat koop wil ik wel dat het nuttig is en vind ik het een sport om het via mp te kopen, zeker als ze in de winkel erg duur zijn

16. ik heb eigenlijk liever dat ze gewoon op schoot zit bij me, of anders hebben we nog de wipstoel of de kinderstoel, dus wat dat betreft.. vind het wel een leuk speeltje hoor, daar niet van :)

17. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Vind het ook wel een leuk ding. Maar wat Dafje ook zei. Ik heb hier de wipstoel en hij zit ook op schoot. Ik ga nog zo'n stokke kinderstoel halen en die kost ook aardig wat centjes.

Het is trouwens schotel met aardappeltjes prei en gehakt.

18. wij hebben trouwens ook veel dat we buitenlands koken, veel indisch en veel rijst enzo, en pasta en dan wordt het groente geven ook wat lastiger, maar als we verse groenten hebben, dan krijgt ze dat ook, anders een potje. Totdat ze alles mee mag eten.

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Piet heeft kip met knoflook, og eigelijk knoflook met kip mee genomen, pff dat was lekker maar niemand die met me wil praten nu hihihi

Ahw Quinn zijn billetjes zijn trouwens knalrood en her en der een plekkie open, en ik ben zo trouw geweest met insmeren :( vind het zo zielig.

20. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Peetje: wat fijn dat martijn niet meer naar de osteopaat hoeft!

@Stasia: wat knap van Deniz dat hij zich zomaar ineens omrolde, leuk is dat he? H heeft het nog maar heel weinig gedaan, ze stagneert meestal op het allerlaatste moment, neus al om, benen al om, maar de arm ligt in de weg :)

@Dees: Wat zielig van Quinn zn billetjes :(
    Overigens is het soms ook weer niet goed om altijd te smeren, he? Want dan went de huid aan het vocht van buitenaf en leert de huid zichzelf niet te herstellen.
    Net als mensen die de hele dag door met Labello smeren: een uurtje niet doen en de lippen voelen meteen droog aan. Die huid is dan verslaafd aan hydratatie van buitenaf.

Deel Deze Pagina