Wat is dat dan voor vruchtensap? Speciaal voor jonkies? En waarom krijgt ie dat dan eigenlijk? Ipv fruithapje ofzo?
Dees: Met wat voor creme smeer jij zijn billetjes in? Ik smeer de billetjes van Deniz eigenlijk nooit in. Alleen als het erg rood is en dan pak ik sudocreme. Echt das wonder middel. Op smeren en een paar uur later alles weg.
Ik had het vorige week ook. Deniz had gepoept en zijn billetjes waren knalrood en op sommige plekjes ook open. Creme erop en bij de volgende verschoonbeurt was het al bijna weg.
Ik smeerde eigelijk alleen als meneer gepoept had de laatste tijd, omdat hij zo enorm aan de uhhh schijt was toen hij met de nutrix begon. Hij had toen zeker wel 8 poepbroeken (wel weinig) op een dag. Maar snap wel wat je bedoeld, want idd te vaak smeren is ook niet goed.
hmm de film van wilders is online gezet maar de site van de pvv ligt er nu al uit... ben erg benieuwd naar wat die kerel te melden heeft... en dat niet zozeer maar benieuwd wat de gevolgen zullen zijn.... ben dr bang voor....
ja hier ook, op ned 3 kun je ook stukken zien.. hij is vrij ranzig, qua beeldmateriaal, niet voor de zwakke maag in ieder geval
Peetje ik wil niet lullig doen maar ik sta nog steeds achter de dingen die ik gisteren zei. Ik vind het heel jammer dat Ilse overstuur is en zich hier niet laat zien, maar ik nogmaals om het goed duidelijk te maken: Ik vind dat we hier allemaal klagen, onze frustraties uiten en stoom afblazen. De een misschien meer als de ander, dat maakt niet uit. Juist in dit stukje forum kón dat...met de nadruk op kón. Want Ilse was degene die vroeg of we konden stoppen over het DM onderwerp omdat ze het vermoeiend vond. Ze mag haar mening hebben, natuurlijk, maar voor je zoiets zegt moet je je misschien eerst afvragen of je hier zelf nooit eens stoom hebt zitten afblazen? Dus nogmaals, ik sta achter de dingen die ik gisteren gezegd heb. Ik heb nergens gezegd dat ik Ilse niet mag, of slecht over haar denk, ik vind alleen dat iemand die hier zelf ook regelmatig klaagt, frustraties uit en stoom afblaast niet tegen een ander moet zeggen dat ze het vermoeiend vind. Verder blijf ik hier toch maar even afzijdig, schijnbaar ben ik verantwoordelijk voor het wegblijven van Ilse en dat wil ik niet op mijn geweten hebben. Sorry meiden maar ik voel me nu de gebeten hond.
Even snel bijgelezen en dan meld ik me meteen weer af voor de komende dagen, morgen is het inpakken en zaterdag overhuizen. Wanneer ik weer online ben is nog onbekend want ik moet ook nog de draadloze i-net op deze pc zien te krijgen. Meiden, allemaal een heel prettig weekend en hopelijk tot snel Gwen: dikke knuffel meid, eerst balen van dat huis en dan nog grote zorgen om je moeder Peetje en Morrighan ook een dikke knuffel Ruby: leuk zo'n monstertruck festival Morrighan: sterkte vannacht, ik hoop dat dit de oplossing is Roelie: wow half 5 vannacht, dan kan ik me voorstellen dat ie een dagje rust nodig heeft Linda: hoe was je eerste dag? Stasia: geef je zoon maar een dikke pluim dat ie dat helemaal zelf heeft gedaan Ilse: hoop dat je terug komt Dees: zielige Quinn met rode billetjes, dan maar een laagje extra creme en een dikke knuffel erbij
Ja, kan me voorstellen dat dat niet prettig is maar ik denk eerlijk gezegd dat het juist vooral de 'niet-moslims' zijn, die nu de 'klappen' gaan krijgen. Hoe denkt Ibo hierover? Kent hij de consternatie enzo?