Ohhh... daar zou ik me maar niet druk om maken, joh, zo strak zal de pleuris niet allemaal uitbreken denk ik. Het zal vermoedelijk meer het niveau krijgen van de Deense kartoons: boycotten van NL'se producten enzo. En WIlders zal wel wat extra bewakers krijgen en nog wat meer hatemails....
Hihi maar dat was zonder Fitna ook al toch? Gelukkig heb je het met glans overleefd, je eerste nachtjes alleen! *knuf*
Ibo kan die vent wel schieten. Verder over de film weet hij weinig volgens mij. Hij weet dat Wilders een film aan het maken was maar volgens mij is dat alles.
Haha betrapt . En inderdaad, ben best trots op mezelf! 1 Nacht goed geslapen en 1 nacht drama. Maar voorlopig hopelijk niet meer alleen, wat dat betreft ben ik er wel achter dat ik blij ben dat ik geen alleenstaande moeder ben
Hij moet m ook maar gewoon lekker NIET kijken die film! Schiet ie niks mee op en wordt ie vast alleen maar pissiger van
En al zou die de film nu willen kijken, de site kan het overduidelijk totaal niet aan, hij blijft maar bufferen... gaap.... laat dan maar... ik wil lekker mn bedje in met een boek!
Maar dat geeft toch niks? Als ie er niet wakker door is geworden, had ie t blijkbaar ook niet heel hard nodig. Doen wij ook regelmatig hoor, juist lekker zelf ook wat uurtjes slaap pakken.
kom me ook weer ff snel melden. sorry hoor maar ik begin het hier aardig kinderachtig te vinden. als ik me aangevallen voel en besluit weg te blijven dan blijf ik weg zonder iets te zeggen. ipv medelijden te kweken bij medeforummers. ik lig in veel topics vaak met mensen overhoop en heb echt hele erge opmerkingen naar mijn hoofd gekregen.maar dan ga ik toch niet achter mijn pc zitten te janken. kom op zeg get a life dit is internet,de inslag is toch heel anders dan in het echte leven.