Wow, ik zie net dat Quinn vandaag 20 weken is. \/ Wat een mijlpaal he? 20 weken heeft toch wel iets 'magisch', vind ik. Zal wel met de 20-weken echo te maken hebben (?).
Meiden sorry ik heb niet bijgelezen ik ben helemaal kapot maar wilde jullie toch even laten weten hoe het was gegaan vandaag. HET IS IN ÉÉN WOORD GEWELDIG! MIJN HARTJE GING SNELLER KLOPPEN BI HET ZIEN VAN HET BOEKHOUDPROGRAMMA. HELE LEUKE MENSEN EN IK HEB ECHT EEN TOP DAG GEHAD slaap lekker iedereen
wel lullig kreeg net een heel zielig mailtje van roelie dat het haar allemaal heel hoog zit. ze heeft zelfs knallende ruzie met rene hierdoor. ze zit er echt zwaar doorheen en wil nu met iedereen kappen. ook met mij dus de meeting van 6 april gaat niet door.en wij hadden zo'n goede klik.
op bah dat is echt niet leuk zeg. HEy Roelie meis, kom op lieverd. Ik wil je hier zeker niet weg hebben. Dikke knuff meis
Ben ik de enige die bang is dat dit hele clubje uitelkaar gaat vallen op deze manier? Dat kan toch NIET de bedoeling zijn?
Linda; Wat fijn dat je eerste dag zo goed bevallen is! Super meid ! Ben hardstikke blij voor je ! Ruby; Met wie zit je te roddelen op de msn dan? Roelie en Ilse Ik vind het heel vervelend dat jullie je beiden zo gekwetst voelen en (voorlopig) niet meer op het forum komen...... Ik wil er echter verder geen woorden aan besteden, wil geen discussie of wat dan ook oplaaien... Ik hoop alleen heel hard dat we nog gewoon gezellig met elkaar kunnen blijven kletsen, want ik denk dat dit (en alles uit het verleden qua discussies) onderhand bij iederhand de keel uitkomt. Ik ben een beetje bang dat straks heel ons cluppie uit elkaar gaat vallen en dat zou ik onwijs jammer vinden !
ohw meiden ik vind dit zo lastig, ik weer niet wat ik hier mee aan moet Roelie meis dikke knufffff wil je niet voor altijd weg blijven! Ilse wil je ook weer terug komen, ook voor jou knuf Hoelijk vallen we niet uitelkaar zo!
toch even snel bij gelezen en vanochtend ook wel wat. ik moet zeggen dat ik erg geschrokken ben van de berichtjes. Meiden we zijn allemaal volwasen, hebben allemaal een mening en we zijn zo'n hecht groepje. Je kunt niet allemaal vrienden met elkaar zijn en dat moeten we respecteren. Ik ga geen kant kiezen. Ik hoop gewoon dat ons groepje blijft bestaan. We hebben zo iets speciaals samen