@ Peetje, ik heb verder geen probleem met Ilse, zij voelt zich beledigt door mij en wil hier niet meer komen. Wat mij vooral dwarszit is dat ik gister heel wat mailtjes en berichtjes heb gekregen van mensen die me gelijk gaven, maar hier op het forum kan en mag het schijnbaar niet besproken worden...waardoor het blijft broeien.
hehe dat is wat ik bedoelde, zeggen ik zit nu te janken achter de pc en ik ga weg is gewoon mensen een schuldgevoel aan praten.
Ik snap wel wat je bedoelt, en ik durf ook wel toe te geven dat ik hetzelfde voel als jij. Ik was zelf een van het DM-klaagclubje.
Meiden, ik zit hier met open mond, uitpuilende ogen en en bonkend hart te lezen. Ik ben echt even in shock dat de hele situatie zo uit de hand is gelopen. Dit kan toch nooit de bedoeling zijn geweest van wie dan ook?
Ik heb nou geen idee meer of Ilse heeft gezegt dat ze weg blijft, maar als het tijdelijk is, vind ik wel dat we haar een kans moeten geven om evne bij te komen als ze daar behoefte aan heeft
Tsja ik weet het ook ff niet meer hoor...ik ben neit van plan me stil te houden over een onderwerp omdat iemand het 'vermoeiend' vind... Misschien klinkt dit nu heel hard, maar ik heb me echt wel eens gestoord aan bepaalde onderwerpen, ook onderwerpen van Ilse, maar ik zou daar nooit wat van zeggen...iedereen moet hier gewoon zijn hart kunnen luchten. En hoewel het nu erg escaleert, en dat zeker mijn bedoeling niet was en is, is het misschien wel goed dat eens dingen uitgesproken worden. Niet om elkaar te kwetsen, maar beter hier open zeggen dan op msn of per pb elkaar beroddelen.
Nou ben ik het daar niet zo mee eens, doordat ze niet komt laat ze ons nu in het ongewisse en voelen we ons allemaal schuldig omdat Ilse weg is. Ze kiest er zelf voor om niet te komen en dan ga ik me niet schuldig voelen of steeds vragen of ze terug komt. Ik ga me er niet mee bezig houden. Laten we gewoon doorgaan want erover blijven praten heeft geen zin
ohw dat ben ik ook wel met je eens, gelukkig zijn we allemaal verschillend en hebben we verschillende meningen! Over het uitspreken denk ik dat het misschien wel via msn of pb makkelijker is voor jullie 2. Als het uit te spreken is natuurlijk.
Om nog maar eens te reageren op die post van Ilse: Ik vat haar bijdrage niet zo samen dat doet ze zelf. Zij, ik en alle anderen klagen hier heel wat af. Ik heb nergens gezegd dat ik slecht over haar denk. Ik pik het alleen niet dat er gevraagd word of we hier niet meer willen praten over DM omdat zij dat vermoeiend vind. Ik heb ook nergens gezegd dat zij de boosdoener is waarom ik hier niet meer wilde komen. Correct me if I am wrong?
mijn bericht slaat oo het bericht va dees dat we haar de ruimte moeten geven. het staat nu onder dat bericht van ruby en lijkt of het daar om moet slaan maar dat is dus niet zo
ze vat het zelf samen maar eerlijk is eerlijk, jij zegt daarna dat ze dat goed ziet en dat jij haar zo ziet, toch?