sorry hoor maar als iedereen over zijn vent zit te klagen,of haar kind wat spuugt/jankt/schijterij heeft of wat dan ook word er ook niks gezegd.
@ peetje, ik heb er gelijk achteraan geschreven dat mijn eigen bedrage niet veel beter is...en dat er dus niks kwetsends aan is. We klagen hier heel wat af met zijn allen dat wilde ik ermee duidelijk maken.
is ook zo, en dat moet ook zo blijven. Laten we gewoon doorgaan zoals het altijd was, en wie geen zin heeft blijft maar weg
Tuurlijk moeten we kunnen blijven klagen, daar zijn we toch ook voor, maar ook voor de leuke dingen dat maakte onze groep zo hecht
Dat is correct Nederlands en ik ben het met je eens Stasia. (ik dacht, de rillingen lopen over mn rug, maar de verwarming stond op 13 en vandaar dat ik het zo koud had)
nee stom ding dat om 22 uur uit gaat. Normaal liggen we al in bed om 22 uur. Maar Rob is naar de kroeg en ik zit hier.
Nou dit is dus precies waar het mij om ging...want Ilse verzocht mij en peetje om te stoppen met ons geklaag over DM omdat het haar vermoeide...en omdat ik dat niet pik escaleert het...lekker dan
Ik ga er eens 2 te eten geven. Die krijgen normaal altijd al eerder eten maar ik ben ze een beetje vergeten. Er staat en een naast me verschrikkelijk zielig te miauwen.
mja, inmiddels wat minder Ze zijn weg onder het mom van spelletjesavond. En vanavond was ons huis aan de beurt maar ivm de baby zijn ze maar in de kroeg, hier om de hoek ,gaan zitten. Niet dat ze ooit spelen op spelletjesavond.