November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    wel liever de 10e of de 13e wat mijn paps komt die week erna denk ik, weten we nog niet zeker..maja aan de andere kant voor de dames die net zijn bevallen is dat misschien nog te vroeg?

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    10 dec: Melina, Muriel,
    13 dec: Melina, Muriel,
    17 dec: Melina, Muriel,
    18 dec: Melina, Muriel,
    20 dec: Melina, Muriel,

Ik kom ook graag naar de eerste babymeet, volgens mij kan ik nu alle genoemde data nog wel. Nog even onder voorbehoud, ff afwachten hoe Hester het doet in de auto enzo.
    Locatie maakt mij niet zo veel uit qua plaats.

Ik wil wel liever bij iemand thuis afspreken, omdat een café mij niet zo handig lijkt met allemaal kleintjes tegelijk.

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wat een LIEVE post van jou, Linda, jij bent en blijft toch wel onze supermama, ook al kun je misschien nog niet meepraten over die krampjes en huiltjes.
    Wacht maar meis, die ervaring komt hopelijk snel genoeg voor jou en Patrick!

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hihi, Wim en ik hebben ook verkering.
    Dat houdt je jong, he? :)

Hij wil wel graag trouwen, maar ik zie daar tot nu toe niet echt het plezier en het nut van in, dus vandaar dat we ongetrouwd hokken, haha.

5. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Linda: supermooi gedicht weer!! En natuurlijk kun je t.z.t. bij ons terecht!!

Miranda, welkom!

Morrighan, leuk mannetje! Enne, ik hoop dat ze inderdaad de verkeerde adaptors (??) hebben gegeven en dat ze zich je herinneren!

Blondie: Misschien een stomme vraag, of heb ik er overheen gelezen, maar is Remco je nieuwe vriend?? Kan me herinneren dat je er alleen voor stond, toch? Of is dit dementie-ten-top van mijn zijde?

Hier ineens een huiluur. We hebben volgende week zaterdagavond een bruiloft en willen dan dat Timo slaapt en dat de babyfoon bij de buren staat. Maar voor die tijd moet hij wel leren slapen in zijn bedje, tussen zijn voeding van 19 uur en 23 uur! Tot nu toe was hij beneden, bij ons, op schoot of in de box. We hebben heel vaak bezoek. En nu de eerste avond boven, hij is al meer dan een uur aan het huilen en klaarwakker. Weet even niet zo goed wat ik ermee moet. Kan hem natuurlijk niet dwingen te slapen, maar zodra ik de kamer binnenkom is meneer stil. Een duidelijk geval van aandacht, lijkt me (eten heeft hij gehad, luiercheck is gedaan, boertjes ook meerdere malen... weet het echt niet meer). Ga toch weer even kijken...

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik geloof dat ik het minste kan...maar 1 dag :(. De week vanaf 17 december tot en met 31 december is Arnoud vrij, dus dan wil ik graag met z'n drietjes thuis zijn. Hopelijk begrijpen jullie dat...

7. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    10 dec: Melina, Muriel, Melanie
    13 dec: Melina, Muriel, Debby, Melanie
    17 dec: Melina, Muriel, Melanie
    18 dec: Melina, Muriel, Melanie
    20 dec: Melina, Muriel, Melanie

Zou wel liever in Amersfoort afspreken, Apeldoorn vind ik toch echt te ver. En ook liever bij iemand thuis ivm de kleintjes.
    Maar Debby rij graag met je mee, gezellig.

8. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    10 dec: Melina, Muriel, Melanie, Stasia
    13 dec: Melina, Muriel, Debby, Melanie, Stasia
    17 dec: Melina, Muriel, Melanie, Stasia
    18 dec: Melina, Muriel, Melanie
    20 dec: Melina, Muriel, Melanie, Stasia

9. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    OKEE, heb nu alles bijgelezen en snap het wel Blondie, S*RR* ! :) Soms duurt het hier even!
    Mannetje is inmiddels uit bed gehaald en ligt bij papa op zijn buik op de bank. En is heel rustig nu, met papa's pink in zijn mondje. Hier blijft het duimpje ook nog niet goed zitten! Hebben het wel al (ergens? :oops: ) op de foto, in de 2e week. Ik ga me maar eens bij hen voegen op de bank. En niet al te laat naar bed...

Iemand (wie?) vroeg naar de bedtijden. Wij gaan op tijd richting bed, kijken wat tv of lezen en gaan slapen na de laatste voeding, rond 23 uur. Dan 1x 's nachts, tussen 3 en 4, dan weer rond 7 uur (papa moet toch op om te gaan werken) en vervolgens slapen Timo en ik van half 8 tot 10 uur. Hij nog iets langer meestal, maar dan kan ik even douchen en aankleden voor ik weer met hem aan de bak mag. Maar deze week zal dat iets minder voorkomen. Moet bloedprikken bij de HA en dat kan alleen van kwart over 8 tot kwart over 9, grrrr.... En ik wil Timo op mijn werk gaan showen en beschuit gaan brengen, dat moet rond de koffie (uurtje of 10) op een andere dag. MAAR eerst morgen de ANWB bellen, dat ze komen om naar mijn accu te kijken (is leeg, kunnen het wel zelf oplossen, maar nu teveel regen, te donker en eigenlijk geen zin... betaal dat abonnement niet voor niets, toch? :p )

Oja, en nog goed nieuws (had ik dat al vertelt...?), we krijgen per 1 feb 2 dagen plek op het KDV! Ga ik deze week ook eens bellen om te vragen wanneer we kunnen komen kijken :D Ben er erg blij mee, zeker gezien de wachtlijsten hier in de stad!

10. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Hier is Deniz ook al meer dan een uur aan het schreeuwen in zijn bed. Zodra ik hem oppak is hij stil en staat hij me aan te kijken van hee das gezellig. Nou, daar trapt deze mama niet in. Maar volgens mij is het nu stil. Heeft mama weer gewonnen. Ga ff kijken om hem evt. toe te dekken want meneer wandelt zijn hele bed door als hij kwaad is.

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier ligt er ook een in zijn bed te huilen! Maar hetzelfde probleem, zodra je hem oppakt, vindt hij het wel gezellig en is hij stil. Dus hopen dat hij zo gaat slapen...

Sammie: wat fijn dat jullie een plek op het kdv hebben! Hoeveel dagen ga je straks werken? En kan je dan op tijd bij het kdv terecht?

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Nou het is nog niet officieel rond Morrighan, maar hoe heb ik het gedaan.
    Volgens de wet mag een kind dat óók de Spaanse nationaliteit heeft 2 achternamen dragen. Dit is namelijk gebruikelijk in Spanje en op grond daarvan kan het hier ook.
    Eva staat nu alleen met 1 naam ingeschreven, maar ik ga nu een aanvraag indienen (als ik alle papieren van het spaanse consulaat heb) en daarmee wordt mijn achternaam eraan toegevoegd.
    Kost overigens wel een eurotje of 400.

13. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Eva is ook huilerig, maar we pakken haar niet op. Ze heeft net gegeten en een schone luier dus ze moet niet zeuren ;)

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga afsluiten, lekker op de bank hangen en tv kijken. Fijne avond!

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Worden jullie erg boos als ik zeg dat Eva al 3 dagen (of zijn het er al vier) van een uur of 12 tot 6~7 uur 's ochtends slaapt? Kan er ook niks aan doen ;)

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Kom overigens niet altijd aan de 6 voedingen per dag. Maar ik ben niet van plan om Eva wakker te maken voor een voeding. Ze meldt zichzelf en ik heb niet de indruk dat ze te kort komt, anders zou ze wel vaker komen denk ik.
    Heb vandaag 6.00u - 12.00u - 14.00u - 17.00u.- 20.00u en dalijk nog 1tje tegen 11 denk ik.

17. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Maria: lekker toch. Deniz slaapt sinds dat hij 2 weken is ook s'nachts door. Hij krijgt rond 11 uur zijn laatste fles en dan meldt hij zich meestal rond een uur of half 8. Ik vind het heerlijk.

18. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Deniz krijgt nu 5 voedingen per dag: 7.30-11.30-15.30-19.30-23.30. Tijden kunnen natuurlijk een beetje afwijken.

19. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Bij de borstvoedingbijeenkomst zworen/zweerden (wat is de verleden tijd van zweren?) ze bij 8 voedingen. De kraamhulp had het over 6. Ik zit ongeveer aan de 5 a 6 en de nachtvoeding (die ze niet heeft, mag je niet meetellen).

20. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Joh zolang ze groeit en tevreden is...... Ik bedoel ieder kind is anders, het kan niet altijd volgens het boekje.

Deel Deze Pagina