tja ik moet ook een of andere goeroe worden zoals DM de BV goeroe is..... Roelie jij mag onze seksgoeroe worden Daphne de bijvoedings goeroe
Ik heb echter nooit gekotst na het drinken. Wel een kater. En dan een kinderdag moeten organiseren met een kater. PFFFF Zonnebril op, kuub water erbij. En doen alsof er niks aan de hand is.
Een vriend van mij is met een kater voor de klas gaan staan. (liep toen stage) Meneer, u ruikt wel erg veel naar bier.
Meiden voor ik ga afsluiten wil ik toch nog wat zeggen... Het is zeker niet mijn bedoeling geweest dat het hier zo zou escaleren maar toch merk ik dat nu de sfeer weer wat opener is...we kunnen het weer over DM hebben, grapjes maken naar elkaar en niet iedereen loopt meer op zijn tenen. Daar ben ik blij om. Ik zal nooit een blad voor mijn mond nemen en altijd zeggen hoe ik over iets denk, zo ben ik, maar opzettelijk kwetsen doe ik nooit. Als deze hele discussie ervoor zorgt dat het onderhuidse gebroei weg is ben ik blij dat het gebeurd is.
ieuw maria, lekker dan, zie het al helemaal voor me enne, peetje moet je erg goed je best doen, want ik vind wijn smerig, bier smerig, alleen mixjes zouden eventueel nog een kansje kunnen maken bij me, maar over het algemeen hou ik dus niet van drank
Hmm glas cola doet ook wonderen stasia. Ik weet niet, ik heb nooit hoeven of willen overgeven. Ik heb hier op stratum met een fles-weet-ik-wat met mn moeders trouwjurk met carnaval lallend over straat gelopen en iedereen ten huwelijk gevraagd.