November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. agendablog :)

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    stasia is ergens mee bezig...
    komt goed

3. :(

4. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    wil jij een blog dan?

5. nou gaat er niet om dat ik een blog wil, maar dat ik ook wel wil bijdragen..
    had ook een opzetje gemaakt...

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ow, moet je even met Stasia bespreken dan.

7. oh oh het wordt wat....

8. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Nou ik denk dat we dit wel zonder ruzie op kunnen lossen hoor...

9. zou je denken? :(

:)

10. ik vind het wel fijn dat mijn visie niet veranderd is qua uitspreken wat ik denk, ben irl toch al zo'n persoontje dat eerder zwijgt (thuis niet, daar gooi ik alles eruit, en als ik me ergens op mijn gemak voel ook) en dat gaat meestal niet goed.. maar hier durf ik het wel :) zelfs nu nog

11. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hallo!
    Ik log ff in en ben weer weg ook ;)
    Vrienden van ons hebben met de pasen een nestje duitse herder pups gekregen, dus ik ga zo lekker puppy knuffelen :D

Prikjes gingen goed, Jens weegt 7400 gram en is 66 cm allemaal net iets boven gemiddeld.

Iedereen een fijne dag!

12. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Dag dames, ik log in en gelijk weer uit... Ben bezig om het huis aan kant te maken. Vanmiddag komen mijn ouders en die blijven het hele weekend hier om op Nynke te passen. Ik ga met mijn man een weekendje weg. :) Het is voor het eerst dat Nynke niet bij 1 van ons 2en zal zijn. Maargoed, eens moet de eerste keer zijn, nietwaar? Ik heb er in elk geval wel een goed gevoel over. Bij mijn ouders is ze in goede handen. Ik weet niet of het me vanmiddag nog lukt om online te komen, dus ik wil nu alvast iedereen een heel goed weekend wensen! Ik hoop maandag weer van de partij te zijn.

13. zozo roelie, zwaargewicht! Nou ja, vergeleken met Fenna dan he? Maar die is een lichtgewicht :)

14. Spannend Serafijntje, voor jullie allemaal denk ik wel een beetje of niet? Maar geniet er lekker van! Komt allemaal best goed, zoals je al zei ze is in goede handen! Veel plezier!

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo,

Ik log in en hopelijk straks weer uit ;). Heb vanmiddag heerlijk vrij genomen, het was rustig op het werk, Ryan op de creche en bij ons thuis lijkt het alsof er een bom is ontploft :(. Dus moet nodig iets gaan doen! En dat wil ik straks gaan doen (als ik hier weer weg kom...).

Ben erg benieuwd naar de nieuwe agenda! En mocht het allemaal niet lukken, dan mag het van mij ook wel weer in Hyves hoor, of anders tijdelijk in Hyves?

He balen Rachel dat je baan voor het leerwerkproject niet door is gegaan! Maar nog steeds behoorlijk druk met schoonmaken dus!

Daphne: vanaf 6 maanden krijgen ze andere flesvoeding, maar krijgen ze dan ook direct minder flesvoeding? Of dat niet? Zoals je ziet...ik ben ook nog lang niet op de hoogte :oops:.

Dees: wat een superlieve foto bij je avater! Moet de andere foto's op Quinn z'n Hyves nog even bekijken.

Serafijntje: fijn weekend en lekker genieten met je man! Ben benieuwd hoe het is bevallen een eerste keer zonder Nynke :D.

Roelie: jij ook alvast een fijn weekend! En oh heerlijk, puppy's!

Ehm...ehm...ehm...volgens mij was dat het :)

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat een lieve foto's Dees! Super hoor!

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Thnx Deb, ben dan ook bere trots :D

18. Oja Dees :oops: wel opgevallen en wilde er ook iets van zeggen, maar is me weer ontschoten... Idd leuke foto's!

Debby, ipc gaan ze sowieso minder drinken na 6 maanden omdat ze meer vasy voedsel krijgen, maar dit merk je vanzelf aan je kindje, als het goed is krijgen ze dus minder trek in melk, omdat ze meer en meer vasy voedsel krijgen. Je geeft ip dus hetzelfde en dat wordt dus hoe langer hoe minder. nr. 2 is ook verzadigender dan nr. 1

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh oke, thanks Daphne! Het gaat ineens zo hard...

Misschien dat Ryan daarom z'n laatste fles moeilijk leegdrinkt...hij krijgt ook een 1/2 potje groenten.

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Zo hehe , ik ben eindelijk klaar hierzo!
    Ook de kleine boodschapjes zijn in huis.

Roelie dat gaat goed zeg met Jens! Super.

Deb een fijne dag met Arnoud, maar dat gaat wel goed komen denk ik :p

Jemig ik heb trouwens nog steeds een enorme haar uitval, blijft dat zo?

Quinn heeft vandaag het gillen ontdenkt, is net een wijf hihihihi Maar zo schattig, zijn babbeltjes zijn ook weer terug, zal hij klaar zijn mt zijn sprong?

Ik denk trouwens dat er echt tandjes in aantocht zijn, want nu zijn de wangetjes ook rood, en nog steeds de billetjes, Als hij niet gepoept heeft trekt het bijna helemaal wel, maar zodra hij gepoept heeft BOEM rood :(

Serafijntje: Leuk zeg, en spannend, maar gaat zeker goed komen, wens jullie een heel fijn weekend!

Deel Deze Pagina