Ja dat zat ik me ook te bedenken,maar dat durf ik dus niet aan, want omdat hij juist zoveel poept weet ik wat gaat gebeuren, dan zit alles onder, want hij poept met kracht zeg maar bbrrr
i vind dat je in sushi de vis niet zo heel erg goed proeft. het is meer de rijst enzo. ofja ligt aan welke sushi je neemt trouwens
uhhh wahhaahhah nou het is behoorlijk dun, dus druipt het alsnog overal tussen. Makkelijk kind heb ik
Even reageren, gister uiteten geweest met me werk en vandaag lekker luieren. we hebben een 2e hands kinderstoel gevonden in de buurt gaan zo kijken, voor maar 40 euro kan ik weer wat meer kopen want we krijgen 150 euro van oma voor een stoel ga ik van de rest een hobbelpaard kopen Ja maar mijn kindje is denk ik te dik en kort hihi Schrikken man! Verse groente geven wij nu ook, met vlees wil ik sowieso 1 jaar wachten. In potjes zit vaak zoetstoffen en appelmoes hé Peetje dat is t grote verschil en ik geef met vers dus ook wel eens hak + een aardappel Ik heb een aqau blauwe bumbo en doe hem weg! Maar je blijft me wel negeren? Want dat is waar ik me ontzettend aan stoor, zeg het als ik iets fout doe maar ga me niet stom negeren denk ik dan . heeeeej ik ben een tienermoeder hoor zou wel eens leuk zijn voor de verandering hij er boven op
verder vind ik het erg jammer van Ilse, maar ben het wel met Roelie eens, je moet wel kunnen zeggen wat je denkt/voelt. Ik voel me nog steeds niet "helemaal welkom" hier en ik had het ook graag uitgesproken, maar dat moet van 2 kanten komen. Tja, ik denk dat het uiteindelijk toch uit elkaar valt en dan is het wel leuk voor de mensen waar je echt wat mee hebt, je heb wel wat mensen leren kennen!
Ehm Melina, baby's mogen geen groente uit hakpotten, omdat daar ook zout in zit... en nog andere meuk.... of wat voor potje dan ook dat niet speciaal voor baby;s is..
bah sushi en ik hou van vis en van gerookte zalm enzo... Ik zit trouwens op dag 37, heb er een test tegen aangegooid maar negatief, gelukkig.
ziet er mooi uit die agenda. 21 april om 13:00 moeten wij naar het cb kan je dat erin zetten? en 15 april eerste werkdag. 10 april laatste werkdag....
Ik heb duidelijk aan je verteld hoe en wat, en jij blijft er op terug komen! Met sommige mensen heb je een klik en met sommige totaal niet. Jij blijft ook beweren dat ik totaal nergens op reageer, wat doen jou pb'tjes dan in mijn inbox?! geloof dat jij er meer moeite mee hebt dan ik. Wij kunnen op de een of andere manier niet normal tegen elkaar reageren, daarom de keuze dat ik niet op jou reageer! Voor mij ben je net zo welkom als iedereen die hier komt!
Rob stond vandaag bij de babypotten te kijken. En ik zei. Pas over 2 maanden papsie! Hij wil zo graag de baby bijvoeden. En toen zei ik. O en ik wil alles vers maken. En toen moest hij kei hard lachen. Eerst ziendan geloven zei hij. Oh oh oh en als Eva eeeaaa zegt dan lijkt het net alsof ze haar naam probeert te zeggen hahahaha
hoe kun je iemand welkom noemen en totaal negeren? ik snap dat niet! Maar goed, ik heb er inderdaad moeite mee, houd me in met heeel veel dingen, vertel weinig privé omdat ik daar geen zin meer in heb door dat gedoe. vind het gewoon dom en kinderlijk dat je mensen express negeert, ik snap dat gewoon niet. Houd er verder over op anders krijgen we weer een hele discussie maar ik voel me hier nog steeds niet ok en reageer ook veel minder dan voorheen.
Zo had even tussendoor tijd dus ff bijgelezen, in eventuele discussies ga ik me niet mengen maar vind het jammer dat er daardoor mensen wegblijven. jawel, weer zwanger worden 8) ik heb nergens last van en hier ook vlokken verslaafd (bij Reese was het hagelslag ) ik ben trouwens heel vaak dronken geweest en heb heel wat kotspartijen gehad en redelijk zwarte gaten in mijn geheugen, maar sinds een jaar of 5 drink ik zelden tot nooit. (en dan kun je wel eens meteen aangeschoten zijn als je bij de griek 1 ouzo drinkt haha) Ruby minimeet 6 april kan ik niet komen Serafijntje: geniet van je weekend Stasia en Daf: ziet er goed uit die agenda Dees: leuke foto's Nou, het is hier een zooi van jewelste... bijna alles zit in dozen en nu maar hopen dat we morgen geen tegenslagen krijgen. De truck staat al op de stoep dus we kunnen aan de slag pfffft, verhuizen is niks voor mij