Blondie kan me voorstellen dat het een zooi is,maar strakjes weer alles uitpakken in jullie nieuw paleisje is het waard!
Dat probeer ik me ook voor te houden, heb nooit jankbuien, ook niet gehad tijdens de zwangerschap maar deze afgelopen week heb ik daar toch wel last van gehad. Het is gewoon zo'n geregel dat ik door de bomen het bos niet meer zie
huh? omdat ik dus zeg wat ik denk word ik genegeerd? ik kan toch aangeven dat ik het dom vind? @blondie, alles komt goed uiteindelijk houd dat maar voor hihi
thx allemaal hebben jullie dat ook met verhuizen? voor mij is verhuizen echt een ramp, net als op vakantie gaan volgens mij heb ik trauma's daarvan uit mijn jeugd omdat mijn pa en ma altijd tegen elkaar tekeer gingen dan (en we gingen 3x per jaar op vakantie dus 3x ellende )
ik vind verhuizen leuk en op vakantie gaan ook heerlijk alles regelen als je dus wat dichterbij woonde kwam ik wel ff mee genieten maar jullie wonen zoooooooo ver
ja vind het ook een ramp, heb maar een voordeel met verhuizen, dat ik alles goed uitruim bij inpakken en bij uitpakken gaat er nog eens een zooi weg. Maar ohw bah! Vakantie ook, vind het niks, stress, bang dat ik van alles vergeet of iets niet goed gaat ofzo
Hè gelukkig, dan ben ik niet de enige die daar niet tegen kan. Het ergste is als ik de vakantie boek heb ik er enorm veel zin in en hoe dichterbij de datum komt, hoe erger het word
Dees, ik zou het fijn vinden als je reageert, hier of via pb maakt me geen flikker uit maar ik snap jouw totaal niet en vind het behoorlijk egoistisch dat je opzettelijk de sfeer verpest en express doorgaat ookal weet je dat je een ander daarmee weg jaagd, ik snap jouw niet en als ik dan om uitleg vraag krijg ik een domme botte reacties. Wat is er mis met mijn opmerking en waarom mensen negeren en wel welkom heten? Dat is toch raar? Op deze manier heb ik het dus echt HELEMAAL gehad hier, ik kan dus gewoon niet zeggen wat ik vind
Wat ik opzettelijk doe is jou idd negeren, heb ik je ook uit gelegt. Zou proberen om het duidelijker uit te leggen. Ik kan niet tegen bepaalde uitspraken van jou, daar erger ik me aan, bijv nu, je vind me DOM, EGOISTISCH en noem maar op. Ik regeageer op mijn manier en die bevalt jou ook niet, die vind jij werdom dom en bot, sorry ik reageer eenmaal zo en niet anders. Als ik op jou zou reageren op wat je zegt, dan komen er juiste in mijn idee meer spanningen. Daarom de keuze dat ik jou negeer. Voor mij hoef je je niet in te houden over wat je doet en laat prive, je kan zeggen wat je wilt, maar voor bescherming van mij zelf en voor andere zeg ik niks. Hopelijk snap je het nu wel.
Hoi meiden Ik kom straks ff goed bijlezen en reageren, mijn eten is bijna klaar we waren erg laat thuis... Dees en Melina, ik snap eigenlijk niet waardoor jullie ruzie nou echt is begonnen, was er een bepaalde opmerking? Ik wil er later nog wel wat over zeggen als ik meer tijd heb... Komt Jen echt niet meer terug? En ik mis Gwen, Muriel en Esther...meiden waar zijn jullie? Natasja, Indigo, Lenthe....waar is iedereen? Tot straks, ik ga genieten van mijn heerlijke verse spinazie
Ik weet ong wel nog hoe het is gegaan, teminste wat voor mij zo beetje de druppel was, we hadden het toen over het CB en de prikjes, dat ik het erg zielig vond voor een baby en dat ik naar iedere CB afspraak ging en dat Piet mee gaat omdat we het bijde belangrijk vinden. Zij zag dat anders, prima iedereen zijn ding natuurlijk en goed recht. Maar dat liep dus een beetje uit de hand
Meiden de volgende kids hebben nog geen foto's op de kalender: Sanne Rayan Timo Cailan Djaro (Hope kom je nog langshoppen?) Mail de foto's naar mij en dan komen ze erop.
Ik wil ook nog even toevoegen heb er even over nagedacht hoe ik het zeggen moet. Als we het toch over open en eerlijk hebben. Ik heb geen klik met Melina, is er nooit geweest en zal het nooit worden. OM eerlijk te zijn ik mag haar niet. We zullen elkaar nooit begrijpen en daarom de negeer modus voor mij. Ik vind het raar dat je alleen maar weg blijft voor mij, denk dat je over mij heen moet zetten, want met de andere meiden heb je wel wat, haal daar je gezelligheid uit.