Jammer dat ze weg blijft, zal dr ook zeker missen maar er bestaat altijd nog msn! Gelukkig kunnen we nog hopelijk ook een beetje volgens op de rest van het forum
Roelie komtie (ff de spaties weghalen) [ size=12][ b][ url=http://nov2007mamas.come2me.nl/ ]November mama's Agenda & Babykalender[ /url][ /b][ /size]
Daf waarom noem jij jou man yo? Ik had daf al uitgebreid de hemel in geprezen, maar dat geld natuurlijk ook voor stasia. Dus bij deze.
Dat is zijn eigen bijnaam, zijn broer heeft hem zo gedoopt haha. Sindsdien noemt bijna iedereen hem Yo, inclusief mijn familie... kijk maar eens op zijn blog. Hij noemt zichzelf ook zo
Volgens mij waren het schijnbewegingen van de tandjes...het is even heel heftig geweest met kwijlen, rode billen en huilen. Maar nu al bijna een week haast geen last Welk tandje komt bij Jens door?
Je hebt gelijk Daf. Ik stuurde laatst mn scriptie op (tussentijdse evaluatie) en ik kreeg hem vol spelfouten terug. Vooral dt-tjes en voltooid verleden tijd enzo. Ik merk echt dat ik er uit ben.