November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Sorry juf....

2. iew ik ook! Ziek dat ik ervan was, maar gelukkig wel alleen 's morgens!

3. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Bedankt Roelie :)
    Voel me nu een stuk beter :)

4. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Kwamen jullie tanden ook door Roelie en Daf?

5. nope, er kwam wat anders door :) ook van binnen, maar volgens mij waren het arm- en beenstompjes :)

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    oef ja wat gaat ht toch wel snel he

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    auwtsssss

8. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    For the record: ik neem je (roelie) niets kwalijk over vertrek van Ilse, dat is haar belissing. Hoe jammer ik het ook vind.
    Vwb de ruzies in het algemeen; ik vind het erg om te zien dat er zoveel gevoelens gekrenkt zijn. Zelf heb ik met de ene meer een klik dan met de andere (zoals iedereen, denk ik zo), maar iedereen is mij even dierbaar op haar eigen manier. Vind het superjammer dat er zoveel aandacht wordt besteed aan de niet leuke dingen / relaties hier en er dus minder ruimte is voor de fijne dingen. Zelf lees ik alles, maar kies ervoor om niet altijd te reageren; doe ik in irl ook niet. Zo belangrijk is mijn mening over een ander helemaal niet, is mijn bescheiden mening.

Tot slot hoop ik dat iedereen gewoon haar zegje blijft doen zonder zelfcensuur, maar wel met op verantwoordelijke en respectvolle manier.

9. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Of klink nu wel heel belerend?

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Nee hoor Esther, ik vind het wel mooi beschreven

11. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ik vind dat je het mooi beschreven hebt Esther...
    Ik baal er best wel van hoe het nu allemaal loopt, het lijkt erop dat het forum een beetje gaat leeglopen...Ilse, Jen,Melina...en misschien nog wel meer. De sfeer is niet zo leuk als anders, aan de andere kant had ik wel sterk het gevoel dat het onderhuids broeide...
    Maar wat ik al zei, we waren/zijn een grote groep verschillende meiden het kan ook niet altijd goed zijn en misschien is het ergens wel goed dat de bom nu een keer gebarsten is...
    Voel me er alleen wat lullig onder dat het gebeurde naar aanleiding van een discussie tussen Ilse en mij :(

12. mooi hoor Esther!

Ik ga flimpje kijken! Laters misschien en anders tot ergens in het weekend! Druk dagje morgen... Doeg!

13. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    zo even een wasje in de machine gedaan en gelijk weer 2 pagina's gevuld :confused:

Hey Esther je bent er weer, gezellie.

Maar ik ga weer ff verder met nog wat kleine klusjes. Ben zo weer terug

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Voor mij persoonlijk hoef je je niet schuldig te voelen hoor Roelie, was het niet vandaag gebeurd dan wel een andere keer.

Dus dikke knufff

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Esther wat kan jij altijd netjes de dingen verwoorden.
    Zo denk ik er precies over.
    Goed gezegd!

16. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Roelie: Trek het je niet te veel aan. Deze dingen gebeuren nou eenmaal. We zijn met veel en allemaal anders. Laten we proberen met dit cluppie gezellig door te gaan.

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Hoe gaat het nu met het doorslapen van Vincent? Nog steeds 1 uur en 5 uur?

18. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    aaarrrgghhh ik heb een labiele internetverbinding

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohw dat is mega irritant Esther

20. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ow Roelie, 2 voor tandjes vind ik altijd zo'n koddig gezicht!

Maria, die tandkwaaltjes zijn ook geen pretje voor Vincent en mijzelf, dus van mij mag het wel doorzetten. Tandjes in de onderkaak heb je met drinken geen last van; tongetje ligt erover heen. En als hij nu zijn kaakjes op elkaar zet met mijn tepel er nog tussen doet het ook zonder tandjes al zeer.

De nachten zijn een grote verrassing hier. Geen vaste tijden....Vannacht was het 4.00 uur. Ik leg hem rond 1800u in zijn eigen bedje en als hij zich meldt dan haal ik hem op, voed hem in ons bed (echt hij valt aan de borst, niet normaal) en leg hem dan voor de rest van de nacht in het campingbedje bij ons op de slaapkamer.

Hmmm grappig dat jullie het allemaal goed verwoord vinden. Zelf vind ik het altijd moeilijk om via het net mijn punt te maken. Alleen schrift vind ik lastig, aangezien ik graag met intonatie, uitdrukking en gebaren communiceer ;)

Deel Deze Pagina