pfff lastig he dat ze (de meeste babys) dat ritme nog niet hebben en dat je niet weet wat de nacht gaat brengen. het is hier ook elke nacht afwachten..gelukkig slaapt ze meestal wel door
Dames, ik stop ermee voor vandaag. Heb gewoon vierkante ogen. Van het weekend zal ik er waarschijnlijk niet zijn. Ben morgen in Breda en zondag is mijn verjaardag. Dus ik denk dat ik zondagavond wel weer van de partij zal zijn. Doei en alvast een fijn weekend.
Stasia een heel fijn weekend en voor zondag een hele fijne verjaardag! Ik kan helaas niet komen moet werken. Truste en sweet dreams
Tja leuk is anders, maar als ik dat lachebekkie uit zijn bedje vis, smelt ik toch weer Ik gaap me overdags alleen een ongeluk...
Quinn melde zich om 7 uur ook al vanavond, en normaal moeten we hem zo tussen 9 en half 10 waker maken voor zijn fles, dus ik twijvel eigelijk nog of ik hem zo nog wakker moet maken voor een extra fles of dat ik hem laat liggen
Misschien heeft Sandra (of een van de andere meiden missing in action) wel even ingelogd de afgelopen daagjes, maar niet gereageerd om de ruimte aan de spanningen / ruzie te geven? BTW: ik ga zo ook afhaken, hondje plas laten doen en lekker naar bedje toe. Ben benieuwd of we vannacht weer 'online' komen
Mag ik even jullie aandacht: We hebben een oude nieuwe novembermama.... She's back in tha House.... Onze enige echte eigen: