Truste Roelie en Melanie Dees, had je nog korting gekregen van die foto's van de C1000? Zijn erg mooi geworden. En over fototoestel gesproken als ik hier bij Fayenne mee in de buurt komt zit ze me zo aan te kijken wat mot jij nou
Truste dafje. En idd Fayenne en de beestjes zijn erg leuk met mekaar Fayenne kletst tegen onz zwarte kat die daar haar weer op zit aan te kijken van jah ik snaper toch niks van.
Fenna staart alleen naar de camera en gaat dan alleen maar kijken naar de camera en niet meer naar mij
Thnx voor het compliment, ja had idd nog korting gekregen, maar ze waren zo leuk dat ik ook wel de volle mep had betaald
Haha ja ik ook had het andwers ook gedaan Fayenne is hier op de foto geweest toen ze 6 wk was. heb alleen de kleine foto's niet genomen
Dat zal best wel ja. Trots op je kleine grote mannetje. Heeft Quinn ook schrale wangetjes door de tandjes?
zo helemaal suf geshopt, alles in mt 74 gekocht.echt zoveel de buggy viel bijna om.heb meteen een lading zomerpakjes gehaald. en de jongens in het nieuw gestoken,voor manlief nog een trui. en zelf helemaal niks. maar een lekker gevoel helemaal los en heel veel uitverkoop. zag trouwens hele mooie bikkemberg schoentjes voor rayan,maar 65 euro vind ik toch echt te veel.