Ik voel me ff blond Eva is 19 weken en 1 dag Jens is 4 maanden, 1 week en 6 dagen... En ze zijn even oud...klopt het dan wel?
ik had dat de eerdte keer ook hoor roelie, dat ik dacht, huh dat klopt niet, 1 maand en 1 week. Maar ja de maand valt natuurlijk niet elke keer op een vrijdag. Daar zat mijn denkfout.
Klopt, ik maakte dezelfde denkfout Toch wel handig dat onze babies even oud zijn Zit zo te denken, zijn wij de enigen die op dezelfde dag zijn bevallen?
Wel dezelfde die op de 16de bevallen. Maar op de 8ste waren er ook 4 meen ik. Muriel heeft laatst een lijstje gemaakt. Ga ff zoeken.
muriel had dit.. Maandag (3)----------Sanne, Hester, Martijn Dinsdag (1) -----------Estrella Woensdag (2) --------Ryan, Fayenne Donderdag (6)--------Deniz, Quinn, Thije, Vincent, Angelina, Yindi Vrijdag (7)-------------Isa, Mika, Fenna, Rayan, Tim, Eva, Jens Zaterdag (3)-----------Esmay, Reese, Timo Zondagskindjes (2)---Nynke, Cailan
ben net heel dom geweest... ging speciaal naar de prenatal om daar een buggy te kopen, omdat ik prenatalbonnen had... Ben ik vergeten te betalen met die bonnen Daar kan ik dan zo sjaggie van worden... ook al weet dat ik er heus nog wel een keertje zal komen...
hee Wencke! Wat vervelend om te horen dat je zo baalt van je gewicht Terwijl ik je juist zo mooi eruit vond zien, de laatste keer dat ik je zag, echt zo'n mooie mama, keurig in proportie! Je bent toch ook hartstikke lang, het staat je goed hoor, dan moet je niet te petiterig zijn. Maarja, wat je zelf voelt is natuurlijk t belangrijkst. dan toch maar een hometrainapparaat op de telesel kopen hihi. Gelukkig vindt Harmen je ook heel mooi!
hahahahaha ik zou er BIJNA toe in staat zijn, ware het niet dat de Prenatal best een stukkie rijden is
Ik heb dat ooit bij de praxis gedaan. Ik (ofja mijn ouders) hadden daar vloertegellaminaat gekocht. 2 dagen later was het in de aanbieding. Teruggegaan, zonder de tegels maar met de bon. En laten verrekenen.
Ik kan me daar echt iets bij voorstellen Maria, vreselijk momenten zijn dat, als je er achter komt, kan me echt een dag kosten vol pissigheid.
Pffff.... erg he, ik merk dat het me echt even moeite kost om weer in de 'nonchalante modus' te gaan, nadat ik ff 2 daagjes me heb zitten opvreten Maar dat komt wel weer goed hoor, heb me voorgenomen om een HAPPY FORUMMER te zijn!