Ohhhh, misschien is dat wel een idee ja, het huishouden gewoon NIET doen, ghehehehehehe, zie Frank al zonder ondergoed naar zijn werk gaan . Jeetje, dat zou ook een actie van mij kunnen zijn Sammie! Geniet van je boek!
Ik doe alles tussen Quinn zijn slaapbeurten in, moet zeggen werkt prima. Al doe ik de ene dag wat meer als de andere Hier is trouwens ook de verkoudheid flink doorgezet, bij Quinn nog niet, maar dat zit er denk ik wel aan te komen, kindjes zijn zo vatbaar. Of hij heeft mazzel
Loop ik net het kamertje van Quinn in om wat spullen in de kast te leggen. Is Quinn klaar wakker en heeft het me toch naar zijn zin. Ligt lekker te kijken en naar de muziek te luisteren. Ik maar denken dat hij slaapt, zo stil is hij
Ik denk dat Sharon nu 'last' heeft van een sprongetje ofzo (dat kan toch rond de 5 weken?) ze wilt alleen maar bij mama liggen en als ze niet bij me ligt huilt ze Wat heerlijk Dees dat Quinn zo geniet, echt geweldig, lekker van genieten hoor!
Eva ligt in de box en ik zit op de bank en ik hoor vanaf hier dat ze aan het poepen is. Op de 1e plaats omdat ze 'kreunt' en op de 2de plaats hoor ik de poep gewoon. borrelborrel.
Yeps kan echt een sprongetje zijn Heb vandaag het boek binnen gekregen van Oei ik groei, oef was een mooie herkenning zeg. Dus moch je nog info willen hebben roep maar. edacht ik me net, na 5 weken dat ik met mn camera ook filmpjes kon maken, dus net even gedaan van Quinn. Eens even kijken of ik het op QUinn zijn Hyves kan zetten Hoe was doe combi ook alweer om je toetsen weer in orde te krijgen, uhh de tekens hihi
Hahahaha, als Sharon poept wordt ze echt knal en knal rood en stinken, oh my god,ik hoor terwijl ik dit typ de poepjes uit de reiswieg komen...
Quinn stinkt helemaal niet Piet maakte trouwens van de week een opmerking dat ik geen Mac meer hoef de komende tijd. HIj riep mij en vroeg heel droog en vooral serieus, Schat is het normaal dat de stront van Quinn op de mayo van de Mac Dondalds lijk, lekker smakkelijk hihi
over verkoudheden gesproken.. uitkijken he als je verkouden bent.. wij hebben dus extra voorzorgsmaatregelen voor Mika, maar jullie beebs kunnen ook enorm ziek worden van het RS-virus. Wij (volwassenen) voelen ons beetje grieperig/verkouden.. maar beebs kunnen er érg ziek van worden! Aan de overkant hier heeft beeb ook 2 weken in ziekenhuis gelegen door RS-virus.. Gisteren had KA nog gebeld hoe alles ging. Moet wel met Mika naar kinderfysiotherapeut aangezien hij nog steeds zijn hoofd achterover gooit. Ik zei dat ik naar osteopaat wou, maar dat raadde hij ten zeerste af eerst naar kinderfysio zei hij. Vaak krijgen beebs op langere termijn er erg last van. Hij zei dat er allerlei "mythes" al waren rondom overstrekken en zo haha.. Ben blij dat ik nog geen afspraak heb gemaakt dan.
Mika wordt ook knalrood. Hij poept nog steeds niet genoeg, dus vandaag de lactulosesiroop ophogen totdat hij iedere dag poept. Zo zielig..
ja! Daar lijkt het idd op, mayo van de mac! Gatver hoef ik ook even niet meer! heb hier een krijsende baby, doeiiiiii
Zo, was ik ook weer even. Gisteravond kregen we RYan niet stil en zijn uiteindelijk maar een stuk gaan rijden. Maar dat met gevolg dat hij tussen 22.00 uur en 23.30 uur alleen maar bleef huilen. Arnoud kreeg hem niet meer stil en ik lag boven te slapen en werd om 23.30 uur wakker en dacht alleen maar "arnoud, ga even naar hem toe, hij wil zijn speen". Toen ik mijn ogen open deed, zag ik dat Arnoud nog niet op bed was gekomen, dus ben ik even beneden gaan kijken. En daar was Arnoud net bezig een fles op te warmen. Ik heb Ryan toen uit zijn kinderwagen gepakt en hij was ineens stil . Toch zijn fles maar even gegeven en hij is toen in slaap gevallen. Zachtjes weggelegd en hij heeft geslapen tot 6.30 uur en daarna weer tot 10.00 uur, dus kortom: we hebben heerlijk geslapen. Vandaag ging het eigenlijk heel goed, we zijn ook veel weggeweest met de auto en dat vindt hij echt heerlijk! Dus hij heeft veel geslapen. We zijn net weer terug en hopelijk blijft hij nu ook even slapen, want hij mag rond 18.30 uur weer een fles. En morgen gaan Arnoud en ik met z'n 2-en (Ryan gaat naar mijn schoonouders) heerlijk een dagje naar Amsterdam! Joehoeee, lekker shoppen en daarna lekker uit eten. En Ryan blijft daar slapen, dus morgennacht een goede nacht voor ons . Zo, ga even bijlezen en reageren!
K*t! Sofia begint enorm te stinken, ik wil haar verschonen en nu blijken haar luiers op te zijn. Gatverdamme, heb de smerige luier maar weer dichtgeplakt... Aan Harmen gevraagd of hij luiers meeneemt, heb geen zin om het hele spul wéér in te pakken en naar het winkelcentrum te gaan. Ik denk ook niet dat ze lekker zit in de kinderwagen nu, haha. Hopelijk is Harmen snel thuis, want de hele kamer stinkt naar een beerput inmiddels. Thije MOET minimaal elke 3 uur drinken, dag en nacht, terwijl hij heel snel groeit. Pff, geen idee hoe dat beter moet worden. Ach, de tijd zal het leren (als ik onredelijk moe ben: ik wil het NU)! Ik heb zo totaal geen zin in seks. Had gehoopt dat het na de zwangerschap beter zou worden, maar dat is dus niet zo... Nog meer mensen hier last van? Kan ook met BV te maken hebben toch? Ik heb ook een soort dilemma. Ik had er wel eens van gehoord maar dacht niet dat het mij zou gebeuren: ik kan het moederschap niet zo goed combineren met seks zeg maar. Weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen... Het voelt alsof seks niet meer bij mij past en daardoor staat het me tegen. Vind ik echt erg! Nou ja, ik hoop op hormonen (zodat het dus weer over gaat!). Ik was laatst bij de dokter voor een spiraaltje (Mirena) maar dat mag dus nog niet ivm BV. Hope, ik kom er ook niet aan toe veel op het forum te zijn. Thuis is het allemaal wel te doen met Sofia en Thije, maar ik hou echt geen tijd over. Nu ligt Thije even rustig in de box en Sofia zit waarschijnlijk in een vlaai aan de grond geplakt, maar dat is heel uitzonderlijk. Vanavond weer sporten (wel een reep chocola opgegeten vandaag ).
****Klaag cq afreageer-berichtje**** Grmbl mannen....Willem en ik beginnen allebei verkouden te worden, maar reageren daar duidelijk anders op. Ik loop al weken met hoofdpijn, al dagen zit alles verstopt en krijg ik amper adem. Maar piep en klaag ik? Nee! Ga ik zielig op de bank liggen en iedereen lastig vallen met m'n ziek-zijn? Nee! En Willem? Die gaat eerder naar huis van zn werk en gaat thuis op de bank liggen piepen! Omdat ie t benauwd heeft en zich niet lekker voelt. Nou vraag ik je.... Waarom zijn mannen soms toch zulke watjes? Of geldt dat alleen voor die kerel van mij? Je hoort alijd dat mensen met een eigen zaak altijd hard doorwerken en zich geen tijd gunnen om ziek te zijn etc. Nou die van mij wel hoor, voor hoofdpijn of een verkoudheid meldt ie zich al ziek. Of beetje buikpijn..ziekmelden. Slecht geslapen? Ziekmelden. Bah, ik kan daar zo slecht tegen, wees toch eens wat harder. Echt, tis maar goed dat mannen niet zwanger hoeven zijn ot moeten bevallen, dat zouden ze nooit overleven