November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ik zag net dat het vorig jaar bij de nov06 mama ook ge-escaleerd was, en dat die ook met een schone lei zijn begonnen
     
  2. Roelie

    Roelie Fanatiek lid

    20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Melanie: beterschap met Angelus! Vervelend die waterpokken en het duikt
    ieder schooljaar wel een paar keer op...hopelijk is hij er snel vanaf!
    Voor de jeuk hielp bij Lars trouwens mentholpoeder heel goed!

    Muriel: een cyclus van 22 dagen...gatver :(
    Geen idee hoe dat zit met een spiraal, had Esther niet eentje laten plaatsen?
    Hier laten we mijn natuur op z'n beloop en word René's natuur volgend jaar ruw onderbroken :)
    En dus écht geen vierde...en nu met het zicht op een mini carriere voor mij heb ik daar ineens ook weer vrede mee...gek he?
    Ik bedoelde trouwens dat het misschien juist goed is ook voor jou om je hart eens te luchten zodat er bij jou onderhuids geen irritaties blijven hangen, maar ik snap je volkomen...goed dat je het zo naast je neer kunt leggen ik wou dat ik daar wat beter in was...en ik hoop ook dat het niet weer zo zal escaleren in de toekomst...aan de andere kant zijn we nog steeds een behoorlijk grote groep verschillende vrouwen het zal ongetwijfeld nog wel eens botsen her en der...of ben ik nou pessimistisch?

    Ik ben trouwens vanaf volgende week minder online...ik wil echt mijn studie weer oppakken en merk, net als bij sommige anderen, dat het forum toch wel een groot deel van mijn tijd opslokt...ik ben ook veel te perfectionistisch ik wil altijd maar alles lezen en op iedereen reageren het
    word tijd dat ik me er bij neerleg dat het gewoon téveel tijd kost...
    dus eerst weer mijn studie op de rails en dan mag ik als beloning een uurtje forummen :)

    Maria hoe gaat het met jouw studie?
     
  3. LindaPOOH

    LindaPOOH Fanatiek lid

    Stasia van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

    De foto's van het monumentje volgen nog maar daar moet het goed weer voor zijn.
     
  4. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Oei de waterpokken. Minder leuk. Maarrr.. je kan het maar gehad hebben.

    roelie, ik heb ook nog een ander scherm openstaan met daarin mn scriptie. Daar ben ik dus ook mee bezig.
    Gaat niet hard, maar mijn streven is om het dit schooljaar af te hebben. Dan hoef ik volgend jaar niet onnodig schoolgeld te betalen.
    Aangezien ik minder ga verdienen wil ik ook minder geld gaan uitgeven. En elke maand 100nogwat euro is dan wegggegooid geld.
     
  5. Barbabintje

    Barbabintje Fanatiek lid

    28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Indigo, wat spannend met het huisje. Ga heeeeeel hard duimen dat deze droom waarheid word voor jullie!

    Gwen, fijn dat je er weer bij bent!

    Linda, heftige tijden weer voor je met je nieuwe baan en het monumentje voor Isa.

    Melanie, ik heb uiteindelijk een los wipstoeltje gekocht, want vond de buggy/mutsy/wipstoel echt onhandig groot.
    Leuk he als ze gaan kletsen. Zo gezellig :D

    Stasia, van harte!

    Debby, zal van de week even een foto maken van Vincent in de buggy. Ben het vergeten de afgelopen wandelingen, terwijl het best wel een mijlpaal is :oops:

    Roelie, het is zeker gezellig en ook erg leuk voor kinderen. Als Vincent iets groter is gaan we ook allemaal verkleed als geuzen, dorpelingen of spanjolen door de straten. Kan niet wachten :D
    Hahah een oranje fiets :D Lekker flauw en toch leuk!
    Ik ga pas naar Ballorig als V wat groter is. Vind ik toch wat leuker. Dus jij en Ruby veel plezier gewenst met de 'bende' :D

    Melina, hoe Dees omgaat met haar gevoelens en hoe zij zichzelf beschermt is haar zaak. Wat ik - of wie dan ook - daarvan vind is niet relevant. Het is haar manier en die zullen we moeten respecteren.
    Buiten dat, begrijp ik jouw gevoel ook erg goed (het voorbeeld van weggaan met vriendinnen maakt het duidelijk voor me). Dus ik sluit me aan bij de woorden van Roelie; jullie zitten in een patstelling en alleen jullie kunnen eruit komen. Daar waar Roelie en beroepe op 1 van jullie doet om een stap te zetten, doe ik een beroep op jullie beiden: probeer allebei een halve stap in elkaars richting te zetten. Mits jullie het waard vinden en het op kunnen brengen, uiteraard.

    Muriel, ik heb een spiraal en heb er geen last van nu 'ie eenmaal zit. Maar op de dag van plaatsing behoorde ik bij een minderheid die dus flauwvalt en een dag vreselijke buikpijn heeft :( Dees had volgens mij ook bij het plaatsen nergens last van. Overigens heb ik regelmatig dat ik flauwval als ik onverwacht felle pijn ervaar, dus het was ook wel een beetje te verwachten bij mij :oops:

    Komende dagen ben ik minder online, heb problemen met mijn wireless kaartje in mijn laptop :(
     
  6. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    En dan nog even over mn vinger.
    Zoals ik al voorspelde heeft het weinig uitgemaakt.
    De pijn ter hoogte van de nagel is weg, dat is een opluchting.
    Maar de rest van de pijn is niet weg en de vinger is nog steeds erg gevoelig. Nog steeds tintellingen etc.
    Vooral vanuit de pols. Ik vrees dus toch voor CPS.
    Ik ga het nog 2wk aankijken en dan ga ik terug.
    De vinger is nu ook helemaal verveld.
     
  7. Lo dames, spring er weer even in hoor, s*rry :oops:

    Wil ook dat iedereen lekker mee blijft kletsen, maar ga me verder hier niet meer mengen in de discussie. Ondanks mijn vraag gisteren. Heb er over nagedacht en houd het hierbij.

    Gisteren geflasmobt. Oja en voor de mensen die niet precies weten wat het is:
    http://www.youtube.com/watch?v=jwMj3PJDxuo

    Het is dus een event, waar mensen bij elkaar komen, die krijgen dan instructies om massaal hetzelfde te gaan doen op 1 plek. Bijvoorbeeld, freezen, massaal iemand achtervolgen, massaal kussenvechten, massaal dansen. Dat doen ze dan een aantal minuten, varierend van 3 - 20 minuten (ligt aan de activiteit) en dan ineens alsof er niets gebeurd is gaan ze weer verder met het dagelijks leven. Tis een bepaalde humor :)

    Muriel, we waren om 11:15 uur op Centraal, 11:45 op de Dam en 12:00 in Magna Plaza. De eerste en de laatste waren het leukst. Bij de laatste kregen we echt leuke reacties haha. Magna plaza is ook zo klein en dan met een stuk op 70 mensen stil gaan staan voor 2 minuten is heel bizar voor de omstanders. Ze reageerden allemaal zo van: wat gebeurd er? Ze staan allemaal stil, waarom? Ze doen het wel goed zeg! :) Er is ook een film van gemaakt, volgens mij komt hij op Youtube. Zal het in de gaten houden en dan zet ik hem wel neer hier als ie er is. Op AT5 sta ik op de site op de foto :)

    http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=34044 Links in de hoek zit ik op mijn hurken voor de duiven (met de creme jas)
     
  8. Murmel

    Murmel VIP lid

    7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Linda: wat fijn dat het herinneringspunt voor Isa* zo mooi is geworden, ik ben benieuwd, heb je er een foto van?

    @Maria: Jakkes, die vinger van jou schiet echt niet op :(
    Wat is de volgende stap die ze voor je kunnen ondernemen op medisch vlak? Want zo kun je je kindertjes straks niet et de vinger belerend 'toewijzen' ...

    @Daphne: leuk dat het flashmobben zo leuk was! Doe je het vaker? Hoe kom je er aan?

    @Indigo: WAUW! Wat spannend met dat nieuwe huis! Heb je een foto van? Ben heeeeeeeeeel erg benieuwd!
    Ineens kun je dan ook nergens anders meer aan denken, he, en in gedachten vast al 10x verbouwd en ingericht :)

    @Roelie: HUPSAKEEE aan de studie jij!
     
  9. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    gelukkig wijs ik niet mijn met mijn ringvinger....dat scheelt....

    Het is hier SAAI!

    Komt er iemand gezellig beppen?
     
  10. Roelie

    Roelie Fanatiek lid

    20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ik loer af en toe mee maar ben ondanks dat het zondag is gewoon hartstikke druk :(
    Verdorie vind het niet eerlijk dat deze dag maar 23 uren heeft :)
    Iedere keer als ik op mijn horloge kijk denk ik verdorie is het alweer zó laat :confused:
     
  11. stasia

    stasia Fanatiek lid

    19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Hey hallo allemaal,

    Ik zag dat er weer een boel gekletst is maar sorry heb nog niet alles gelezen. Hier een leuke verjaardag gehad gister en vandaag. De visite is nu net de deur uit en ik ben gesloopt. Heb echt maar en kort nachtje gehad dus ik ga even de luikjes sluiten voor zolang Deniz blijft slapen.

    Alvast wat reacties:

    Jen: Je bent er weer! Leuk. Alleen nu moet je weer helemaal opnieuw met je berichtjes beginnen. Vindt je dat nu niet een beetje zonde?

    Rachel: Leuke foto zag ik voorbij komen.

    Ruby: Heerlijk dat je zo goed geslaagd bent met shoppen. Geeft altijd een lekker gevoel (alleen wat minder in je portemonnee).

    Volgens mij zag ik nog een foto voorbij komen maar weet even niet meer van wie :oops:
     
  12. Muriel, van onze kerk, het gaat uit van serve the city. Dit jaar gaan er ongeveer 100 vrijwilligers weer aan de slag in Amsterdam om de stad te 'dienen' op allerlei mogelijke manieren. Toen we klaar waren met de flashmob hebben we telkens tulpen uitgedeeld met een flyer hiervoor. Om aandacht te krijgen voor dit project.
     
  13. Gwendolyne

    Gwendolyne Fanatiek lid

    13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Stasia.. heppie beursdeej! :)
     
  14. stasia

    stasia Fanatiek lid

    19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Dank je wel allemaal voor de felicitaties!

    Het was heel gezellig met Debby en Arnoud en Ryan natuurlijk. Een paar leuke foto's gemaakt (die volgen nog).

    Debby: We komen zeker een keertje langs!

    Nou, van slapen niets gekomen. Wilde net gaan liggen en meneertje meldde zich. Die heeft net lekker bruine bonen met appeltjes op en ligt zich alweer druk te maken in de box. Aan het omdraaien (lukt niet altijd en dan wordt hij boos)

    Nog de rest ff bijgelezen:

    Jeetje Melanie de waterpokken is niet niets. Veel beterschap met je zoontje.

    Indigo: Leuk van dat huis! Je houdt ons op de hoogte he?
     
  15. melanie, de waterpokken? Oei, beterschap met de kleine man! Hopelijk blijft het bij een paar pokjes (?)
     
  16. stasia

    stasia Fanatiek lid

    19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Dafje: Ik kreeg net je kaartje met de mail. Dank je. Het konijntje is inmiddels aangekleed.
     
  17. Gelukkig maar! Pff stel je voor dat hij naakt door het leven moest gaan :)
     
  18. stasia

    stasia Fanatiek lid

    19 jan 2007
    3.404
    0
    0
  19. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Dees/ melina: ik begrijp het wel hoor waarom je het zo doet, maar ik vind het vervelende aan jullie ruzie dat Melina het WEL wil bijleggen/ oplossen en jij helemaal niet. Melina zit met een rotgevoel, heeft haar excuses aan je gemaakt, ze heeft opgeschreven dat ze vaak verkeerd reageerde en nu geef je haar geen kans. Daar zit ik echt mee. Ik bedoel ik vind dat wanneer iemand het op wil lossen dat je het dan gewoon ook moet proberen. Het is toch niet zo als je 1x iets fout doet dat je het dan meteen voorgoed verknalt hebt bij jou en dat je dan nooit meer iets tegen iemand zegt?

    het spijt me echt om te zeggen dat ik ermee zit. Kijk de ruzie van Ilse en Roelie was anders, maar Melina wil het graag uitpraten met je, en je wil gewoon niet. dat kan ik echt niet snappen.
    Wat betreft wat Roelie zegt: iemand moet het 1e stapje vooruit doen, dat doet melina toch, ze wil het bijleggen.

    Muriël: geen last van het spiraaltje gehad, helemaal niets. Je kunt er een beetje buikkramp van krijgen zoals bij een menstruatie. Willen jullie geen 2e meer?
     
  20. Roelie

    Roelie Fanatiek lid

    20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Linda: ben wel heel benieuwd naar het monumentje voor Isa, het was iets met nijntje toch?

    Esther...hoe bevalt dat verder dat wireless internet? Zit er ook aan te denken voor als Lars straks op zolder een eigen kamer heeft met een pc'tje...is zo'n verbinding dan sterk genoeg om het hele huis door te kunnen?

    Maria: ik weet niet veel van cps maar is vervellen ook een van de symptomen?
    Waarom nog 2 weken wachten volgens mij kun je beter wat eerder teruggaan? (vergeet ook maar dat ik dat gezegd heb ik ga niet eens terug met een gescheurde pees :))

    Dafje: aaaah nou weet ik wat flashmobben is! Grappig!

    Stasia: lekker uitrusten ;)
    Ben benieuwd naar de foto's !

    Ik ga zo lekker bankhangen met mijn wederhelft en vanavond maar eens lekker vroeg naar bed...tot morgen!
     

Deel Deze Pagina