Mannen zijn nu eenmaal watjes Joldeg,die van mij is ook altijd zo zielig.... typen met 1 hand is trouwens klote
Serafijntje: ook wij hebben hier geen cb in de buurt, is bij ons ongeveer 15 min. rijden met de auto. Dus helaas...ook hier een behoorlijk eind lopen! Roelie: wat lief dat je uitgebreid hebt gereageerd op iedereen! En bedankt dat ik je altijd mag bellen. En inderdaad...soms denk ik ik zet hem wel op Marktplaats "gratis op te halen", maar op andere momenten kijkt hij me met zijn grote blauwe kijkers aan en ben ik alles weer vergeten. En vandaag gaat heel erg goed, dus hopelijk gaan de medicijnen eindelijk werken! Dees: wat vervelend dat Quinn zo huilerig is! En dat van dat spugen omdat hij dan te overstuur is komt me bekend voor...gek word je ervan! Hopelijk gaat het snel wat beter. Oh lees net dathij lekker naar de radio lag te luisteren Ilse: oh ja, kan me voorstellen dat je dan nog niet met Angelina durft te douchen. ze wordt ook heel glibberig onder de douche, dus dan kan je inderdaad beter geen risico's nemen. Wij hebben wel een bad, dus wil je een keer badderen, je bent welkom hoor . Je moet er alleen een behoorlijke autorit voor over hebben . En zieke mannnen...het is ook altijd hetzelfde! Het is inderdaadmaar goed dat zij niet hoeven te bevalen, anders zouden er nooit meer kindjes geboren worden! Alhoewel ik eerlijk moet zeggen dat Arnoud gelukkig nooit zeurt of ziek is! Over de kerst: wij gaan aankomend weekend al naar mijn ouders om daar kerst te vieren en 1e kerstdag naar mijn schoonouders. En 2e kerstdag lekker met z'n drietjes, lekker nietsdoen. Muriel: klinkt gezellig jullie kerstdagen! En Hester slaapt nog niet door, nou ja...verder hoor ik je nooit "klagen" dus dat mag ook wel . En ik ben ook best wel eens jaloers als ik weer een zwangere vriendin zie. Maar ja...wie weet ooit.... Gwen: wat fijn dat jij er ook weer bent! Was het gisteren helemaal vergeten te zeggen . Hoe gaat het met je? En met Mika ook alles goed? EN ik ben inderdaad ook blij als Ryan na 40 min. stopt met huilen. Dus ik denk ook nog niet direct aan een tweede, eerst maar eens genieten van dit mannetje! Jen: vreemd hoor dat die collega wel mag blijven! Nou ja...wie weet heeft die collega van je vader nog een goed advies! Oh lees net dat hij ermee aan de slag gaat! Veel succes, hoop dat het allemaal goed gaat aflopen voor jou!! En hoe gaat het met Esmay? Gaat het overdag ook al beter? Hope: waarom verbaast het mij nu weer niets dat alleen "sex" bij jou is blijven hangen. meen me ook te herinneren dat we tijdens onze zwangerschap nog een heel gesprek hadden over wippen Sammie: is het niet normaal zeg maar dat je eerste menstruatie na de bevalling weer heel heftig is? Volgens mij heb ik dat ooit eens gehoord...niet dat dat een oplossing is voor het doorlekken helaas.... Ben ik blij dat wij gisteren net weer Mac hebben gegeten...gelukkig lees ik jullie verhalen over poepen nu pas Lenthe: wat irritant zeg van die luiers van Sofie! Grrr...zul je altijd zien dat Harmen weer iets later komt dan normaal of zo...hoop het niet voor je! En wow...vanavond alweer sporten, daar moetik nog niet aan denken hoor! Maar komt ook omdat we iedere keer natuurlijk weer iets hebben met Ryan....En sex moet ik ook nog niet aan denken hoor, ben er eerlijk gezegd ook nog te moe voor, ook stress vanwege Ryan. Oh...als ik het zo lees staat het wel heel slecht. Alles vanwege Ryan, zo erg is het ook weer niet hoor. Maar ik heb ook weinig tijd voor het huishouden, ja, nu omdat ARnoud 2 weken vrij is . Zo, ik ben ook weer bij en Ryan ligt lekker bij Arnoud op schoot half te slapen...maar oh wee als je hem weg legt!
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 AGENDA Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD Dafje~ 18 december 13:00 kinderfysiotherapie Fenna Sammie2~ 19 december eindcontrole VK Jennie~19 december 11.40 eindcontrole vk Ikke1981~19 december 11.30 uur eind controle vk Sammie2~ 21 december 11:00 uur Back in Shape cursus Debby~21 december 08.45 uur osteopaat met Ryan Sammie2~ 21 december 12:15 uur terugkom ZwangerActief! met baby's Muriel~ 21 december 15:15 eerste keer CB Gwendolyne ~ 21 december 2e vaccinatie CB Stasia~ 24 december 1e vaccinatie CB Maria ~24 december~ Jarig: 28 winters jong! 25 december Merry Christmas! Debby~27 december 14:15 uur ka met Ryan Sammie2~ 4 januari 11:00 uur Back in Shape cursus Debby~ 8 januari 11.10 uur CB 1e vaccinatie Butterflymom~ 9 januari 8.45 uur CB 1e vaccinatie Dafje~9 januari 9:00 uur CB 2e vaccinaties Debby~ 15 januari 14.40 uur naar gyn nacontrole Maria~16 januari Eva CB 9.30 uur + 1e vaccin? Joldeg~ 23 januari Angelina CB + 1e vaccinaties Joldeg~ Terugkomdag Samen Bevallen Gwendolyne ~ 29 januari KA controle ALLE KLEINTJES ZIJN GEBOREN! ISA*~dochter van Linda en Patrick~31 augustus~1940 gram~44 cm~ZH~weeën~31w1d MIKA JARED AIDAN~zoon van Gwen en Patrick~21 september~2014 gram~ZH~gebroken vliezen~32w4d FENNA ELEONORA~dochter van Daphne en Jeroen~12 oktober~3130 gram~48 cm~ZH~gescheurde vliezen~37w1d EVANGELOS KONSTANDINOS~zoon van Melina en Chris~19 oktober~2780 gram~48 cm~ZH~weeën~35w3d SANNE~dochter van Natasja en Etienne~22 oktober~3095 gram~48 cm~ZH~ingeleid~37w6d RAYAN~zoon van Ruby en Hicham~26 oktober~13.57 uur~3050 gram~ZH~ingeleid~39w0d ESMAY~dochter van Jennie en Erwin~27 oktober~3250 gram~51 cm~thuis/ZH~weeën~39w1d RYAN~zoon van Debby en Arnoud~31 oktober~3500 gram~ZH~ingeleid~38w1d DENIZ~zoon van Stasia en Ibrahim~1 november~00.31 uur~3410 gram~ZH~weeën~38w1d REESE ~zoon van Blondiedfu (Linda)~3 november~3910 gram~ZH~weeën~39w2d DAYLIAN THOMAS~zoon van miranda (butterflymom) en Jaap~3 november`3840 gram~ZH~ingeleid~37w3d IMKE~dochter van Jolger(Jolanda) en Gerald~3 november~3165 gram~ZH~?~38w6d ESTRELLA ANASTASIA~dochter van Melanie en Adriaan~6 november~4050 gram~54 cm~TB~weeën~40w3d QUINN~zoon van Dees en Piet~8 november~01.47 uur~4090 gram~47cm~thuis/ZH~weeën~39w6d THIJE~zoon van Wencke en Harmen~8 november~3710 gram~ZH~weeën~40w2d VINCENT~zoon van Esther en Jean-Paul~8 november~3090 gram~ZH~vliezen gebroken~37w2d TIMO~zoon van Listy en Hans~10 november~3750 gram~55cm~ZH~vliezen gebroken~40w1d SHARON PETRA~dochter van Frank en Mascha~12 november~3220 gram~50 cm~ZH~weeën~39w6d EVA~dochter van Maria en Rob~16 november~3110 gram~48 cm~ZH~weeën~41w0d JENS JESPER~zoon van Roelie en René~16 november~4030 gram~..cm~TB~weeën~40w3d NYNKE~dochter van Serafijntje~18 november~3740 gram~50,5 cm~ZH~weeën~41w4d HESTER MARGARETHA~dochter van Muriel en Wim~19 november~3680 gram~53 cm~ZH~weeën~40w5d FAYENNE STEPHANIE MARIANNE~dochter van Rachel en Dirk~21 november~3980 gram~55,5 cm~ZH~weeën~40w5d ANGELINA SUSANNA~dochter van Ilse en Willem~22 november~3915 gram~51 cm~ZH~weeën~39w3d YINDI ELISA RENEE~dochter van Claire en Erik~22 november~3920 gram~52 cm~ZH~weeën~39w1d CAILAN JOSHUA~zoon van Morrighan en Patricia~25 november~3940 gram~52 cm~ZH~gebroken vliezen~40w2d YAEDA~dochter van Iloon~25 november~3210 gram~ZH~weeën~39w1d MARTIJN HENRICUS CLASINUS~zoon van Petra en Jons~26 november~3220 gram~53 cm~ZH~gebroken vliezen~40w6d DJARO JOHANNES~zoon van Hope~1 december~3080 gram~.. cm~ZH~.. ..~41w3d 14 MEIDEN 15 JOCHIES In totaal 29 kleintjes geboren!
Linda: hoe ging het in Maastricht? Ik denk dathet allemaal vooral ook erg emotioneel was? Dafje: kon de fysio nog iets voor Fenna betekenen? En hoe gaat het met d enieuwe voeding tegen koemelkallergie?
Ik geloof dat mijn *reageer-modus* (oftewel geheugen) kapot is... Heeft er iemand niet een stel nieuwe hersens te koop ? Sorry hoor, maar het blijft allemaal niet hangen...heb ff wat anders dat constant door mijn hoofd spookt...het vinden van een nieuwe baan.. @Debby; Esmay gaat (ik durf het bijna niet te zeggen) met sprongen vooruit! Ze slaapt nu overdag ook weer erg goed! Spuugt minder, en haar verkoudheid lijkt ook af te nemen...En eindelijk gaan al haar flesjes (ja nog steeds om de 3 uur) leeg ! Hopenlijk kunnen we dus snel over naar het 4 uurs ritme en gaat ze 's nachts doorslapen....*duim, duim, duim*
Ik heb het filmppje van Quinn op zijn hyves gezet. Quinn is echt een lief mannetje tot nu toe vandaag. Ben benieuwd hoe dat straks is na zijn avond voeding want dan begint de elende de laatste tijd. Heb trouwens wel druppels gehaald voor tegen zijn krampjes. Hij had net een mooie luier voor poep zonder schreeuwen, joepie! Ilse whaha hoe bekend, ja ze zijn dan zoooooo zielig, gut gut, ja te herkenbaar, Hier is het ook zo, 3x niezen hij is verkouden, maar het mooie is hij is chronisch verkouden, wie snapt het nog hihi Ohw lenthe balen zeg en irritant ook idd Maria jij wist toch welke toetsen je in moest gebruiken om je leestekens van je toetsenbord weer normaal in te stellen Ik ga eens aan het eten beginnen geloof ik. Quinn slaapt nu trouwens, eindelijk hihi
Wat heerlijk om te horen zeg! Geniet er maar lekker van. Ik ben in ieder geval blij dat het zo goed gaat! Ryan is momenteel ook weer snipverkouden helaas, zo zielig! Maar ja...dat gaat wel weer over.
Hey Jen dat is nog eens goed nieuws over Esmay, super! Mocht ook wel he. Kan me voorstellen dat je wat anders aan je hoofd hebt, andere hersenen, nou als je ze gevonden hebt, geef dan even een gil
Gwen: hahaha, zette net een berichtje in Mika zijn gastenboek en daarna zag ik dat Mika ook vandaag een berichtje in Ryan zijn gastenboek heeft geschreven. Toeval of niet?! Hahaha.
Zie de agenda voorbij komen, vergeet eigelijk tegenwoordig mn afspraken erin te zetten Morgen wle naar de osteopaat!
Leuk filmpje van Quinn! En mama maar denken dat hij slaapt, hahaha. Volgens mij kan je de toestencombinatie Shift + Control gebruiken om je leestekens weer normaal te krijgen
Jaa Debby thnxx, mn toetsen doen het weer normaal Oke nu ga ik echt aan het eten beginnen, schiet niet op zo Meiden misschien tot straks
Jen: ik hoop dat je er nog wat uit kunt slepen bij je werkgever. Linda: hoe ging het in Maastricht Reese heeft vandaag voor het eerst eens alles volgepoept haha, het zat bijna tussen zijn schouderbladen in. Wat een bende was het zeg. Sollicitatie ging lekker, morgen word ik gebeld.
Hmmm nog niet naar behoren, hij is nog steeds veel wakker en huilerig overdag en kijkt nog niet echt tevreden. Maar ik zie een lichte verbetering, want af en toe kijkt hij eventjes tevreden rond en dat deed hij eerst niet.