November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ff snel twee knullen naar school helpen en dan kruip ik nog ff terug met rayan.

    gister via hyves een bericht gekregen van mijn allereerste vriendje van de middelbare school. leuk leuk leuk. hij noemde me gewoon lekker ding. grijnzzz.
     
  2. tari

    tari Fanatiek lid

    23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    goeiemorgen,

    nou ja goeie, watn k*tnacht! bah bah bah.

    Angelus tien keer wakker vanwege de waterpokken en hoge koorts. Zefanja slecht gegeten en dan slaapt ie dus zeer slecht (zijn we sinds kort achter komen) Moest plassen etc etc etc.
    En jajaja de topper van de nacht.....................................................













    FLikkert Adriaan van de trap af, gelukkig stond ik er onder (aan de trap he) en heb nog een beetje in breng gehad en hem het laatste stukje trap kunnen besparen, was zo lief om hem op te vange cq tegen te houden.
    Maar ja niet bevordelijk voor mijn rug.
    GRRRRR, maar wel sneu voor..............vooruit voor hem.

    Dus die is nu thuis. Zeer been en zeer hoofd, stijf. Vond het niet verstandig om hem te laten werken.

    Pffffff maar een voordeel nu kan ik wel ff boodschappen doen nu hij thuis is, hihihihi

    Roeilie hier ook last van de tijden verwisseling, ben gwoon in slaap gevallen op de bank, wer pas om 23.30 uur wakker, husband had me niet eens gemist, snik. bokkoud natuurlijk. Dus toen maar als nog naar bed, maar dat duurde niet lang.
    Heerlijk toch als de kinderen je ' s nachts al missen. :( :(
     
  3. tari

    tari Fanatiek lid

    23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Stasia en Debby leuke foto's van de jongens, en jajaja wat een sexy benen heeft Ryan, wow!

    Hope veel vragen meid.

    Maar hier ook een gewoon leven hoor, alleen ipv te onstpannen op de bank nu ff achter de pc.
    Anders loop ik mezelf zeker voorbij, gebeurd af en toe al.

    Inderdaad kinderbijslag! en no-claim! tijd.

    Maria, ik begin ook weer 21/22 april.
     
  4. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh wat een nacht zeg Melanie...en arme Angelus, de waterpokken! En Adriaan ook nog van de trap gevallen, het mag bij jullie ook allemaal niet mee zitten he meis! Heeeele dikke knuffel voor jou! En als je hulp nodig hebt, geef maar een gil hoor!

    Zo, ik ben weer terug van de ha, heb een verwijzing naar de dermatoloog gekregen. Een optie is lasertherapie. Ben erg benieuwd...eerst maar eens een afspraak maken.
     
  5. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha, dat is wel leuk zeg Ruby! Altijd goed voor je eigenwaarde :)
     
  6. tari

    tari Fanatiek lid

    23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Lief van je deb, dat je dat aanbied.

    Maar gelukkig stuurt de ha je door. meteen bellen voor een afspraak.
     
  7. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Maarook bellen als het nodig is he ;)!

    En ik heb net al geprobeerd te bellen, krijg ik eerst te horen dat ze vanaf half 9 bereikbaar zijn, bel ik om half 9, krijg ik te horen dat de medewerkers op dit moment niet beschikbaar zijn. Wij verzoeken u het op een later tijdstip weer te proberen :confused:
     
  8. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Jeetje Melanie wat een nacht zegt! Dikke knuf

    Deb fijn dat je een verwijzing hebt gekregen wel gelijk bellen he?

    Ruby: leuk, en dat is helemaal goed voor je ego :p
     
  9. tari

    tari Fanatiek lid

    23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    zal ik doen, echt waar, ik beloof het.

    Maar voordeel dat Adriaan nu ff thuis is dat hij toch ff op de kids kan letten en ik ff boodschappen kan doen.
    hij heeft gelukkig niets gebroken loopt alleen een beetje belabberd.
     
  10. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje, heb net gebeld, 5 juni kan ik pas terecht...nou ja...gelukkig heeft het geen spoed ;)
     
  11. Gwendolyne

    Gwendolyne Fanatiek lid

    13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    mogguh,

    jeetje melanie.. zit je niet mee..
    beterschap voor je kerel(tje)s!
    hoe gaat het eigenlijk met je nichtje en haar gezin?

    zag paar leuke foto´s voorbij komen van Ryan en Deniz!

    wat heb je precies aan je wang Debby?

    trouwens ook nieuws van Natas.. Sanne gaat beter, maar is wéér opgenomen geweest ivm apneu´s vorige week. Natas wordt zelf woensdag a.s. geopereerd.. als ze nachtje moet blijven hop ik ff langs!
     
  12. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    HEy Gwen,
    Lief dat je ons op de hoogte houd over Natas, en jeetje die hebben het ook te verduren zeg :(
    Waarvoor moet Natas voor geopereerd worden eigelijk?

    Geef ze maar een dikke knuf!
     
  13. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh wat sneu zeg voor Natas...het gaat allemaal dus nog niet helemaal super met Sanne. Weten ze nu al wel wat de oorzaak is? En waar moet Natas aan worden geopereerd?

    Ik heb rosecea (of zoiets ;)) aan m'n wangen. Heb nogal last van rode wangen, mijn adertjes liggen vrij dicht aan de huidoppervlakte, waardoor het erg rood is. En daarnaast de laatste tijd heel pukkelig. Die rode adertjes kunnen ze waarschijnlijk met laserbehandeling behandelen en dat zorgt er dan voor dat het minder rood is.
     
  14. Gwendolyne

    Gwendolyne Fanatiek lid

    13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ow wel fijn dat er met laser iets aan te doen is! en die wachttijden zijn niet meer normaal he..

    Natas heeft iets van hydradentits of zoiets.. komt er op neer dat haar zweetklieren onder haar oksel ontstoken zijn en nu helemaal "leeg" gehaald moet worden..

    maar ik hou t kort.. ga zo naar mijn mams..

    ffffffffff<<¨d¨¨do

    ow haha Mika wou ook nog wat zeggen.. de beebs onder ons zullen het wel begrijpen
     
  15. tari

    tari Fanatiek lid

    23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    o die natas,he zit haar echt niet mee, zo sneu.
    En dan moet ze zelf ook nog worden geopereerd, arme meid.
    Doe haar maar de groetjes als je haar spreekt.

    Veel plezier bij je mams en bedankt voor je woorden Mika, ;) :)
     
  16. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik ga maar niet naar de baby massage, ik had nu wel zin, maar durf niet vanwege mn leegloop :(
     
  17. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ohww brrrr klinkt heel naar voor Natas, ook zo'n rotte plek. Hopelijk klinkt het minder pijnlijk dan het lijkt

    Gwen veel plezier bij je moeder.
    Ik zal het aan Quinn door geven Mika!


    Mijn uhh Quinn zijn Bumbo stoeltje word vandaag verzonden. Ben erg benieuwd.
     
  18. stasia

    stasia Fanatiek lid

    19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Goeiemoggel,

    Hier een goede nacht achter de rug. Lekker vroeg mijn bed in en Deniz kwam weer rond 8 uur als vanouds. Hij ligt nu lekker in de box. Moet er wel vaak naar toe om hem terug te draaien want hij heeft het draaien nu echt te pakken hoor.

    Peeje: Hier ook de noclaim nog niet op de rekening. Maar het is nog geen 1 april Volgens mij komt de kinderbijslag de 5e op de rekening. Had het een tijd gelee opgezocht op de site.O, ik lees nu dat bij Dees de noclaim gestort is, straks ff kijken.

    Dees: Lekker dat je hebt moeten rennen. Ik had het van het weekend ook zo ineens. Zaterdagavond na het eten wel 3 keer gemoeten. Zondagochtend rommelde het ook nog een beetje en daarna is het gelukkig weggebleven.

    Debby: Gefeliciteerd met de 5e vermaanddag van Ryan. 5 juni pas terecht Jeetje. Gelukkig dat het idd geen spoedgeval is.

    Melanie: Jeetje das niet niks van de trap vallen. Gelukkig dat je hem nog een beetje hebt kunnen tegenhouden. Veel beterschap voor Adriaan en Angelus.

    Zo ga even lekker een boterhammetje eten en daarna Ibrahim uit bed trekken.
     
  19. stasia

    stasia Fanatiek lid

    19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Jeetje die Natas blijft ook lekker bezig. Wens haar maar veel beterschap met haarzelf en de kleine.
     
  20. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ohw helemaal overheen gelezen
    pfffffff dat is een eind weg, maar ja je bent wel een stap verder in iedere geval!
     

Deel Deze Pagina