Ohw spannend, ik ben wel benieuwd hoe of wat, want ik de idd ook pag vernieuwen en zag ook hier geen reactie geplaatst ofzo
maria Eva heeft het zeker netjes gedaan, ik hoop dat Estrella dat ook weer van plan is. Dees, kan je de hand geven, Estrella heeft ook een ontstoken oogje, haar rechter oog alleen.
ja dat zag ik ook, raar he? Ik kan me niet voorstellen dat ze gwoon 3 pagina's hebben gewist. en dan zou iemand heel snel 3 pagina's getypt moeten hebben. of ze moeten tussendoor in het topic pagina's weggehaald hebben
hier moet de novembermama CSI aan te pas komen, ent als met C****** wiens naam hier niet genoemd zal worden
whahaha dees, dat zal het zijn denk, dacht al van het weekend wat is die wieg leeg, waar is ze nou, maar ik snap hem. Foei Estrella en Quinn. En ehh sttttt niet tegen Ryan zeggen hoor, want anders mag ze niet meer 'thuis' komen van hem, hihihihi Nee heb ff pauze van het huishouden, ben met Angelus zijn kamer bezig, puinruimen. Ach ja als ik stil ga zitten val ik denk ik in slaap, GAAAAAAP
Ook niet tegen Esmay zeggen hoor, Piet zegt dat hij zondag naar Opa is geweest,maar ga toch twijvelen dan. hmzzzzz
Peetje ik denk dat laatste, misschien heeft ilse haar account opgeheven? Of Melina iets weg laten halen? Ehhhh en anders...........................
JA misschien vanmiddag, combineer ik meteen met de zonnebank. 2 vliegen in 1 klap, maar dat kan nu ook alleen maar omdat Adriaan thuis is.
Daar zat ik ook aa te denken, maar alle posts van Ilse zijn meer dan 3 pagina's totaal. En ik denk niet dat Melina de discussie zou laten weghalen
Als je je acount opzegt dan gaan niet je berichten weg, dan komt er bij je bericht ipv je naam Gast te staan
maar zo lang ik actief blijf gaat het goed hoor, maar 's avonds als ik ga zitten tja dan hou ik het niet lang meer vol hoor.
oooh heerlijk he in slaap vallen onder de zonnebank, alleen dat wakker schrikken als de lampen uitgaan bah!
Martijn ligt al meer dan een uur in de box te spelen zonder huilen! ik heb de mobiel al 4x opnieuw aangezet