hahaha tja flauw, maar ach ik heb geleerd om dingen met humor te relativeren, als ik dat op mijn werk ook niet had gedaan, had ik nu een emotionele wrak geweest denk ik.
tari ik dacht net hetzelfde. Moet het maar gewoon met humor bekijken. NIet dat het grappig is, maar goed.
Inderdaad eigen keuze, maar ze pakt hier ook de mensen mee die wel geintresseerd zijn in haar en ik denk ondanks alles dat iedereen dat wel was.
Ja is ook zo hoor, ik heb dat ook wel geleerd door mijn werk. Je ziet zoveel rottigheid, en daar moet je op de een of andere manier iets positief uit te halen!
o meiden ik ga mezelf een SCHOP verkopen en weer aan de gang, hoe gezellig jullie ook zijn. Tot later! en eh kletsen blijven............
ja wat is dat nou, laat je al het werk aan ons over, geef jou straks de schuld als we RSI hebben hoor
Wat een mysterie val ik nu middenin Volgens mij wilde Ilse haar berichten helemaal niet laten verwijderen, hoor? Want haar account had ze ook niet laten stopzetten. Heel vaag.... ben benieuwd waar Elmo mee komt!