hmm vreemd dan, ik venieuwde net, toen stond mijn berichtje boven aan, en later stond ie weer onderaan op 1662. HEEEEL APART! maar ja dat zijn we ook met ze alle
dat kan alleen als je bepaalde rechten hebt, en voor zover ik weet hebben alleen modjes die, en voor zover ik weet is ze geen mod.
Dan zijn die modjes niet wijs, we springen hier pagina's terug Als ik zo de terug kom van de kids van school halen staan we op pagina 1 DIT BERICHTJE STAAT NU OP 1663 eens kijken waar ik mezelf straks terug vind en ik zal ff snel te kijken maar volgens mij zijn er wel degelijk berichten van Ilse weg?
Ik weet het zeker, op pag 1 stonden net nog berichten van Ilse, en nu zijn ze weg. Dus iemand is haar berichten aan eht verwijderen.
Sorry maar ik vind het wel heel radicaal van Ilse dat ze al haar berichten laat verwijderen...tjee zeg ze heeft toch ook mooie dingen met ons gedeeld... Laat ik verder maar niks zeggen...*plakt mond dicht met ducktape en gaat kinders ophalen*
Doe er een speen bij Roelie, heb je wat om op te kauwen achter die duck tape. Okw ik word ook heeeeeeeeeeeeeeel flauw
Ja en weer wat berichten weg. Nou ja het is duidelijk. De berichten uit DIT topic worden verwijderd. en idd bijna 7000 ow wat ben ik erg.